
Crna Gora 
AGENCIJA ZA ELEKTRONSKE MEDIJE

Broj: 02  -  1 3 9 5 /4  
Podgo rica , 29 .12 .2017 . god ine

Na osnovu čl. 139, 140, 141, 143 i 144 Zakona o elektronskim medijima ("SI. list Crne Gore", br. 46/10, 
40/11, 53/11, 6/13 i 55/16) i čl. 18 i 116 Zakona o upravnom postupku ("SI. list Crne Gore", 56/14, 20/15, 
40/16 i 37/17), postupajući po prigovoru Javnog preduzeća „Radio i televizija Crne Gore" iz Podgorice, akt 
zaveden kod Agencije za elektronske medije pod br. 02-1395 od 24.10.2017.g., direktor Agencije za 
elektronske medije donosi

1. P r ih va ta  se  p r ig o vo r Javnog preduzeća „Radio i televizija Crne Gore" iz Podgorice, akt 
zaveden kod Agencije za elektronske medije pod br. 02-1395 od 24.10.2017.g. i privrednom 
društvu „P in k  M С о т р а п у "  d.o.o. Podgo rica , em ite ru  te le v iz ijs k o g  p rog ram a „TV  P in k  
M", iz r iče  se upozo ren je , kao upravno-nadzorna mjera zbog  k ršen ja  člana 56 st. 4 Zakona
o elektronskim medijima, čl. 7, 8 st. 1 i 11 st. 1 Pravilnika o programskim standardima u 
elektronskim medijima („Službeni list Crne Gore", br. 35/11 i 7/16) i tačke 7.1. Odobrenja za 
emitovanje broj O-TV-K-14 od 21.07.2011. godine, prilikom emitovanja priloga u informativnoj 
emisiji „Minut dva" dana 12. oktobra 2017. godine u 14:00, 17:00, 19:00 i 22:00 časa i 13. 
oktobra 2017. godine u 14:00, 17:00, 19:00 i 22:00 časa.

2. Upozorenje iz tačke 1 ovog Rješenja se izriče zbog:

a. kršenja obaveze medija da emitovanje radijskog ili televizijskog programa mora da 
ispunjava sljedeće uslove: 1) događaji se moraju vjerno prikazati, a različiti pristupi i 
mišljenja moraju biti primjereno zastupljeni; 2) vijesti moraju istinito i korektno predočiti 
činjenice i događaje, moraju biti nepristrasne i profesionalno korektne; 3) mišljenja i 
komentari moraju biti odvojeni i njihov izvor ili autor prepoznatljiv; 4) mora se podsticati 
nepristrasnost, uz poštovanje razlika u mišljenjima o političkim ili privrednim pitanjima 
(član 56 stav 4 Zakona o elektronskim medijima).

b. kršenja obaveze emitera da informativnim programom doprinosi istinitom, cjelovitom i 
nepristrasnom informisanju javnosti o događajima (člana 7 Pravilnika o programskim 
standardima u elektronskim medijima).

c. kršenja obaveze da su u proizvodnji informativnih programa, elektronski mediji dužni da
poštuju načela objektivnosti, nepristrasnosti i tačnosti (član 8 st. 1 Pravilnika o
programskim standardima u elektronskim medijima).

d. kršenja obaveze da informativno-politički programi moraju biti pravični i izbalansirani,
što se postiže objavljivanjem suprotstavljenih stavova (član 11 st. 1 Pravilnika o
programskim standardima u elektronskim medijima).

3. Privrednom društvu „Pink M Сотрапу" d.o.o., nalaže se da usaglasi emitovanje programskih 
sadržaja u okviru programa ,,TV Pink M" sa standardima definisanim u Zakonu o elektronskim 
medijima, podzakonskim aktima Agencije i izdatim Odobrenjem za emitovanje.

4. Privredno društvo „Pink M Сотрапу" d.o.o. dužno je da, u skladu sa članom 140 stav 3 Zakona
o elektronskim medijima, u programu ,,TV Pink M", u okviru informativne emisije „Minut, dva" u 
14:00, 17:00, 19:00 i 22:00 časa, objavi informaciju o izrečenoj mjeri iz tač. 1 ovog rješenja 
koja glasi:

„Agencija ze elektronske medije izrekla je emiteru „TV Pink M" upozorenje zbog kršenja načela 
objektivnosti, nepristrasnosti i tačnosti, odnosno propuštanja da svojim informativnim 
programom doprinosi istinitom, cjelovitom i nepristrasnom informisanju javnosti, na pravičan i 
izbalansiran način. Upozorenje je izrečeno po prigovoru nacionalnog javnog emitera „Radio

R J E Š  E NJ E

1
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon: +382 20 201 430
Telefax: +382 20 201 440

E-mail: ard@ardca.org
www.ardcg.org

mailto:ard@ardca.org
http://www.ardcg.org


Televizija Crne Gore" u vezi sa prilozima emitovanim 12. i 13. oktobra 2017. godine u 
informativnim emisijama „Minut dva" u 14:00, 17:00, 19:00 i 22:00 časa".

5. Protiv ovog rješenja može se podnijeti žalba Savjetu Agencije za elektronske medije u roku od 
15 dana od dana njegovog prijema.

6. Ovo rješenje će se objaviti na veb sajtu Agencije za elektronske medije www.ardcg.org.

7. Ovo rješenje stupa na snagu danom donošenja.

O b r a z l o ž e  nj e

Dana 24. oktobra 2017. godine, Agenciji za elektronske medije (u daljem tekstu: Agencija) dostavljen 
je prigovor Javnog preduzeća „Radio i televizija Crne Gore" Podgorica (u daljem tekstu: RTCG), na rad 
privrednog društva „Pink M Сотрапу" d.o.o. Podgorica (u daljem tekstu: emiter), emitera televizijskog 
programa „TV Pink M" (zaveden kod Agencije pod br. 02-1395 od 24.10.2017.g.).

Predmetni prigovor se odnosi na priloge emitovane u informativnim emisijama „Minut dva" dana 12. 
oktobra 2017. godine u 14:00, 17:00, 19:00 i 22:00 časa i 13. oktobra 2017. godine u 14:00, 17:00, 19:00 i 
22:00 časa. Po mišljenju podnosioca prigovora emiter je prekršio čl. 56 stav 4 Zakona o elektronskim 
medijima, čl. 7, 8 stav l i l i  stav 1 Pravilnika o programskim standardima u elektronskim medijima (u daljem 
tekstu: Pravilnik).

Podnosilac prigovora ukazuje da se prilogom od 12.10.2017. godine „tendenciozno nagovještava da je 
kontraverzni Stevan Dojčinović čest gost RTCG i Vijesti, te da nakon što su opozicione strukture preuzele 
vodeću ulogu u uređivanju Javnog servisa, mjesto u brojnim emisijama RTCG našle su mnoge kontraverzne 
ličnosti samozvani stručnjaci i  eksperti, među kojima je i Dojčinović, koji je  poznat po knjizi o Darku Šariću, 
gdje bez ijednog dokaza povezuje vrh crnogorske vlasti sa kriminalnim radnjama, a čiji odlomci su i često 
prenošeni u tabloidu Vijesti." On posebno ističe da je „suština u dovođenju u vezu uređivačke politike tabloida 
Vijesti sa uređivačkom politikom RTCG-a", na način što izjavu člana Savjeta RTCG Gorana Đurovića na sjednici 
Savjeta, u kojoj „navodi da je razlika između televizije Vijesti i RTCG-a sada manja nego ikada, jedan posto", 
emiter „uvodi u sasvim drugi kontekst protivno načelu objektivnosti". Podnosilac prigovora posebo ističe ovo 
jer je, kako kaže, „navedena rečenica data u cilju potvrđivanja Izvještaja o gledanosti RTCG, a ne u ciiju 
sličnosti uređivačke politike sa tabloidom Vijesti."

U prigovoru se navodi da je u prilogu od 13.10.2017. godine objavljeno „da je  opozicija navodno 
oslobodila javni servis prošle godine nelegalno smijenivši čelne ljude pozivajući se i na pismo koje je  uručeno 
RTCG-u od strane lidera Socijaldemokratske partije, Demosa i URA-e, a koje je  javno objavljeno, ukazujući da 
su građani koji finansiraju Javni servis uskraćeni za pravo na objektivne i tačne informacije, jer uticaj opozicije 
i interesno povezanih ljudi na uređivačku politiku veliki". On je ukazao i na ostale djelove priloga kojima se 
„aludira na sličnost Javnog sevisa i tabloida Vijesti".

Na kraju, podnosilac prigovora predlaže da Agencija „izrekne kaznenu mjeru koja odgovara prirodi i 
težini učinjenog prekršaja, a posebno imajući u vidu da je emiteru u više navrata u posljednjih šest mjeseci 
izrečeno upozorenje zbog kršenja programskih standarda vezanih za proizvodnju informativnog programa".

Polazeći od navedenog prigovora, Agencija je pokrenula postupak za utvrđivanje da li je prigovor 
osnovan, odnosno da li je došlo do kršenja Zakona o elektronskim medijima i Pravilnika o programskim 
standardima u elektronskim medijima (u daljem tekstu: Pravilnik).

Po tom osnovu, Sektor za monitoring Agencije izvršio je uvid u snimke emitovanih spornih 
programskih sadržaja i sačinio nalaz dana 25.10.2017. godine (akt broj 05-1395/1 od 25.10.2017.god.).

Saglasno nadležnostima ustanovljenim članom 138 Zakona o elektronskim medijima i čl. 111 i 112 
Zakona o upravnom postupku, a u cilju utvrđivanja činjenice da li je emitovanjem spornog sadržaja došlo do 
kršenja Zakona o elektronskim medijima, Pravilnika i Odobrenja za emitovanje, Agencija je emiteru dostavila 
predmetni prigovor, sa nalazom Sektora za monitoring i zatražila da, u roku od sedam dana od dana prijema 
zahtjeva, dostavi pisano izjašnjenje na date navode (akt broj 02-1395/2 od 25.10.2017.god.).

Dana 30.10.2017.g. emiter je dostavio Agenciji pisano izjašnjenje (akt zaveden pod br. 02-1395/3 od
30.10.2016.god.) u kojem se navodi „da RTCG nigdje ne osporava tačnost onoga što je  Pink M objavio".

Emiter navodi da je dana 12.10.2017. godine emitovao „prilog u kojem uređivačku politiku Javnog 
servisa upoređuje sa uređivačkom politikom TV Vijesti sa akcentom na česta gostovanja vlasnika srpskog 
portala 'KRIK' Stevana Dojčinovića i na jednom i na drugom mediju", pri čemu „detaljno opisuje ko je  ... 
Stevan Dojčinović, njegove veze sa pojedincima iz srpskih policijskih i tužiiačkih struktura, pozivajući se na

2
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard(S)ardca.orq
Telefax: +382 20 201 440 www.ardcQ.org

http://www.ardcg.org
http://www.ardcQ.org


konkretne činjenice koje su poznate i dostupne kako srpskoj tako i crnogorskoj javnosti a/i i na pisanje medija 
u Srbiji", što je po njegovom mišljenju, u skladu sa članom 4 Pravilnika koji se odnosi na načelo tačnosti. Pri 
tome, emiter je istakao da „osnovano pronalazi paralelu u izvještavanju jednog i drugog medija budući da je  
Dojčinović odavno 'miljenik' TV Vijesti i čest gost emisija ovog medija a djeiovi njegove knjige o Darku Šariću 
često su prenošeni u dnevnom listu Vijesti".

Povodom prigovora na prilog od 13.10.2017. godine, „а koji se tiče korišćenja termina 'državni udar") 
emiter ističe da „ nakon određenog perioda i našeg izvještavanja, primjećujemo da pojedini urednici dnevnika 
ne koriste frazu 'državni udar' pa je i legitimno da javnost obavijestimo o tome."

U izjašnjenju se takođe navodi da „Javni servis, kao Javno preduzeće RTCG, plaćaju svi građani Crne 
Gore a godišnje iz budžeta CG dodjeljuje mu se preko 10 miliona eura. Odgovoran je da objektivno i 
nepristrasno izvještava o svim dešavanjima što se ne može zaključiti poslednjih mjeseci a što smo već 
obrazložili. Poređenje sa tabloidom Vijesti proiziiazi iz činjenice da uređivačka politika Javnog servisa više od 
godinu sve više Uči na pomenuti medij, a sto poduži spisak istih sagovornika i potvrđuje, upravo zbog sve veće 
zastupljenosti opozicionih struktura, ali i korišćenja pojedinih fraza poput 'državnog udara' čiji su tvorci 
predstavnici opozicije a koju mahom koristi tabloid Vijesti"

Emiter je istakao i „da čelnici Javnog servisa nijesu iskoristili pravo na ispravku i odgovor iz člana 26 
Zakona o medijima". Na kraju, emiter predlaže da „Agencija odbije prigovor kao neosnovart'.

Na osnovu  in fo rm ac ija  i navoda sad ržan ih  u p rig ovo ru  i iz ja šn jen ju  em ite ra , kao  i u v ida  u 
sn im ak  em ito van ih  sad rža ja , A gen c ija  k on s ta tu je  s ljedeće:

1. Dana 12. oktobra 2017. godine, emiter je u informativnoj emisiji „M in u t, dva " u terminu od 
14 :01 :56  do 14 :05 :54  sati (3 minuta 58 sekundi), emitovao prilog koji je predmet prigovora (u 
daljem tekstu: Prvi prilog).

Prilog počinje sljedećim novinarskim tekstom:

N o v in a rsk i te k s t -  (OFF): „Nakon što su opozicione strukture preuzele vodeću ulogu u uređivanju 
Javnog servisa, mjesto u brojnim emisijama Radio Televizije Crne Gore našle su mnoge kontroverzne 
ličnosti i  samozvani stručnjaci i eksperti. Među njima je  i Stevan Dojčinović koji je bio čest gost i 
opozicionog tabloida i televiziji Vijesti. Poznat je  po knjizi o Darku Šariću gdje, bez ijednog dokaza i 
činjenica, povezuje vrh crnogorske vlasti sa kriminalnim radnjama, a čiji odlomci su često i prenošeni 
u tabloidu Vijesti. Gostovanje ovih upitnih stručnjaka pokazuje sve manju razliku između Javnog 
servisa i opozicionih Vijesti, što su nedavno potvrdili i pojedini članovi Savjeta Radio Televizije Crne 
Gore."

Navedeni novinarski tekst pokriven je slikama (screenshot) tekstova sa različitih portala: „Javniservis 
u raljama trojke", „Opoziciona trojka vrši pritisak na javni servis?", „Krivokapić i Perović „oslobodili 
Javni servis uz pomoć 40.000 eura (VIDEO)', snimcima iz emisija emitovanih na Televiziji Crne Gore: 
„Dnevnik" i „TV magazin" na kojima se vide predstavnici različitih NVO i g-din Stevan Dojčinović, koji 
se spominje u govornom dijelu (u donjem desnom dijelu ekrana oznaka materijal RTCG-a), 
fotografijama knjige koja se spominje u govornom dijelu priloga, kao i fotografijama (screenshot) 
tekstova sa različitih portala: „Banka Đukanovića opsluživala Šarićđ\ „Knjiga o Šariću: Nije lako oprati 
'prljave' milionć', „Ispovjest srpskog novinara: Kako sam dospio na rusku crnu listu", te snimkom 
označenim u gornjem desnom uglu sa „Televizija Vijesti" na kojima je prikazan Stevan Dojčinović.

Goran  Đ u rov ić , č lan  Sav je ta  R TCG : „Razlika između Televizije Vijesti i  Radio Televizije Crne Gore 
sada je manja nego ikad" (video snimak sa sjednice Savjeta RTCG).

N o v in a rsk i te k s t -  (OFF): „Dojčinović, rad gost Televizije Crne Gore, inače je  vlasnik sajta Krik Hi 
Mreža za istraživanje kriminala i korupcije, za koju tvrdi da je  neprofitna nevladina organizacija 
osnovana radi unapredjenja istraživačkog novinarstva u Srbiji. No istina je ipak drugačija. Nekada 
CINS, a danas Krik samo su oružđe medijske mafije kojom rukovode nekadašnje policijske službe i 
nekadašnji članovi Specijalnog tužilaštva kao i pojedine političke stranke. Naime pojedine teme Krika 
više liče na biltene UKP-a dok je na njegovom čelu bio Rodoljub Miiović, zvani Papaja, a koje su 
reciklirane sa sajta CINS čiji je Dojčinović bio novinar."

Tekst je pokriven različitim slikama (screenshot) portala Krik, portala CINS (Centar za istraživačko 
novinarstvo Srbije), snimcima označenim u donjem lijevom uglu 'insajder.net' na kojima se vidi Stevan 
Dojčinović, fotografijama lica za koje se navodi da je Rodoljub Miiović, kao i snimcima označenim u 
donjem lijevom uglu sa 'www.rts.rs © Radio-televizija Srbije' na kojima se prikazuju političari iz Srbije.

3
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ardOiardca.ora
Telefax: +382 20 201 440 www.ardco.orq

http://www.rts.rs
http://www.ardco.orq


N ov in a rsk i te k s t -  (OFF): „Rodoljub Milović poznat je našoj javnosti po zloupotrebama funkcije 
načelnika Kriminalističke policije Srbije, jer je ispunjavajući političke naloge Borisa Tadića vodio 
kampanju protiv Crne Gore. Lažnim optužbama da se Darko Šarić krije kod nas, ili da je  vlast u 
Podgorici umiješana u kriminal. Ovakve laži Rodoljub Milović plasirao je  preko grupe novinara 
uglavnom ВНса i Kurira, ali i Dojčinovića i CINS-a, kasnije Krika.

Kao pokrivalice se koriste fotografije lica za koje se navodi da je Rodoljub Milović, snimci (bez bez 
prostornih ili vremenskih oznaka) na kojima se prikazuje Boris Tadić, bivši predsjednik Srbije, slike 
(screenshot) tekstova (nije vidljiv izvor) „Šarićse krije u Crnoj GorT, „Narko-bos Darko Šarić krije se u 
Crnoj Gori?", „LOCIRAN: Šarić se krije u Crnoj Gori?', screenshot portala Kurir (markirano) „Darko 
Šarić u Crnoj Gori?'

N o v in a rsk i te k s t -  (OFF): „Krik je dio međunarodne paramedijske grupe OCCRP koja okuplja 
uglavnom paramedijske i parapolitičke organizacije skrivene iza imena nevladinih organizacija. Oni se 
javnosti prikazuju kao istraživački mediji, a to su stvari uglavnom paraobavještajne grupe, koje se 
bave iznudama, ucjenama, reketom, kreiranjem afera, te pokušajima pritisaka na viade regiona, 
poslovne sisteme i uspješne privrednike. Srpski mediji nedavno su otkrili da je Dojčinovć za osnivanje 
portala dobio dvadeset hiljada dolara čije se porijeklo ne zna, niti na čijem računu je  završio taj 
novac."

Tekst je pokriven logom „OCCRP /  Organized Crime and Corruption Reporting Projeđ', različitim 
slikama (screenshot) portala Krik, portala CINS, BIRN, MANS, slikama (screenshot) različitih tekstova 
„MANS: Poslanici DPS-a omogućili Vladi da sakrije bilo koji podatak, bez obrazloženja i sudske 
kontrole"', „Ujedinjeni u dezinformisanju javnosti.

Zatim se prikazuje i snimak u kojem Marko Matić, portal Antidot (potpisano) izjavljuje:

G -d in  M arko  M a tić ; „M i sumnjamo da je on dobijen iz nekih kriminalnih izvora, jer Dojčinović u 
vreme dok je radio za CINS bio povezan sa nekim visokim funkcionerima u policiji koji su smenjeni 
2014. godine."

Izjava se djelimično pokriva fotografijama lica za koje se ranije u prilogu navodi da je Rodoljub 
Milović.

N o v in a rsk i te k s t -  (OFF): „Iza imena opskurne organizacije OCCRP kojoj pripada Krik i čije je  
sjedište u Sarajevu, a koja se na silu predstavlja novinarskom, stoje potpuno drugi motivi i ciljevi. 
Stručnjaci navode da je  OCCRP suštinski podzemno špijunska grupa reketaša i ucjenjivača, batina 
onih koje po potrebi opslužuju. Ta anonimna grupa pojedinaca koju predvodi izvjesni Andru Saliven 
nije pravno registrovana, niti ima sjedište, a u svojim tekstovima, koje prenose njima srodne 
organizacije, optužuju sve koji ne pristanu na plaćanje njihovog reketa, ili služe kao sredstvo ucjena 
pojedinih moćnih država koje ove informacije plaćaju. Prema pisanju beogradskih medija OCCRP 
formiran je kao špijunski centar koji posiednjih godina ima za cilj da arapski kapital koji se uiaže na 
Balkanu napadima otjera sa ovih prostora."

Tekst je pokriven logom „OCCRP /  Organized Crime and Corruption Reporting Project', različitim 
slikama (screenshot) portala Krik, te tekstovima sa različitih portala na kojima je markirano da je izvor 
ili autor OCCRP ili Krik, slikama (screenshot) portala CINS. U dijelu u kojem se spominje izvjesni 
Andru Saliven kao pokrivalica se koristi snimak označen (u gornjem lijevom uglu) sa „Hromadskć' na 
kojem se prikazuje lice koje nije potpisano, slikama različitih tekstova „MANS: Stanković već ima 
dokaze o ofšor vezama Ivanoviča, Šarića..", „MANS: Put ka krahu javnih finansija počeo je od Prve 
bankć', „OCCRP u Sarajevu formirao najveći špijunski centar/  Ameri Hoće da oteraju Arape iz Srbije!', 
kao i „Đukanovićeva porodična banka opsluživala Šarićđ' (Krik), „Pismeno umivanje Šarićevih poslova" 
(CINS).

N o v in a rsk i te k s t -  (OFF): „OCCRP je  poznat u Crnoj Gori jer se godinama uz pomoć opozicionih 
tabloida Vijesti i  Dan promoviše kao nekakav mediji, u tijesnoj su saradnji sa MANS-om a dodeljuju im 
se i nagrade što je i prije nekoliko godina uradila i, očigledno neinformisana, kancelarija Evropske 
Unije u Podgorici, za ser/jal tekstova o sprezi kriminala i vlasti u Crnoj Gori. Za razliku od svih medija 
na svijetu OCCRP prosto ne možete da tužite jer nemaju ni adresu na koju bi neko od onih koje 
napadaju podnio tužbu. Pošto je vrio upitinom Dojčinoviću Javni servis, kao i tabloid Vijesti, nesebično 
dodijelio minute na Radio Televiziji Crne Gore koju plaćaju svi građani, cijenjeni građani i  pitaju kako 
to Javni servis iiči na tabloid Vijesti i obratno.

Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

4_____________________________________
Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardca.org

mailto:ard@ardca.org
http://www.ardca.org


Kao pokrivalica se koristi naslovnica Dnevne novine „Dan": „Сапе Subotić planirao da od Budve 
napravi Monte Karlo /  DPS sakrio desetine hiljada eura za kupovinu glasova /  Šaranović i Koljenšić 
opet iza rešetaka", naslovnica Nezavisnog dnevnika „Vijesti": „Kako je Cane kupovao raj", slika 
različitih dnevnih izdanja pomenutih novina, slikama tekstova sa portala „Vijesti" „Nagrađeni jer su 
otkrili da je Đukanović u centruveza kriminala i viade", „Priča o tokovima novca oko Đukanovića dobila 
specijalnu nagradu", „Petrucić nagrađena i zbog priče o crnogorskom funkcioneru koji je iskoristio 
banku za ličnu korist", logom „OCCRP /  Organized Crime and Corruption Reporting Project', te 
snimcima emisija RTCG i TV Vijesti na kojima se vidi g-din Stevan Dojčinović

Prvi prilog je 12.10.2017. godine emitovan u terminima od 14:00, 17:00, 19:00 i 22:00 sata u okviru 
informativne emisije „Minut, dva".

2. Emiter je, dana 13. oktobra 2017. godine, u informativnoj emisiji „M in u t, dva " u terminu od 
14 :03 :07  do 14 :06 :41  sati (3 minuta 34 sekundi) emitovao prilog koji je predmet prigovora (u 
daljem tekstu: Drugi prilog).

Prilog počinje sljedećim novinarskim tekstom:

N o v in a rsk i te k s t -  (OFF): "Uticaj opozicije i sa njima interesno povezanih ljudi na uređivačku 
politiku javnog servisa nečuveno je  veliki od kada su o Krivokapič, Lekič, Rakčevič i  opozicioni drugovi 
oslobodili Radio Televiziju Crne Gore, nelegalno smijenivši čelne ljudi prošle godine. Javni servis 
plaćaju svi građani čija je volja provjerena na jedinom kredibiinom ispitu voije, na izborima. To 
Mićunoviću i Kadiji nije važno pa su minuti u centralnom dnevniku Televizije Crne Gore po difoltu 
rezervisani za manjinu, opozicionare ili članove Savjeta Radio Televizije Crne Gore koji su u konfliktu 
interesa, Gorana Đurovića i Nikolu Vukčevića. Da se međutim isplati ukazivati na flagrantne, namjerne 
greške urednika Dnevnika Televizije Crne Gore, pažljivo izabranih za sprovođenje opozicione 
uređivačke politike, pokazuje Pink M redakcija.

Kao pokrivalice se koriste snimci iz emisije „Dnevnik" TVCG na kojima se vide predstavnici opozicionih 
partija, predstavnici različitih nevladinih organizacija, generalna direktorica RTCG Andrijana Kadija, 
direktor TVCG Vladan Mićunović, članovi Savjeta RTCG Goran Đurović i Nikola Vukčević, kao i voditelji 
informativne emisije „Dnevnik" (u donjem desnom dijelu ekrana, označen je kao materijal RTCG-a). 
Takođe koriste se i slike (screenshot) tekstova sa različitih portala: „Opoziciona trojka vrši pritisak na 
javni servis?\ „Krivokapič i Perovič „oslobodili" Javni servis uz pomoć 40.000 eura (VIDEO)', „Javni 
servis u raljama trojke", „Direktorica TVCG Radojka Rutović podnijela ostavku", „Smijenjen Rade 
VojvodiČ.

N ov in a rsk i te k s t -  (OFF): „Naime cijenjenim građanima postalo je  jasno da je  mjesecima pred, ali i 
od početka suđenje optuženim za terorizam Mandiću, Kneževiću i ostalima, pa sve do petka šestog 
oktobra na Televiziji Crne Gore korišćena opoziciona floskula i krilatica tabloida Vijesti - državni udar.

Tekst je pokriven slikama (screenshot) tekstova sa različitih portala: „Zašto Javni servis liči na tabloid 
Vijesti?" „RTCG -  Javni servis koji ne služi interesu javnosti", „DF: Razbili smo aferu državni udar u 
paramparčad", „Trinaesti dan suđenja: Šef voznog parka, GRU na Ziatiboru, HTZ oprema i Teša 
Tešanović" \ snimcima iz emisije „Dnevnik" TVCG sa suđenja o kome je riječ (u donjem desnom dijelu 
ekrana, označeno kao materijal RTCG-a).

U nastavku su dati segmenti programa u kojima voditelji informativne emisije „Dnevnik", u najavama 
za priloge koriste termin „državni udar" (u donjem desnom uglu oznaka „septembar 2017,/materijal
RTCG).

G -d in  D am ir Ram ović: „Suđenje za pokušaj državnog udara prekinuto je  nakon što je  odbrana 
zatražila izuzeće sudskog Vijeća i predsjednika Višeg suda."

G -đa Snežana  M irkov ić : „Deseti dan suđenja za državni udar obilježilo je  pokazivanje odluke 
Ustavnog suda na osnovu koje advokati odbrane tražili obustavljanje postupka."

G -d in  N ebo jša  Skenderi: „Suđenje za pokušaj državnog udara prekinuto je  nakon što je  odbrana 
zatražila izuzeće sudskog Vijeća i predsjednika Višeg suda."

N o v in a rsk i te k s t -  (OFF): „Tako Damir Ramović, šef deska Televizije Crne Gore i ostali mjesecima, 
jasno upisano u optužnici teško krivično djelo protiv države Crne Gore - terorizam, nazivaju tom 
opozicionom floskulom državni udar. Pitali smo se kako tabloid Vijesti toliko liči na javni servis i 
obratno, a onda nakon što je  Pink M više puta cijenjenim građanima i javnosti u svojim izveštajima 
skrenuo pažnju, a uz konsultaciju i sa bezbednosnim stručnjacima, da krivično djelo državni udar ne 

_______________  5
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.org
Teiefax: +382 20 201 440 www.ardca.org

mailto:ard@ardca.org
http://www.ardca.org


postoji, i da svi koji taj termin koriste, sve manje bitni opozicionari, čelnici, urednici javnog servisa i 
tabloid Vijesti, to rade namjerno i spinuju - desila se neznatna promjena.

Kao pokrivalice se koriste snimci iz emisije „Dnevnik" 7VCG na kojima se vide voditelji ove 
informativne emisije, slike (screenshot) tekstova sa različitih portala: „Lekić: Nadležni da saopšte ko je  
i za koga trebalo da sprovede državni udar", „Zašto Javni servis liči na tabloid Vijesti?", „RTCG -  Javni 
servis koji ne siuži interesu javnosti", „Krivokapić: DPS uspostavio model zarobljene države", 
„Medojevič: Lažni državni udar naručio Đukanovič", „Advokat Krpović kažnjen zbog napuštanja 
suđenja, nastavak u četvrtak" (markiran nadnaslov: Predmet „Državni udar"), „Ustavni sud odbacio 
žaibu: Maksič ostaje u pritvoru" (markiran nadnaslov: Osumljičen za pokušaj državnog udara).

N ov in a rsk i te k s t — (OFF): „Naime od petka, šestog oktobra, birani za sprovođenje opozicione 
politike urednici dnevnika počeli su da koriste termin - suđenje za pokušaj terorizma.

U nastavku su dati segmenti programa informativne emisije „Dnevnik" u kojima su prikazani voditelji 
Jelena Otašević, odnosno Damir Ramović, (u donjem desnom uglu oznaka ,,06.10.2017./materijal 
RTCG" odnosno „09.10.2017,/materijal RTCG")

G-đa Je lena  O tašev ić: „Iznošenjem odbrane Andrije Mandiča, nastavljeno je  suđenje optuženima 
za pokušaj terorizma na dan parlamentarnih izbora."

G -d in  D am ir Ram ović: „Na suđenju za pokušaj terorizma odbranu je  iznio i optuženi lider 
Demokratskog fronta, Milan Knežević."

N o v in a rsk i te k s t -  (OFF): „Javni servis, koji plaćaju građani, u kontinuitetu minute u tom mediju 
ustupa velikodušno i identičnim sagovornicima koji se mogu vidjeti na Televiziji i  čitati u tabloidu 
Vijesti. To su mahom opozicionari, aii i opskurni samozvani eksperti. Kako bi nam objasnili ovaku 
opozicionu praksu pozvali smo i direktora Televizije Crne Gore Viadana Mićunovića, i urednika prvog 
programa Sašu Mirkovića. Oni smatraju da javnosti ne moraju da polažu račune, iako ih građani 
plaćaju."

Tekst je pokriven snimcima iz emisije „Dnevnik" TVCG na kojima se vide predstavnici opozicionih 
partija, predstavnici različitih nevladinih organizacija, direktor TVCG Vladan Mićunović i urednik Prvog 
programa TVCG Saša Mirkovič (u donjem desnom dijelu ekrana, označeno kao materijal RTCG-a).

U nastavku je dat i fono zapis razgovora novinarke TV Pink M i direktora TVCG Viadana Mićunovića 
(pokriven njegovom slikom):

Vladan Mićunović: „Dobar dan."
Novinarka: „Је / ' imate nekoliko minuta za dva pitanja?"
Vladan Mićunović: "Nemam. Nemam. Nemam. Nemam. Neću ništa s vama da razgovaram."

Slijedi i fono zapis razgovora novinarke TV Pink M i urednika Prvog programa TVCG Saše Mirkovića 
(pokriven njegovom slikom):

Saša Mirković: „Izvolite, drugo?"
Novinarka: „Je i ' možete samo da me saslušate da kažem pitanje, pa..."
Saša Mirković: „Ne, ne, ne... Izvolite drugo pitanje. Izvolite."
Novinarka: „Dobro. Drugo pitanje je  zašto se na Televiziji Crne Gore ne može čuti teza Glavnog 
specijalnog tužioca Miiivoja Katnića da je svaki zahtjev i djelovanje advokata opstrukcija? Nego se 
optuženi predstavljaju kao žrtve, a..."
Saša Mirković: „А nemam komentar ni na to. Hvala Vam koleginice, doviđenja."

N ov in a rsk i te k s t -  (OFF): Opozicija je, reklo bi se, oslobodivši Javni servis prošle godine ujedno i 
nesumnjivo RTCG oslobodila i postulata novinarstva, čime je građanima koji finansiraju te medije 
uskraćeno pravo na objektivne i tačne informacije.

Koriste se slike (screenshot) tekstova sa različitih portala: „Opoziciona trojka vrši pritisak na javni 
servis?', „Krivokapić i Perović „oslobodili" Javni servis uz pomoć 40.000 eura (VIDEO)" i snimci iz 
emisije „Dnevnik" TVCG na kojima se vide voditelji informativne emisije „Dnevnik" (u donjem desnom 
dijelu ekrana, označeno kao materijal RTCG-a).

Drugi prilog je 13.10.2017. godine emitovan u terminima od 14:00, 17:00, 19:00 i 22:00 sata u okviru 
informativne emisije „Minut, dva".

6
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardCQ.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardcg.org

mailto:ard@ardCQ.org
http://www.ardcg.org


3. Članom 56 st. 4 Zakona o elektronskim medijima propisano je da emitovanje radijskog ili televizijskog 
programa mora da ispunjava sljedeće uslove: 1) događaji se moraju vjerno prikazati, a različiti 
pristupi i mišljenja moraju biti primjereno zastupljeni; 2) vijesti moraju istinito i korektno predočiti 
činjenice i događaje, moraju biti nepristrasne i profesionalno korektne; 3) mišljenja i komentari 
moraju biti odvojeni i njihov izvor ili autor prepoznatljiv; 4) mora se podsticati nepristrasnost, uz 
poštovanje razlika u mišljenjima o političkim ili privrednim pitanjima.

4. Članom 7 stav 1 alineja a) Pravilnika propisana je obaveza emitera koji proizvode (uređuju i emituju) 
informativni program da to rade profesionalno i odgovorno i na taj način da doprinose slobodnom, 
istinitom, cjelovitom, nepristrasnom i blagovremenom informisanju javnosti o događajima u zemlji i 
inostranstvu.

5. Članom 8 st. 1 Pravilnika je predviđeno da su u proizvodnji informativnih programa, elektronski mediji
dužni da poštuju načela objektivnosti, nepristrasnosti, blagovremenosti, tačnosti, zabrane
diskriminacije, slobode objavljivanja komentara i primjene pravila druge strane.

6. Članom 4 Pravilnika definisano je načelo objektivnosti kao obaveza elektronskih medija da u
informativnim programima svako stanovište predstave na objektivan način, bez uređivačkih 
intervencija i komentara kojima bi se favorizovala jedna strana, ili neistinito predstavio predmet 
informativnog sadržaja. Kada između elektronskog medija i pojedinaca i/ili organizacija postoji 
interesna povezanost, onda se ta povezanost u programu mora jasno naglasiti.

7. Članom 4 Pravilnika definisano je načelo nepristrasnosti kao obaveza elektronskih medija da
činjenično izvještavanje jasno odvoje od stava, mišljenja ili komentara, pri čemu lično uvjerenje i 
mišljenje urednika i novinara ne smiju da diskriminatorno utiču na izbor teme i način njenog 
predstavljanja. Primjena ovog načela isključuje manipulisanje izjavama, saopštenjima i sličnim 
sadržajima s ciljem promjene njihovog osnovnog smisla /zlonamjerno skraćivanje ili montiranje 
djelova sadržaja i si./, odnosno manipulacije slikom, tonom i sadržajem koje iskrivljuju osnovni smisao 
saopštenog.

8. Članom 11 st. 1 Pravilnika je propisano da programski sadržaji, a naročito informativno-politički i
programi o tekućim događajima moraju biti pravični i izbalansirani, što se postiže objavljivanjem
suprotstavljenih stavova, bilo u istom programu ili u nizu drugih programa, koji predstavljaju cjelinu u 
obradi određene tematike.

9. Polazeći od prava na slobodu izražavanja i uređivačku autonomiju medija, oni su slobodni da 
određenu pojavu, događaj ili slično tretiraju na različiti način, a da pri tome ne prekrše propise, kao i 
da u skladu sa svojom uređivačkom politikom, komentarišu pojave, događaje i postupke pojedinaca, 
uz obavezu da komentare jasno odvoje od ostalih vijesti i informacija, posebno onih koji se odnose na 
istu temu pri čemu moraju voditi računa o normama propisanim Zakonom o elektronskim medijima i 
Pravilnikom.

10. Oba emitovana priloga mogu se posmatrati kao komentari emitera povodom uređivačke politike 
RTCG, kao nacionalnog javnog servisa, što se može smatrati pitanjem od interesa za javnost. Ne 
može se dovesti u pitanje pravo emitera da u, skladu sa svojom uređivačkom politikom, traži, 
pribavlja, objavljuje i prenosi informacije od interesa za javnost.

11. U P rvom  prilogu emiter kao potvrdu svog stava da postoji „sve manja razliku između Javnog servisa i 
opozicionih Vijesti", emituje izjavu člana Savjeta RTCG-a Gorana Đurovića koja glasi: „Razlika između 
TV Vijesti i RTCG, odnosno Televizije Crne Gore, je  sada manja nego ikad". Uvidom u snimak 
Dnevnika emitovanog na TVCG l dana 12.09.2017. godine može se zaključiti da je u Prvom prilogu, 
emiter koristio izjavu G. Đurovića datu u toku rasprave na sjednici Savjeta Agencije u vezi sa 
istraživanjem Agencije Defakto i podacima o povjerenju gledalaca/slušalaca i gledanosti programa 
javnog servisa (koja glasi: „Razlika između Televizije Vijesti i Radio Televizije Crne Gore je  sada manja 
nego ikad. Jedan posto. Sad imamo konačno kompletiran menadžment. Do kada vi procenjujete da 
Televizija Crne Gore može ostvariti maksimalno svoje ciljeve i biti prva po povjerenju?'), na što je 
ukazao i podnosilac prigovora.

Ovakvom uređivačkom intervencijom (skraćivanjem i manipulisanjem djelovima izjave van konteksta 
u kom je izrečena), emiter je iskrivio osnovni smisao saopštenog, čime je lično uvjerenje i mišljenje 
urednika i novinara diskriminatorno uticalo na način predstavljanja teme priloga. Emiter svoje 
stanovište nije predstavio na objektivan način, već je uređivačkom intervencijom i komentarima 
favorizovao jednu stranu i neistinito predstavio predmet informativnog sadržaja. Time su prekršena 
načela objektivnosti i nepristrasnosti.

7
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardcg.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardca.org

mailto:ard@ardcg.org
http://www.ardca.org


Na taj način on je propustio da predmetnim prilogom doprinese istinitom, cjelovitom i nepristrasnom 
informisanju javnosti o temi koja je predmet sadržaja.

12. Emitovanjem navoda da su „opozicione strukture preuzele vodeću uiogu u uređivanju Javnog servisa", 
kao i da „uticaj opozicije i sa njima interesno povezanih ijudi na uređivačku politiku javnog servisa 
nečuveno je veliki od kada su o Krivokapič, Lekić, Rakčević i opozicioni drugovi oslobodili Radio 
Televiziju Crne Gore", predstavlja iznošenje stavova emitera o javnom servisu i njegovoj uređivačkoj 
politici, na koje on ima pravo u okviru svoje slobode izražavanja i prava da komentariše pojave, 
događaje i postupke pojedinaca. Ipak, polazeći od ozbiljnosti tih navoda, ne može se naći opravdanje 
za iznošenje navoda kojima se, kako tvrdi emiter, ukazuje na „...flagrantne, namjerne greške urednika 
Dnevnika Televizije Crne Gore, pažljivo izabranih za sprovođenje opozicione uređivačke politike...", a 
da se ne objavi stav RTCG (podnosioca prigovora) na koga se prilog odnosi. Na taj način emiter nije 
na pravičan i izbalansiran način omogućio predstavljanje svog, ali i stava lica na koje se prilog odnosi.

13. Emiter je u Drugom prilogu naveo da „kako bi objasnili ovaku opozicionu praksu pozvali su i direktora 
Televizije Crne Gore Vladana Mićunovića, i urednika prvog programa Sašu Mirkovića", ali da „oni 
smatraju da javnosti ne moraju da polažu račune, iako ih građani plaćaju." Kao potvrdu tog stava 
emitovao je fono zapis razgovora njegovih novinara sa predstavnicima podnosioca prigovora 
(V.Mićunović, S.Mirkovioć). Uvidom u snimke emitovanih informativnih emisija „Minit, dva" od 9. 
oktobra 2017. godine, u terminima od 14:00, 17:00, 19:00 i 20:00 sati može se zaključiti da je emiter 
emitovao isti fono zapis razgovora njegovih novinara sa predstavnicima podnosioca prigovora 
(V.Mićunović, S.Mirkovioć). Saglasno tome ne može se zaključiti da je emiter prilikom pripreme Prvog
i Drugog priloga (koji su predmet postupka u toku) čak i pokušao da pribavi njihovo mišljenje. Uz 
prepoznavanje ranijih emiterovih pokušaja da pribavi stav predstavnika RTCG, kao i moguće ranije 
iskazane nespremnosti pomenutih predstavnika podnosioca prigovora da iznesu svoje stavove, ne 
može se opravdati emitovanje Prvog i Drugog priloga bez pokušaja pribavljanja i objavljivanja stava 
predstavnika podnosioca prigovora u vezi sa vrlo ozbiljnim navodima izrečenim na račun njegove 
uređivačke politike i ponašanja u svojstvu javnog servisa.

14. Uvažavajući pravo emitera da komentariše, pa i kritikuje rad i rezultate drugih emitera i/ili (javnih) 
ličnosti koje su se pojavljivale u njihovim sadržajima, ne može se opravdati iznošenje navoda da su 
određeni portali i/ili organizacije „oružje medijske mafije kojom rukovode nekadašnje policijske službe 
i nekadašnji članovi Specijalnog tužilaštva kao i pojedine političke stranke", da su dio „uglavnom 
paraobavještajnih grupa, koje se bave iznudama, ucjenama, reketom, kreiranjem afera, te 
pokušajima pritisaka na vlade regiona, poslovne sisteme i uspješne privrednike", kao i da su 
„podzemno špijunska grupa reketaša i ucjenjivača, batina onih koje po potrebi opslužuju", te da se 
koriste za „plasiranje iaži" (KRIK, OCCRP i si.). Takođe se ne može opravdati iznošenje navoda da su 
određena lica „plasirala laži" ili da su „opskurni samozvani eksperti" (Dojčinović).

Dok je emiter kao potvrdu svojih stavova objavio izjavu određenog lica (Marko Matić, portal Antidot) i 
iznio stav da je „... vrio upitinom Dojčinoviću Javni servis, kao i tabloid Vijesti, nesebično dodijelio 
minute na Radio Televiziji Crne Gore koju plaćaju svi građani, cijenjeni građani i pitaju kako to Javni 
servis liči na tabloid Vijesti i obratno", propustio je da pribavi i objavi stav RTCG i/ili lica na koje se 
ovaj navod odnosi. Na taj način, i u ovom slučaju je propustio da predmetnim prilogom doprinese 
istinitom, cjelovitom i nepristrasnom informisanju javnosti o temi koja je predmet sadržaja.

Na ovaj način, lično uvjerenje i mišljenje urednika ili novinara uticalo je na način predstavljanja teme 
priloga. Komentar novinara (voditelja) predstavljen je kao činjenično stanje, što čini suštinu priloga, a 
time je prekršeno „načelo nepristrasnosti".

Takvom uređivačkom intervencijom i objavljivanjem činjeničnog izvještavanja zajedno sa svojim 
stavovima i komentarima, emiter je favorizovao jednu stranu i uticao da se tema priloga ne predstavi 
na objektivan način, čime je  prekršio „načelo objektivnosti".

15. Emitovanje navoda da je „uticaj opozicije i sa njima interesno povezanih ljudi na uređivačku politiku 
javnog servisa nečuveno je veliki", kao i da „Javni servis plaćaju svi građani čija je  volja 
provjerena...na izborima", što, kako kaže, „Mićunoviću i Kadiji nije važno pa su minuti u centralnom 
dnevniku Televizije Crne Gore po difoitu rezervisaniza manjinu, opozicionare ili članove Savjeta Radio 
Televizije Crne Gore koji su u konfliktu interesa, Gorana Đurovića i Nikolu Vukčevića", predstavlja 
iznošenje stava emitera o javnom servisu i njegovoj uređivačkoj politici, na koje on ima pravo u okviru 
svoje slobode izražavanja i prava da komentariše pojave, događaje i postupke pojedinaca. Ipak, 
polazeći od ozbiljnosti tih navoda, ne može se naći opravdanje za iznošenje stava da je

8
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardcg.org

mailto:ard@ardca.org
http://www.ardcg.org


„Opozicija...oslobodivši Javni servis prošle godine ujedno i nesumnjivo RTCG oslobodila i  postulata 
novinarstva, čime je građanima koji finansiraju te medije uskraćeno pravo na objektivne i tačne 
informacije", a da se ne objavi stav RTCG (podnosioca prigovora) na koga se prilog odnosi. Na taj 
način emiter nije na pravičan i izbalansiran način omogućio predstavljanje svog ali i stava lica na koje 
se prilog odnosi.

16. Emiter pogrešno tumači načelo tačnosti jer svoje stavove i mišljenja izjednačava sa činjenicama i tako 
ih predstavlja. Emiter je montiranjem djelova sadržaja učinio da lično uvjerenje i mišljenje urednika i 
novinara diskriminatorno utiču na način njenog predstavljanja predmeta programskog sadržaja. Time 
je i na ovaj način prekršio načelo nepristrasnosti.

Na taj način emiter nije na pravičan i izbalansiran način omogućio predstavljanje svog i stava lica na 
koga se navodi odnose, već je tendenciozno promovisao samo stavove „jedne strane", što je suprotno 
članu 11 st. 1 Pravilnika.

Na osnovu navedenog, a uvažavajući činjenicu da je saglasno tački 7.1 izdatog Odobrenja za 
emitovanje O-TV-K-14 od 21.07.2011. godine i članu 5 Pravilnika, emiter odgovoran za sve objavljene 
sadržaje, može se utvrditi da je emiter objavljivanjem spornog programskog sadržaja prekršio čl. 56 st. 4 
Zakona o elektronskim meidjima i čl. 7, 8 stav 1 i 11 st. 1 Pravilnika, zbog kršenja načela tačnosti, 
objektivnosti i nepristrasnosti, odnosno propuštanja da doprinosi istinitom i nepristrasnom informisanju 
javnosti, na pravičan i izbalansiran način.

Nakon sprovedenog postupka i uz uvažavanje svih relevantnih činjenica, direktor Agencije je, 
saglasno čl. 139, 140, 141, 143 i 144. Zakona o elektronskim medijima, donio odluku kojom se emiteru izriče 
upravno-nadzorna mjera upozorenja i nalaže da usaglasi emitovanje programskih sadržaja u okviru programa 
„IV  Pink M" sa standardima definisanim u Zakonu o elektronskim medijima, podzakonskim aktima Agencije i 
izdatom Odobrenju za emitovanje.

Prilikom izricanja upravno-nadzorne mjere, direktor Agencije je imao u vidu da je izrečena mjera 
srazmjerna prirodi i težini prekršaja, kao i da se može očekivati da će upozorenje biti dovoljno da emiter 
ubuduće ne ponovi protivpravno ponašanje.

Emiteru je naloženo i da u skladu sa čl. 140 stav 3 Zakona o elektronskim medijima izrečenu mjeru 
upozorenja objavi u svom programu, u okviru informativnoj emisiji „Minut, dva" u 14:00, 17:00, 19:00 i 22:00

Ovo rješenje stupa na snagu danom donošenja.

UPUTSTVO  O PR AVN O M  SREDSTVU

Protiv ovog rješenja može se podnijeti žalba Savjetu Agencije za elektronske medije u roku od 15 
dana od dana njegovog prijema.

časa.

Dostavljeno:
- Privredno društvo „Pink M Сотрапу" d.o.o.
- Savjet „Radio i Televizija Crne Gore", predsjednik
- „Radio i Televizija Crne Gore" d.o.o., izvršna direktorica
- „Televizija Crne Gore", direktor
- Arhiva

Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

9_________________________________________
Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardcQ.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardcg.org

mailto:ard@ardcQ.org
http://www.ardcg.org

