
EH
K U P

Crna Gora 
AGENCIJA ZA ELEKTRONSKE MEDIJE

Broj: 02 -  1560/4 
Podgorica, 29.12.2017. godine

Na osnovu čl. 40 i 144 Zakona o elektronskim medijima ("Si. list Crne Gore", br. 46/10, 40/11, 53/11, 
6/13 i 55/16) i čl. 18 i 116 Zakona o upravnom postupku ("SI. list Crne Gore", 56/14, 20/15, 40/16 i 37/17), 
postupajući po prigovoru gospodina Ivana Čađenovića iz Podgorice (zaveden kod Agencije za elektronske 
medije pod br. 02-1560 od 22.11.2017.g.), direktor Agencije za elektronske medije donosi

R J E Š E NJ E

1. Odbija se, kao neosnovan, prigovor gospodina Ivana Čađenovića, iz Podgorice, na rad 
privrednog društva „Pink M Сотрапу" d.o.o., emitera televizijskog programa ,,TV Pink M" 
(zaveden pod brojem 02-1560 od 22.11.2017.g.).

2. Protiv ovog rješenja može se podnijeti žalba Savjetu Agencije za elektronske medije u roku od 
15 dana od dana njegovog prijema.

3. Ovo iješenje će se objaviti na veb-sajtu Agencije za elektronske medije www.ardcg.org.

4. Ovo iješenje stupa na snagu danom donošenja.

O b r a z l o ž e  nj e

Dana 22.11.2017. godine, Agenciji za elektronske medije dostavljen je prigovor gospodina Ivana 
Čađenovića, iz Podgorice, na rad privrednog društva „Pink M Сотрапу" d.o.o. (u daljem tekstu: emiter), kao 
emitera televizijskog programa ,,TV Pink M" (zaveden kod Agencije za elektronske medije pod br. 02-1560 od
22.11.2017.g.).

Predmetni prigovor se odnosi na prilog emitovan 21. novembra 2017. godine u okviru programa „TV
Pink M" u informativnoj emisiji „Minut, dva". Podnosilac prigovora smatra da je predmetnim sadržajem
„...oklevetan i diskreditovan bez dokaza, a ... nije pozvan kao druga strana kako bi provjerili iznijete klevete i 
dezinformacije". Podnosilac prigovora je posebno istakao da:

- „Pink M pokušava da neobjektivno i neprofesionalno (bez druge strane) ubijedi svoje gledaoce - da
(on) neozbiljno, neprofesionalno, nekorektno obavlja svoj posao, da radi u nečijem interesu";

- je „netačno da je 'nekorektno i tendeciozno' izvještavao o TV Pink M, jer je  svaka riječ u tekstu
zasnovana na dokumentima, izjavama i odgovorima aktera priče" i da „ти  je  profesionalna obaveza 
da ukaže i nađe odgovor zašto AEM još nije strože od upozorenja kaznio jednu od televizija i pored 
velikog broja rješenja, koja potvrđuju da krše profesionalne standarde";

- „informaciju datu od strane AEM-a nije iskrivio, niti netačno prenio";
- je u „svom poslu autonoman i nezavisan, a priče na kojima radi bira sam, uz saglasnost urednika" i 

da „ти  niko nije naredio da pođe na sjednicu SAEM-a, dok brani jedino javni interes, a ne interese 
pojedinaca iii interesnih grupđ'.

- „оп nije ni u jednom momentu tvrdio da TV Pink M krši profesionalne standarde, već je  to utvrdila 
nadležna Agencija".

Emiter je, prema navodima podnosioca prigovora, prekršio Pravilnik o programskim standardima u 
elektronskim medijima („Službeni list CG", br. 35/11 i 7/16, u daljem tekstu: Pravilnik) time što je:

prekršio čl. 7 st. 1 Pravilnika (kojim je propisana obaveza emitera koji proizvode informativni 
program da to rade profesionalno i odgovorno i na taj način da doprinose: slobodnom, istinitom, 
cjelovitom, nepristrasnom i blagovremenom informisanju javnosti o događajima u zemlji i 
inostranstvu).

1
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon:+382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.orQ
Telefax: +382 20 201 440 www.ardca.org

http://www.ardcg.org
mailto:ard@ardca.orQ
http://www.ardca.org


prekršio čl. 8 st. 2 Pravilnika (kojim je propisano da se u proizvodnji informativnih programa 
„događaji moraju vjerno prikazati, a različiti pristupi i mišljenja biti profesionalno i korektno 
zastupljeni").
prekršio čl. 11 st. 1 Pravilnika (kojim je propisano da „programski sadržaji, a naročito informativno- 
politički i programi o tekućim događajima moraju biti pravični i izbalansirani, što se postiže 
objavljivanjem suprotstavljenih stavova, bilo u istom programu ili u nizu drugih programa, koji 
predstavljaju cjelinu u obradi određene tematike").
prekršio pravilo druge strane (koje je prema čl. 4 Pravilnika definisano kao obaveza elektronskih 
medija da kod izvještavanja o pitanjima ili pojavama koje uključuju sukob bilo koje vrste, svim 
stranama koje su uključene u raspravu pruži mogućnost da u polemici učestvuju na ravnopravan 
način. Ovo načelo ne dozvoljava jednostrane napade na ličnosti, niti vođenje dugotrajnih ili 
ponavljanih kampanja u vezi sa pojedinim ličnostima, društvenim grupama ili institucijama, bez novih 
relevantnih podataka koji bi opravdali produženo ili ponovljeno izvještavanje o istoj pojavi, događaju, 
instituciji ili ličnosti), jer, kako se navodi, „niko iz Pink M nije zvao da provjeri ove optužbe i objavi 
njegov komentar na ovu temu".
Na kraju, podnosilac prigovora izražava nadu da su se „...stvorile pretpostavke za sankcionisanje 

emitera Pink M zbog kršenja profesionalnih standarda".
Polazeći od navedenog prigovora, Agencija za elektronske medije (u daljem tekstu: Agencija) je 

pokrenula postupak za utvrđivanje da li je prigovor osnovan, odnosno da li je došlo do kršenja Zakona o 
elektronskim medijima i Pravilnika.

Po tom osnovu, Sektor za monitoring Agencije je izvršio uvid u snimke emitovanih programskih 
sadržaja emitera i sačinio nalaz dana 22.11.2017. godine (akt broj 05-1560/1 od 22.11.2017.god.).

Saglasno nadležnostima ustanovljenim članom 138 Zakona o elektronskim medijima i čl. 111 i 112 
Zakona o upravnom postupku, a u cilju utvrđivanja činjenica da li je emitovanjem spornog sadržaja došlo do 
kršenja Pravilnika i Odobrenja za emitovanje, Agencija je emiteru dostavila predmetni prigovor, sa nalazom 
Sektora za monitoring i zatražila da, u roku od sedam dana od dana prijema zahtjeva, dostavi pisano 
izjašnjenje na date navode (akt broj 02-1560/2 od 27.11.2017.god.).

Dana 04.12.2017.g. emiter je dostavio Agenciji pisano izjašnjenje (akt zaveden pod br. 02-1560/3 
od 04.12.2017.god.) u kojem se navodi da je emitovan „prilog u vezi sa pokušajima dalje diskreditacije i 
gašenja TV Pink M, zbog čega su pojedini članovi Savjeta Agencije za elektronske medije, radili u subotu
18.11.2017." Povodom toga što mu je „zamjerio", jer podnosioca prigovora nije pozvao kao „drugu stranu", 
emiter ukazuje da su „druga strana priče Pink M televizije članovi Savjeta AEM-a: 1. Ranko Vujovic, 2. Edin 
Koljenovic, 3. Darko Ivanovic, koji su u subotu 18.11., održali raspravu o inicijativi Darka Ivanovica da se ... 
kazni TV Pink M u vidu oduzimanja licence."  U izjašnjenju, emiter ukazuje da je ,,TV Pink M između ostalog 
problematizovao i tu izvjesnu žurbu' da sjednica Savjeta AEM-a bude održana u subotu", imajući u vidu da je 
„neradan dan".

Emiter navodi da je gospodinu Darku Ivanoviću ponuđeno da „kaže za čiji interes radr, što je on, 
kako se navodi, „odbio". Dalje, emiter navodi da podnoislac prigovora „ . . .  tražio prisustvo na spornoj sjednici 
Savjeta AEM (18.11), ..., a da na sajtu AEM-a u najavi sjednice, u dnevnom redu, nije navedeno da će tema 
biti Pink M (kako su i prikazali upravo screenshot-om dnevnog reda)". On ukazuje da se „tekst objavljen u 
Vijestima u ponedjeljak 20.11 tiče se samo Pink M-a", što kako se navodi dovodi na „zaključak da je 
konkurenciji Vijestima to jedino bilo važno sa sjednice - da dalje diskredituje Pink M". Takođe, emiter 
naglašava „Pink M-u su dostavljeni odgovori AEM-a, koje su Vijesti dobile i iz kojih je tendenciozno, 
izostavljen bitan dio da se 'eventuiana odluka o kazni, poništava pred sudom ako n/jesu ispunjeni svi 
preduslovi i sva tri dijela tzv. trostepenog testa".

Imajući u vidu navode podnosoca prigovora, emiter zaključuje:
da je „pravilo 'druge strane' iz člana 4 Pravilnika, ispoštovano... pozvani su Ranko Vujović, Edin 
Koljenovič i  Darko Ivanovič", navodeći da je „prvi dao odgovore telefonom, drugi mail-om, treći 
odbio da odgovori na njihovo saznanje da je cilj Vijesti, koji on propagira kao član Savjeta AEM-a ..., 
da se ućutka Pink M".
da član 4 stav 1 alineja b Pravilnika o programskim standardima u elektronskim medijima definiše 
značenje izraza „javni interes" (interes javnosti da raspolaže informacijama o pitanjima i događajima 
od opšteg društvenog značaja, uključujući, ali ne ograničavajući se na zaštitu javnog zdravlja i 
sigurnosti, otkrivanje i objelodanjivanje krivičnih djela, sprječavanje obmanjivanja javnosti, 
razotkrivanje nekompetentnosti ili korupcije u javnoj službi i si.).

2
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon:+382 20 201 430 E-mail: ard@ardcQ.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardcq.org

mailto:ard@ardcQ.org
http://www.ardcq.org


nije prekršen član 7 pomenutog Pravilnika jer su „istinito, blagovremeno, profesionalno, cjelovito, 
slobodno i krajnje odgovorno, izvijestili i to više nego profesionalno, o pokušajima konkurencije 
(Vijesti) da ućutka i ugasi Pink M".
nije prekršen član 8 Pravilnika, tačka 2 „jer je događaj prikazan više nego korektno i vjerno, a 
zastupjeni su i različiti pristupi i mišljenja (izjave Ranka Vujovića i Edina Koljenovića) na osnovu 
tačnih i preciznih informacija i vremenskog slijeda događaja
nije prekršen o pravilo druge strane (čl. 4 i 8 Pravilnika) jer su „...dobijeni odgovori druge strane u 
priči - članova Savjeta Agencije".
nije prekršen član 11 Pravilnika „jer je više nego pravičan i izbalansiran izvještaj Pink M televizije u 
našim infromativnim formatima jer su sva tri člana Savjeta Agencije koji su prema pisanjama 
problematizovali rad Pink M-a, pozvana da daju svoj stav".
Na kraju, emiter predlaže da Agencija odbije prigovor kao neosnovan.
Na osnovu informacija i navoda sadržanih u prigovoru i izjašnjenju emitera, kao i uvida u snimak 

emitovanih sadržaja, Agencija konstatuje sljedeće:
1. Dana 21. novembra 2017. godine, emiter je u informativnoj emisiji „Minut, dva" u terminu od

13:00:19 do 13:05:26 sati (5 minuta 7 sekundi) emitovao prilog sljedeće sadržine:

Novinarski tekst -  (OFF): „Članovi Savjeta Agencije za elektronske medije, na prijedlog Darka
Ivanoviča - Skočka, a sa ciljem da nastave hajku i pritiske na Pink M televiziju, čelnika i članove 
Savjeta AEM-a, mimo utvrđenog dnevnog reda, u subotu, 18. novembra, raspravljali su o našoj 
televiziji. Iskoristili su svjesno, opravdano odsustvo direktora AEM-a Abaza Džafiča i pod tačkom 
'razno' i pominjaii Pink M najgledaniju televiziju, zbog čega su počeli da rade i subotom. Rasprava o 
Pink M-u nije ni bila predviđena dnevnim redom, dostupnim na sajtu Agencije za elektronske medije. 
U suprotnom ne bi samo novinar 'Vijesti' imao ekskluzivno pravo da sjednici u subotu prisustvuje, 
već bi na taj sjednik poslali i našu televizijsku ekipu, što je  prema pravilima, dozvoljeno, da čujemo 
sve strane. Članovi Savjeta AEM-a prihvatili su prijedlog člana Darka Ivanoviča - Skočka da se već na 
narednoj sjednici raspravlja o pokretanju postupka privremenog oduzimanja licence najgledanijoj 
televiziji Pink M-u, direktnom konkurentu Ivanovićevim 'Vijestima'.

Simptomatično je dalje, da je baš uoči sjednice Savjeta AEM-a, na čijem dnevnom redu nije 
planirano da bude Pink M, novinar tabloida 'Vijesti', Ivan Čađenović, autor spornog teksta u kojem se 
tendenciozno i krajnje nekorektno izvještava o našem mediju, tražio odgovore od Agencije za 
elektronske medije. Pitanja je Čađenović poslao u četvrtak 16. novembra, očigledno znajući da će 
mimo dnevnog reda u subotu 18. novembra, biti ubačena tema, najvažnija Darku Ivanoviću Skočku
-  Pink M. Pa Čađenović pita zašto se 'naša televizija strože ne sankcioniše?' Čađenović, nije još 
poznato, da ii samoinicijativno iii po nalogu šefova iz tabloida 'Vijesti', u izvještaju sa sjednice, u 
ponedjeljak 20. novembra, piše samo o Pink M-u, ali izostavlja bitan dio odgovora AEM-a. Tako, 
evidentnim posrednim i neposrednim pritiscima na čelnika i članove Savjeta AEM-a, 'Vijesti' navode 
da Agencija primjenjuje tzv. trostepeni test za procjenu ograničavanja slobode izražavanja.

Ne objavljuju, međutim, važan dio u kojem se ističe da neispunjavanje samo jednog dijela testa, 
pred sudom dovodi do poništavanja eventualne odluke o sankciji. Na ovaj način Čađenović krši 
novinarske postulate, jer je  nepotpuna informacija, iskrivljena informacija. Pojedini članovi Savjeta 
AEM-a, koji već duže vrijeme pritiscima pokušavaju da ugroze rad našeg medija, ne bave se sobom, 
u međuvremenu. Darko Ivanović je, podsjetićemo, prema nedavnom nalazu Agencije za 
sprječavanje korupcije zbog obavljanja dužnosti oviašćenog zastupnika u privrednom društvu 
'Agencija medija N -  Gage', prekršio zakon i da je  u konfliktu interesa".

Navedeni novinarski tekst pokriven je slikama (screenshot) tekstova sa Portala Vijesti: „АЕМ po 
starom: Džafić 'strože' upozorio Pink M", „Neće više da trpe 'Minut, dva': Savjet Agencije žeii strožu 
kaznu za Pink M", kao i tekstovima objavljenim u dnevnim novinama „Vijesti": "SAEM će da raspravlja
o oduzimanju licence ružičastoj: NEĆE DA TOLERIŠU ponašanje PINKA" (žutom bojom naznačen dio 
teksta u kojem je dat odgovor AEM-a), kao i screenshot odgovora AEM-a na pitanje novinara ND 
„Vijesti". Zatim se koriste slike tekstova objavljenim u dnevnim novinama „Vijesti": „Prihvaćena četiri 
prigovora na kršenje programskih standarda: „PINK zreo za oduzimanje LICENCE?", „АЕМ prihvatio 
pet prigovora na ružičastu televiziju: „Pink bi mogao biti isključen na mjesec". Kao pokrivalica 
korišten je i poziv za 181. sjednicu Savjeta Agencije za elektronske medije (subota, 18. novembra 
2017. godine), kao i slikama (screenshot) sajta Agencije za elektronske medije (žutom bojom

3
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon:+382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.ora
Telefax: +382 20 201 440 www.ardca.org

mailto:ard@ardca.ora
http://www.ardca.org


naznačeni dijelovi koji se odnose na spisak članova Savjeta i dio pod nazivom Aktuelno: „Sjednica 
Savjeta Адесп/је za elektronske medije odršaće se u subotu, 18. novembra sa početkom u 13 sati. 
Sjednica je  otvorena za javnost Poziv za 181. Sjednicu Savjeta sa dnevnim redom možete preuzeti 
ovdie". Takođe, koristi se i saopštenje za javnost Agencije za spriječavanje korupcije koje se odnosi 
na donošenje odluke vezano za postupak utvrđivanja poštovanja odredbi Zakona o spriječavanju 
korupcije od strane Darka Ivanovića, člana Savjeta AEM-a (žutom bojom naznačen dio saopštenja). 
Kao pokrivalice koriste se i fotografije članova Savjeta AEM (Darko Ivanović, Edin Koljenović, Ranko 
Vujović) i snimcima na kojimâ  se prikazuje direktor Agencije, Abaz Džafić, snimcima na kojima se 
prikazuje direktor ND „Vijesti" Željko Ivanović.

U nastavku je emitovana fono izjava predsjednika Savjeta AEM-a Ranka Vujovića:

Novinarski tekst -  (OFF): „Poštujući pravilo druge strane, pozvali smo članove Savjeta AEM-a da 
ih pitamo".

TV Pink M: "Zašto ste silom i preko reda u dnevni red sjednice AEM-a, u subotu, ubacili priču o Pink 
M-u i po čijem nalogu?";

Ranko Vujović: "Nije bila uopšte, ovaj, to tačka dnevnog reda";

TV Pink M: „U 'Vijestima' piše da jeste i da И je  iza toga Željko Ivanović, čiji je  novinar Ivan 
Čađenović iz 'Vijesti' bio prisutan na sjednici i dva dana se ranije interesovao kod AEM-a o kaznama 
za Pink M? A sve zbog činjenice da je Pink najveća i direktna konkurencija 'Vijestima'?";

Ranko Vujović: "Tačka oko Pink M-a uopšte nije bila na dnevnom redu. Bio je  prediog da se ona 
uvrsti u dnevni red, međutim, zbog toga što direktor Agencije nije prisustvovao sjednici Savjeta 
odlučeno je da se o toj, da ta tačka bude na dnevnom redu siedeće sjednice Savjeta."

Kao pokrivalica za navedeno koristi se statična slika (slajd) na kojoj se pored fotografije g-dina 
Ranka Vujovića ispisuju pitanja i odgovori (fono izjava) iz govornog dijela priloga.

Novinarski tekst -  (OFF): „Ranko Vujović, kao što ste čuli, nije direktno i precizno odgovorio na 
naše jasno i precizno drugo pitanje. A Darko Ivanović, koji kao čian Savjeta AEM-a, u kontinuitetu 
traži kazne za Pink M, nije htio da govori za naš medij, pa smo od njih dvojice ostali uskraćeni za 
odgovor na pitanje: Da ii je iza zahtjeva Darka Ivanovića, Žeijko Ivanović, čiji je  novinar Ivan 
Čađenović iz 'Vijesti' bio prisutan na sjednici Savjeta u subotu i dva dana se ranije interesovao 
upravo kod AEM-a o kaznama za Pink M? A sve zbog činjenice da je Pink M najveća i direktna 
konkurencija 'Vijestima'."

Kao pokrivalica za navedeno koristi se statična slika (slajd) na kojoj se pored fotografije zgrade Pink 
M-a ispisuju pitanja iz govornog dijela priloga.

Novinarski tekst -  (OFF): „Treći čian Savjeta, koji se takođe sagiasio da se razmatra zahijev 
Darka Ivanovića, Edin Koljenović, odgovorio nam je mejlom. Kaže - da ne dijeli mišljenje da se radilo
0 nasilnoj promjeni dnevnog reda. Kazao je  i da prisustvo novinara Vijesti Ivana Čađenovića ne 
doživljava kao bilo kakvu vrstu pritiska, kao ni prijedlog Darka Ivanovića da se raspravlja o Pink M-u. 
Dodao je, a što zvuči ohrabrujuće za Pink M i to, potcrtavamo da: "član 22 Zakona o elektronskim 
medijima koji je  izričit da član Savjeta nezavisno i samostalno obavlja svoju dužnost, te da niko 
nema pravo da na bilo koji način utiče na rad čiana Savjeta niti je  dužan da poštuje bilo čije 
instrukcije u vezi sa svojim radom, sem odluka nadležnog suda.

Iz svega navedenog, nameće se bojazan da interesno povezani pojedinci na čeiu sa Darkom 
Ivanovićem, pokušavaju da izvrše pritisak na nezavisnu državnu Agenciju za elektronske medije, 
diskredituju Pink M, a po nalogu i organizovano sa 'Vijestima'. Željko Ivanović tako nastavlja sa 
pokušajima da spriječi mogućnost da crnogorska javnost čuje biio šta što nije u skladu sa stavovima
1 namjerama nekoliko opozicionih političara, diplomata i dvojice medijskih tajkuna, te da njihova 
namontirana istina bude jedina koja se može čuti u Crnoj Gori."

Kao pokrivalica koristi se odgovor člana Savjeta Edina Koljenovića (žutom naznačen dio - član 22 
Zakona o elektronskim medijima), fotografija Edina Koljenovića, kao i snimci, bez prostornih i 
vremenskih određenja, na kojima se prikazuju Željo Ivanović i Miodrag Perović. U daljem tekstu: 
Prilog.

2. Prilog je 21.11.2017. godine emitovan u terminima od 13:00, 14:00, 17:00, 19:00 i 22:00 sata u

4
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon:+382 20 201 430 E-mail: a r d @ a r d c a .o r Q
Telefax: +382 20 201 440 w w w .a r d c a .o r g

mailto:ard@ardca.orQ
http://www.ardca.org


okviru informativne emisije „Minut, dva", dok je u terminima od 10:00, 11:00 i 12:00 sati emitovan 
prilog koji ne sadrži odgovor člana Savjeta Agencije Edina Koljenovića na pitanje upućeno od strane 
redakcije emitera. Prilog je takođe emitovan i u okviru informativne emisije „Info 1" u terminu od 
15:30 sati, kao i „Info 2" u terminu od 18:00 sati.

3. Emiter ima legitimno pravo da iznese svoje nezadovoljstvo i argumente zbog serije prigovora na 
njegov rad. Ne može se dovesti u pitanju ni njegovo pravo da u, skladu sa načelom slobode 
objavljivanja komentara, u skladu sa svojom uređivačkom politikom, komentariše pojave, događaje, i 
postupke pojedinaca, uz obavezu da komentare jasno odvoje od ostalih vijesti i informacija, posebno 
onih kojih se odnose na isti temu;

4. Iznošenje stavova „...novinar tabloida 'Vijesti', Ivan Čađenović, autor spornog teksta u kojem se 
tendenciozno i krajnje nekorektno izvještava o našem mediju", „...Čađenović, nije još poznato, da I i 
samoinicijativno iii po nalogu šefova iz tabloida 'Vijesti"', „...Čađenović krši novinarske postulate", 
predstavlja pravo emitera da izrazi ovakav (grub i provokativan) stav, a samim tim i pravo 
podnosioca prigovora da ukoliko smatra da ti stavovi nijesu utemeljeni na njih reaguje podnošenjem 
ispravke ili odgovora;

5. Članom 8 Poslovnika o radu Savjeta Agencije za elektronske medije (akt br.01-91 od 02.02.2011.g., 
01-594 od 30.05.2013.g., 01-879 od 20.07.2015.g. i 01-1171 od 18.07.2016.g.) propisano je da su 
Sjednice Savjeta Agencije otvorene za javnost, osim ako Savjet većinom glasova od ukupnog broja 
članova drugačije ne odluči.
Dana 14. novembra 2017.g. na veb-sajtu Agencije za elektronske medije www.ardcg.org postavljeno 
je obavještenje da će se 181. sjednica Savjeta održati 18. novembra (subota) sa početkom u 13 
časova. Istim obavještenjem je ukazano da je sjednica otvorena za javnost i da se u istom nalazi 
dnevni red sjednice.
Imajući u vidu navedeno može se zaključiti da bilo koji medij, pa ni dnevni list „Vijesti", nije imao, 
kako se navodi u prilogu emitera, „ekskluzivno pravo" da prisustvuje sjednici u subotu, 18.11.2017. 
godine, te da je to pravo mogao da iskoristi i sam emiter. Da je to i emiteru bilo jasno, potvrđuje 
činjenica da je, kao jednu od pokrivalica za predmetni prilog iskoristio sliku (screenshot) sajta 
Agencije sa pozivom za 181. sjednicu Savjeta Agencije, objavljenom 14. novembra 2017. godine. 
Dakle, i u ovom slučaju se radi provokativnom stavu.

6. Prilog ne predstavlja rezultat izvještavanja o pitanjima ili pojavama koje uključuju sukob bilo koje 
vrste. U prilogu nije riječ o raspravi, polemici i si., niti se on bavi utvrđivanjem stavova različitih 
strana o konkretnom pitanju (čemu služi "pravilo druge strane").
Saglasno navedenom, može se zaključiti da nije opravdan prigovor da je emiter prekršio obaveze 

vezane za proizvodnju informativnog programa.

Nakon sprovedenog postupka i uz uvažavanje svih relevantnih činjenica, direktor Agencije za 
elektronske medije je, saglasno čl. 18 i 116 Zakona o upravnom postupku, donio odluku kao i dispozitivu 
ovog rješenja.

Ovo rješenje stupa na snagu danom donošenja.

UPUTSTVO O PRAVNOM SREDSTVU

Protiv ovog rješenja može se podnijeti žalba Savjetu Agencije za elektronske medije u roku od 15 
dana od dana njegovog dostavljanja.

Dostavljeno:
- Privredno društvo „Pink M Сотрапу" d.o.o.
- Ivan Čađenović, podnosilac prigovora
- Arhiva

Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon:+382 20 201 430 E-mail: ard@ardcq.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardca.org

http://www.ardcg.org
mailto:ard@ardcq.org
http://www.ardca.org

