
Crna Gora 
AGENCIJA ZA ELEKTRONSKE MEDIJE

Broj: 02 -  1349/4 
Podgorica, 10.11.2017. godine

Na osnovu čl. 139, 140, 141, 143 i 144 Zakona o elektronskim medijima ("SI. list Crne Gore", br. 46/10, 
40/11, 53/11, 6/13 i 55/16) i či. 18 i 116 Zakona o upravnom postupku ("SI. list Crne Gore", 56/14, 20/15, 
40/16 i 37/17), postupajući po prigovoru Javnog preduzeća „Radio i televizija Crne Gore" iz Podgorice, akt 
zaveden kod Agencije za elektronske medije pod br. 02-1349 od 12.10.2017.g., direktor Agencije za 
elektronske medije donosi

R J E Š E N J E

1. Prihvata se prigovor Javnog preduzeća „Radio i televizija Crne Gore" iz Podgorice, akt 
zaveden kod Agencije za elektronske medije pod br. 02-1349 od 12.10.2017.g. i privrednom 
društvu „Pink M Company" d.o.o. Podgorica, emiteru televizijskog programa „TV Pink 
M", izriče se upozorenje, kao upravno-nadzorna mjera zbog kršenja čl. 7, 8 st. 1, 11 st. 1 i
2 Pravilnika o programskim standardima u elektronskim medijima („Službeni list Crne Gore", br. 
35/11 i 7/16) i tačke 7.1. Odobrenja za emitovanje broj O-TV-K-14 od 21.07.2011. godine, 
prilikom emitovanja priloga u informativnoj emisiji „Minut dva" dana 01.10.2017. godine, u 
17:00 i 19:00 časova.

2. Upozorenje iz tačke 1 ovog Rješenja se izriče zbog:

a. kršenja obaveze emitera da informativnim programom doprinosi istinitom i 
nepristrasnom informisanju javnosti o događajima (člana 7 Pravilnika o programskim 
standardima u elektronskim medijima).

b. kršenja obaveze da su u proizvodnji informativnih programa, elektronski mediji dužni da
poštuju načela tačnosti, objektivnosti i nepristrasnosti (član 8 st. 1 Pravilnika o
programskim standardima u elektronskim medijima).

c. kršenja obaveze da informativno-politički programi moraju biti pravični i izbalansirani i
obaveze da se programskim sadržajima ne smiju tendenciozno promovisati interesi bilo 
koje grupe ili pojedinca (član 11 st. 1 i 2 Pravilnika o programskim standardima u 
elektronskim medijima).

3. Privrednom društvu „Pink M Company" d.o.o. Podgorica, nalaže se da usaglasi emitovanje 
programskih sadržaja u okviru programa „TV Pink M" sa standardima definisanim u Zakonu o 
elektronskim medijima, podzakonskim aktima Agencije i izdatim Odobrenjem za emitovanje.

4. Privredno društvo „Pink M Company" d.o.o. Podgorica dužno je da, u skladu sa članom 140 stav
3 Zakona o elektronskim medijima, u programu „TV Pink M", u okviru informativne emisije 
„Minut, dva" u 17:00 i 19:00 časova, objavi informaciju o izrečenoj mjeri iz tač. 1 ovog rješenja 
koja glasi:

„Agencija ze elektronske medije izrekla je emiteru ,,TV Pink M" upozorenje zbog kršenja načela 
tačnosti, objektivnosti i nepristrasnosti, odnosno propuštanja da svojim informativnim 
programom doprinosi istinitom i nepristrasnom informisanju javnosti, na pravičan i izbalansiran 
način. Upozorenje je izrečeno po prigovoru nacionalnog javnog emitera „Radio Televizija Crne 
Gore" u vezi sa prilogom emitovanim 1. oktobra 2017. godine u informativnoj emisiji „Minut dva" 
u 17:00 i 19:00".

5. Protiv ovog rješenja može se podnijeti žalba Savjetu Agencije za elektronske medije u roku od 
15 dana od dana njegovog prijema.

6. Ovo rješenje će se objaviti na veb sajtu Agencije za elektronske medije www.ardcg.org.

1
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardcQ.orQ
Telefax: +382 20 201 440 www.ardca.orQ

http://www.ardcg.org
mailto:ard@ardcQ.orQ
http://www.ardca.orQ


7. Ovo rješenje stupa na snagu danom donošenja.

O b r a z l o ž e  nj e

Dana 12. oktobra 2017. godine, Agenciji za elektronske medije (u daljem tekstu: Agencija) dostavljen 
je prigovor Javnog preduzeća „Radio i televizija Crne Gore" Podgorica (u daljem tekstu: RTCG), na rad 
privrednog društva „Pink M Company" d.o.o. Podgorica (u daljem tekstu: emiter), emitera televizijskog 
programa „TV Pink M", (zaveden kod Agencije pod br. 02-1349 od 12.10.2017.g.).

Predmetni prigovor se odnosi na prilog emitovan 01. oktobra 2017. godine u informativnim emisijama 
„Minut dva" u, kako se navodi, 14:00, 17:00, 19:00 i 20:00 časova, povodom reagovanje političke partije 
„Demokratska partija socijalista!, u vezi sa izvještajem koji je RTCG emitovao prethodne večeri u Dnevniku u 
19:30 časova o usvajanju Zakona o prostornom planiranju i izgradnji objekata. Po mišljenju podnosioca 
prigovora emiter je prekršio čl. 7, 8 st. 1 i 11 st. 1 i 2 Pravilnika o programskim standardima u elektronskim 
medijima. Podnosilac prigovora je posebno istakao dio priloga u kojem se, kako ističe, navodi „ukoliko u 
Savjetu RTCG ima onih koji bi profesionalno i moralno prema Crnoj Gori da obavljaju posao, ovo bi trebalo 
da bude signal tom nadzornom tijelu da reaguju i sankcionišu teške zloupotrebe novca građana u opoziciono- 
partijske svrhe'". Ono što podnosilac prigovora takođe smatra „kršenjem Pravilnike)' je emitovanje navoda 
koji glase ,,Povodom sve izraženije prakse da informativni program Javnog servisa sprovodi antidržavnu 
politiku, te da uredništvo ove kuće ispunjava naloge opozicije, o čemu PINK M izvještava više od godinu 
dana", kao i „da novinari svakodnevno iznose stavove i komentare, da URA na Javnom servisu kao svoj na 
svome kleveće i njene birače.... ".

Kako se navodi u prigovoru, „emiter je  suprotno članu 7 Pravilnika pristrasno informisao javnost o 
činjenicama kao što su reagovanje DPS-a na izvještaj koji prethodio u vezi usvajanja Zakona o prostornom 
planiranju i izgradnji objekata i iste činjenice na maliciozan način iskoristio (da informativni program Javnog 
servisa sprovodi antidržavnu politiku, te da uredništvo ove kuće ispunjava naloge opozicije) sa namjerom 
da utiče na javnost da u iste i  povjeruje".

Podnosilac prigovora navodi da „navedeni prilog emitera sadrži pristrasne komentare što je  
protivno čl. 8 st. 1 Pravilnika'', kao i da „načelo objektivnosti podrazumijeva obavezu elektronskih medija da 
u informativnim programima svako stanovište prikažu na objektivan način bez uredjivačkih intervencija i 
komentara kojima bi se mogla favorizati jedna strana, dok pravilo druge strane podrazumijeva obavezu 
elektronskih medija da o izvještavanjima o pojavama koje uključuju sukob bilo koje vrste pruže mogućnost da 
u polemici učestvuju na ravnopravan način obje stranč'.

Nadalje, podnosilac prigovora postavlja pitanje „gdje je reagovanje RTCG u predmetnom prilogu od
01.10.2017.godinć', pa ističe da „emiter u svom izvještavanju postupa suprotno članu 11 st. 1 i st. 2 
Pravilnika, jer isti ne samo da dana 01.10.2017. godine nije objavio suprotne stavove, već je i neprimjerenim 
komentarima na račun javnog servisa favorizovao interese DPS...".

Takođe, u prigovoru se navodi da „u nekoliko navrata emiter prenosi priloge RTCG ne označavajući 
izvor odnosno ne navodeći da se radi o prilogu RTCG, pri čemu sjeckanjem priloga RTCG i neprimjerenim 
komentarima novinara pokušava izvući drugačiji kontekst od onog koji se želio postići u izvornom prilogu 
RTCG'.

Polazeći od navedenog prigovora, Agencija je pokrenula postupak za utvrđivanje da li je prigovor 
osnovan, odnosno da li je došlo do kršenja Zakona o elektronskim medijima, Zakona o medijima i Pravilnika o 
programskim standardima u elektronskim medijima (u daljem tekstu: Pravilnik).

Po tom osnovu, Sektor za monitoring Agencije izvršio je uvid u snimak emitovanih programskih 
sadržaja emitera i sačinio nalaz dana 13.10.2017. godine (akt broj 05-1349/1 od 13.10.2017. god.).

Saglasno nadležnostima ustanovljenim članom 138 Zakona o elektronskim medijima i članom 111 
Zakona o upravnom postupku, a u cilju utvrđivanja činjenice da li je emitovanjem spornog sadržaja došlo do 
kršenja Zakona o elektronskim medijima, Pravilnika i Odobrenja za emitovanje br. O-TV-K-14, Agencija je 
privrednom društvu „Pink M Company" d.o.o. Podgorica dostavila predmetni prigovor, sa nalazom Sektora za 
monitoring i zatražila da u roku od sedam dana od dana prijema zahtjeva, dostavi pisano izjašnjenje na date 
navode (akt broj 02-1349/2 od 18.10.2017.god.).

Dana 24.10.2017.g., emiter je dostavio Agenciji pisano izjašnjenje (akt zaveden kod Agencije pod br. 
02-1349/3 od 24.10.2017. god.) u kojem se kao navodi „da RTCG nigdje ne osporava tačnost onoga što je  
Pink M objavio".

2
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardCQ.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardca.org

mailto:ard@ardCQ.org
http://www.ardca.org


Emiter smatra da nije prekršio član 8 st. 1 Pravilnika, te da je iznošenje navoda na koje ukazuje 
podnosilac prigovora Povodom sve izraženije prakse da Informativni program Javnog servisa sprovodi 
antidržavnu politiku, te da uredništvo ove kuće ispunjava naloge opozicije o čemu Pink M izvještava više od 
godinu dana, da novinari svakodnevno iznose stavove I  komentare da URA na Javnom servisu kao svoj na 
svome kleveće i njene birače..."), u skladu sa članom 4 Pravilnika koji se odnosi na načelo tačnosti.

Emiter je istakao i da dati navodi {„Javni servis sprovodi antidržavnu politika, „Evidentan je uticaj 
opozicionih struktura, čemu je crnogorska javnost svjedok više od godinu dana"), „ne predstavlja stav 
televizije Pink M već činjenično stanje", kao i da se to „jasno može zaključiti i na osnovu jednog gledanja neke 
od informativnih emisija RTCG-a koji plaćaju svi crnogorski građani.

Odsustvo „izbalansiranog izvještavanja" odnosno „druge strane", emiter opravdava time što „zaposleni 
u RTCG ... danima odbijaju komunikaciju sa novinarima (emitera), a pozvani su da prokomentarišu navode 
Demokratske partije socijalista i najavu stranke da će podnijeti prigovor Agenciji. Da odgovore na pitanja ... 
odbili su: dir. TVCG Viadan Mićunović, glavni i odgovorni urednik Prvog programa Aleksandar Saša Mirković, 
kao i urednik portala RTCG Slavko Đurđić."

Na osnovu informacija i navoda sadržanih u prigovoru i izjašnjenju emitera, kao i uvida u 
snimke emitovanih sadržaja, Agencija konstatuje sljedeće:

1. Emiter je, dana 01. oktobra 2017. godine, u informativnoj emisiji „Minut, dva" u terminu od 16:59:54 
do 17:01:19 sati (1 minut 25 sekundi) emitovao prilog koji je predmet prigovora.

Novinarski tekst - (OFF): "Povodom sve izraženije prakse da informativni program Javnog servisa 
sprovodi antidržavnu politiku, te da uredništvo ove kuće ispunjava naloge opozicije, o čemu Pink 
televizija izvještava više od godinu dana, reagovaia je Demokratska partija socijalista i to na izvještaj 
emitovan sinoć u „Dnevniku 2" o usvajanju Zakona o prostornom planiranju i izgradnji objekata. Kako 
se u reagovanju navodi u TV prilogu puštena je  krajnje neprofesionalno izjava predstavnika URA-e u 
kojoj se DPS klevetnički povezuje sa mafijom i organizovanim kriminalom. Imajući u vidu da je  
uređivački tim Radio Televizije Crne Gore odlučio da se ovako teške optužbe, bez ijednog dokaza i 
provjere navoda plasiraju građanima Crne Gore, svu profesionalnu, etičku i moralnu odgovornost za 
ovu tešku povredu programskih principa i standarda utvrđenih zakonskim propisima snosi isključivo 
rukovodstvo ove kuće, navode iz najjače partije. Javni servis, dalje pojašnjavaju, finansiraju svi 
građani Crne Gore, među kojima je  preko 150 građana koji su DPS-u daii i daju svoje povjerenje na 
izborima. Svi su onda građani, prema riječima saopštenja DPS-a, juče u programu Radio-teievizije 
Crne Gore tako indirektno dovedeni u vezu sa mafijom, kriminalom i korupcijom. Zbog svega 
navedenog, poručuju iz DPS-a obratiće se podnescima i prigovorima nadležnim institucijama. Ukoliko 
u Savjetu Radio Televizije Crne Gore ima onih koji bi da profesionalno i moralno prema Crnoj Gori 
obavljaju posao, ovo bi trebalo da bude signal tom nadzornom tijelu da reaguju i sankcionišu teške 
zloupotrebe novca građana u opoziciono-partijske svrhe".

Kao pokrivalice za navedeni tekst korišćeni su snimci sa sjednica Savjeta Radio Televizije Crne Gore, 
kao i sa sjednice Glavnog odbora Demokratske partije socijalista, slika (screenshot) teksta sa portala 
(nije vidljivo kojeg): „RTCG -  Javni servis koji ne služi interesu javnosti". Takođe su korišćeni djelovi 
priloga emitovanog u „Dnevniku" od 30. septembra 2017. godine u terminu od 19:30 sati, na koji se 
odnosi reagovanje Demokratske partije socijalista (u donjem desnom uglu emitovan inserter: 
materijal RTCG).

Prilog je emitovan 01.10.2017. godine u terminima od 17:00 i 19:00 sati, dok u terminima od 14:00 i 
20:00 nije emitovana informativna emisija „Minut, dva".

2. Pravilnikom o programskim standardima u elektronskim medijima, u članu 7, propisano je da emiteri 
koji proizvode (uređuju i emituju) informativni program dužni su da to rade profesionalno i odgovorno 
i na taj način da doprinose: a) slobodnom, istinitom, cjelovitom, nepristrasnom i blagovremenom 
informisanju javnosti o događajima u zemlji i inostranstvu; b) poštovanju i promociji osnovnih ljudskih 
prava i sloboda, demokratskih vrijednosti, institucija i pluralizma ideja.

3. Članom 8 st. 1 Pravilnika propisano je da su u proizvodnji informativnih programa, elektronski mediji 
dužni da poštuju načela objektivnosti, nepristrasnosti, blagovremenosti, tačnosti, zabrane 
diskriminacije, slobode objavljivanja komentara i primjene pravila druge strane.

4. Članom 4 Pravilnika definisano je načelo nepristrasnosti kao obaveza elektronskih medija da 
činjenično izvještavanje jasno odvoje od stava, mišljenja ili komentara, pri čemu lično uvjerenje i

3  
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.orq
Telefax: +382 20 201 440 www.ardca.org

mailto:ard@ardca.orq
http://www.ardca.org


mišljenje urednika i novinara ne smiju da diskriminatorno utiču na izbor teme i način njenog 
predstavljanja. Primjena ovog načela isključuje manipulisanje izjavama, saopštenjima i sličnim 
sadržajima s ciljem promjene njihovog osnovnog smisla /zlonamjerno skraćivanje ili montiranje 
djelova sadržaja i si./, odnosno manipulacije slikom, tonom i sadržajem koje iskrivljuju osnovni smisao 
saopštenog.

5. Članom 4 Pravilnika definisano je načelo objektivnosti kao obaveza elektronskih medija da u 
informativnim programima svako stanovište predstave na objektivan način, bez uređivačkih 
intervencija i komentara kojima bi se favorizovala jedna strana, ili neistinito predstavio predmet 
informativnog sadržaja.

6. Članom 4 Pravilnika definisano je načelo tačnosti kao obaveza elektronskih medija da izvještavanje 
bude zasnovano na činjenicama, odnosno zabrana emitovanja vijesti i izvještaja za koje emiter zna ili 
je mogao znati da su neistiniti. Vijesti i izvještaji koji se ne mogu potvrditi, ili čija tačnost nije 
pouzdano utvrđena, mogu se emitovati samo ako se jasno naznači njihova nezvaničnost ili 
nepotvrđenost.

7. Pravilnikom, u članu 11 stav 1, propisano je da programski sadržaji, a naročito informativno-politički i 
programi o tekućim događajima moraju biti pravični i izbalansirani, što se postiže objavljivanjem 
suprotstavljenih stavova, bilo u istom programu ili u nizu drugih programa, koji predstavljaju cjelinu u 
obradi određene tematike. U stavu 2 istog člana propisano je da se programskim sadržajima ne smiju 
tendenciozno promovisati interesi jedne političke stranke ili bilo koje grupe ili pojedinca, posebno 
ukoliko se takvi sadržaji emituju sistematično tokom određenog vremenskog perioda.

8. Polazeći od prava na slobodu izražavanja i uređivačku autonomiju, mediji su slobodni da određenu 
pojavu, događaj ili slično tretiraju na različiti način, a da pri tome ne prekrše propise, kao i da u 
skladu sa svojom uređivačkom politikom, komentarišu pojave, događaje i postupke pojedinaca, uz 
obavezu da komentare jasno odvoje od ostalih vijesti i informacija, posebno onih koji se odnose na 
istu temu pri čemu moraju voditi računa o normama propisanim Zakonom o elektronskim medijima i 
Pravilnikom.

9. emiter je objavljivanjem informacije o događaju koji je od interesa za javnost (jedna politička partija 
objavila je saopštenje povodom izvještavanja javnog servisa - RTCG, podnosilac prigovora - o 
usvajanju Zakona o prostornom planiranju i izgradnji objekata) dao doprinos blagovremenom, ali ne i 
slobodnom, istinitom, cjelovitom i nepristrasnom informisanju javnosti.

Naime, pored navoda koji su preuzeti iz saopštenja DPS (dostupno na veb-sajtu partije 
http://www.dps.me/viiesti/6323-saoptenie-dDS-nedoDustiva-praksa-iavnoq-sen/isa'). prilog sadrži i 
komentare emitera.

Objavljivanjem uvoda koji glasi: „Povodom sve izraženije prakse da informativni program Javnog 
servisa sprovodi antidržavnu politiku, te da uredništvo ove kuće ispunjava naloge opozicije, o čemu 
Pink televizija izvještava više od godinu dam/' lično uvjerenje i mišljenje urednika ili novinara uticalo 
je na način predstavljanje teme priloga. Komentar novinara (voditelja) predstavljen je kao činjenično 
stanje odnosno dio izvještaja o događaju (objavljeno je reagovanje određenog subjekta povodom 
konkretnog pitanja / pojave), što čini suštinu priloga. Time je prekršeno „načelo nepristrasnosti".

Emiter je završio prilog riječima „Ukoliko u Savjetu Radio Televizije Crne Gore ima onih koji bi da 
profesionalno i moralno prema Crnoj Gori obavijaju posao, ovo bi trebalo da bude signal tom 
nadzornom tijelu da reaguju i sankcionišu teške zloupotrebe novca građana u opoziciono-partijske 
svrhe".

Ni uvodni ni završni navod nemaju utemeljenje u saopštenju političke partije čije objavljivanje je 
predmet (tema) priloga. Njihovim objavljivanjem istovremeno sa informacijom o sadržaju saopštenja 
stiče se utisak da su to stavovi pomenute političke partije, te da je „sve izraženija praksa da 
informativni program Javnog servisa sprovodi antidržavnu politiku, te da uredništvo ove kuće 
ispunjava naloge opozicije" bio „povod" za reagovanje političke partije. Jer, u saopštenju partije se 
kaže da je povod za reagovanje bio prilog RTCG u informativnoj emisiji Dnevnik 2, emitivanoj 30. 
septembra u 19:30 sati, posvećen usvajanju Zakona o prostornim planiranju i izgradnji objekata.

Takvom uređivačkom intervencijom i objavljivanjem činjeničnog izvještavanja zajedno sa svojim 
stavovima i komentarima, emiter je favorizovao jednu stranu i uticao da se tema priloga ne predstavi 
na objektivan način, čime je prekršio „načelo objektivnosti".

4
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon: +382 20 201 430 E-maii: ard@ardca.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardca.org

http://www.dps.me/viiesti/6323-saoptenie-dDS-nedoDustiva-praksa-iavnoq-sen/isa'
mailto:ard@ardca.org
http://www.ardca.org


10. Emiter je prekršio i načelo tačnosti, koje on pogrešno tumači jer svoje stavove i mišljenja izjednačava 
sa činjenicama. Naime, iako je znao da je povod za objavljivanje saopštenja političke partije 
(konkretan) prilog RTCG, on je vijest o tome objavio zajedno sa svojim komentarom i mišljenjem o 
uređivačkoj politici RTCG, koji je predstavio (i vjeruje da je tako) kao (tačnu) činjenicu ili dio vijesti 
kojoj je posvetio prilog.

11. Polazeći od ozbiljnosti navoda da je reagovala jedna politička partija ,,povodom sve izraženije prakse 
da informativni program Javnog servisa sprovodi antidržavnu politiku, te da uredništvo ove kuće 
ispunjava naloge opozicije", te da postoji osnov za reagovanje nadzornog tijela u javnom servisu 
zbog, navodne „teške zloupotrebe novca građana u opoziciono-partijske svrhe", ne može se naći 
opravdanje da se ne objavi stav RTCG (podnosioca prigovora) na koga se ovi navodi odnose. Na taj 
način emiter nije na pravičan i izbalansiran način omogućio predstavljanje svog i stava lica na koga se 
navodi odnose, već je tendenciozno promovisao samo stavove „jedne strane", što je suprotno članu 
11 st. 1 i 2 Pravilnika.

Na osnovu navedenog, a uvažavajući činjenicu da je saglasno tač. 7.1 izdatih odobrenja za 
emitovanje br. O-TV-K-14 od 21.07.2011. godine i članu 5 Pravilnika, emiter odgovoran za sve objavljene 
sadržaje, može se utvrditi da je emiter objavljivanjem spornog programskog sadržaja, prekršio čl. 7, 8 st. 1 i 
11 st. 1 i 2 Pravilnika, zbog kršenja načela tačnosti, objektivnosti i nepristrasnosti, odnosno propuštanja da 
doprinosi istinitom i nepristrasnom informisanju javnosti, na pravičan i izbalansiran način.

Nakon sprovedenog postupka i uz uvažavanje svih relevantnih činjenica, direktor Agencije je, 
saglasno čl. 139, 140, 141, 143 i 144. Zakona o elektronskim medijima, donio odluku kojom se emiteru izriče 
upravno-nadzorna mjera upozorenja i nalaže da usaglasi emitovanje programskih sadržaja u okviru programa 
"TV Pink M" sa standardima definisanim u Zakonu o elektronskim medijima, podzakonskim aktima Agencije i 
izdatim odobrenjima za emitovanje.

Prilikom izricanja upravno-nadzorne mjere, direktor Agencije je imao u vidu da je izrečena mjera 
srazmjerna prirodi i težini prekršaja, kao i da se može očekivati da će upozorenje biti dovoljno da emiter 
ubuduće ne ponovi protivpravno ponašanje.

Emiteru je naloženo i da u skladu sa čl. 140 stav 3 Zakona o elektronskim medijima izrečenu mjeru 
upozorenja objavi u svom programu, u okviru informativne emisije „Minut, dva" u 17:00 i 19:00 časova.

Ovo rješenje stupa na snagu danom donošenja.

UPUTSTVO O PRAVNOM SREDSTVU

Protiv ovog rješenja može se podnijeti žalba Savjetu Agencije za elektronske medije u roku od 15 
dana od dana njegovog dostavljanja.

DIRE <TOR

Dostavljeno:
- Privredno društvo „Pink M Company" d.o.o.
- Savjet „Radio i Televizija Crne Gore", predsjednik
- „Radio i Televizija Crne Gore" d.o.o., izvršna direktorica
- „Televizija Crne Gore", direktor
- Arhiva

5
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon: +382 20 201 430
Telefax: +382 20 201 440

E-mail: ard@ardcQ.org 
www.ardcq.org

mailto:ard@ardcQ.org
http://www.ardcq.org

