Crna Gora

AGENCIJA ZA ELEKTRONSKE MEDIJE
Broj: 02 - 1427/4
Podgorica, 14.12.2017. godine

Na osnovu ¢l. 139, 140, 141, 143 i 144 Zakona o elektronskim medijima ("Sl. list Crne Gore", br. 46/10,
40/11, 53/11, 6/13 i 55/16) i ¢l. 18 i 116 Zakona o upravnom postupku ("Sl. list Crne Gore", 56/14, 20/15,
40/16 i 37/17), postupajuéi po prigovoru Javnog preduzeca ,Radio i televizija Crne Gore" iz Podgorice, akt
zaveden kod Agencije za elektronske medije pod br. 02-1427 od 30.10.2017.g., direktor Agencije za
elektronske medije donosi

R3ESEN3E

1. Prihvata se prigovor Javnog preduzeéa ,Radio i televizija Crne Gore" iz Podgorice, akt
zaveden kod Agencije za elektronske medije pod br.02-1427 od 30.10.2017.g. i privrednom
drustvu ,,Pink M Company" d.o.o. Podgorica, emiteru televizijskog programa ,,TV Pink
M", izrice se upozorenje, kao upravno-nadzorna mjera zbog krsenja ¢l. 55 st. 6 i 56 st. 4
Zakona o elektronskim medijima, ¢l. 7, 8 st. 1, 11 st. 1 Pravilnika o programskim standardima u
elektronskim medijima (,Sluzbeni list Crne Gore", br. 35/11 i 7/16) i tacke 7.1. Odobrenja za
emitovanje broj O-TV-K-14 od 21.07.2011. godine, prilikom emitovanja priloga u informativnoj
emisiji ,Minut dva" dana 19.10.2017. godine, u 14:00, 17:00, 19:00 i 20:00 Casova.

2. Upozorenje iz tatke 1 ovog RjeSenja se izrice zbog:

a. krSenja obaveze emitera da doprinosi cjelovitom i nepristrasnom informisanju javnosti o
dogadajima u zemlji i inostranstvu (Clan 55 stav 6 Zakona o elektronskim medijima).

b. krSenja obaveze medija da emitovanje radijskog ili televizijskog programa mora da
ispunjava sljedece uslove: 1) dogadaji se moraju vjerno prikazati, a razli€iti pristupi i
misSljenja moraju biti primjereno zastupljeni; 2)vijesti moraju istinito i korektno predociti
Cinjenice i dogadaje, moraju biti nepristrasnei profesionalno korektne; 3) miSljenja i
komentari moraju biti odvojeni i njihov izvor ili autor prepoznatljiv; 4) mora se podsticati
nepristrasnost, uz postovanje razlika u misljenjima o politickim ili privrednim pitanjima
(€lan 56 stav 4 Zakona o elektronskim medijima).

c. krSenja obaveze emitera da informativhim programom doprinosi cjelovitom i
nepristrasnom informisanju javnosti o dogadajima (Clana 7 Pravilnika o programskim
standardima u elektronskim medijima).

d. kr3enja obaveze da su u proizvodnji informativnih programa, elektronski mediji duzni da
poStuju nacelo nepristrasnosti (¢lan 8 st. 1 Pravilnika o programskim standardima u
elektronskim medijima).

e. krSenja obaveze da informativno-politicki programi moraju biti pravi¢ni i izbalansirani,
Sto se postize objavljivanjem suprotstavljenih stavova (€lan 11 st. 1 Pravilnika o
programskim standardima u elektronskim medijima).

3. Privrednom drustvu ,Pink M Company” d.o.0. Podgorica, nalaze se da usaglasi emitovanje
programskih sadrZaja u okviru programa , TV Pink M" sa standardima definisanim u Zakonu o
elektronskim medijima, podzakonskim aktima Agencije i izdatim Odobrenjem za emitovanije.

4. Privredno drustvo ,Pink M Company" d.o.0. Podgorica duzno je da, u skladu sa ¢lanom 140 stav
3 Zakona o elektronskim medijima, u programu ,TV Pink M", u okviru informativhe emisije
~-Minut, dva" u 14:00, 17:00, 19:00 i 20:00 ¢asova, objavi informaciju o izreCenoj mjeri iz ta¢. 1
ovog rjesenja koja glasi:

1
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9 Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.org
Podgorica, Crna Gora Telefax: +382 20 201 440 www.ardcg.org



mailto:ard@ardca.org
http://www.ardca.org

LJAgencija ze elektronske medije izrekla je emiteru , TV Pink M"' upozorenje zbog kr8enja nacela
nepristrasnosti, odnosno propustanja da svojim informativnim programom doprinosi cjelovitom i
nepristrasnom informisanju javnosti, na pravican i izbalansiran nacin. Upozorenje je izreCeno po
prigovoru nacionalnog javnog emitera ,Radio Televizija Crne Gore" u vezi sa prilogom
emitovanim 19. oktobra 2017. godine u informativnoj emisiji ,,Minut dva" u 14:00, 17:00, 19:00 i
20:00".

5. Protiv ovog rjeSenja moze se podnijeti Zalba Savjetu Agencije za elektronske medije u roku od
15 dana od dana njegovog prijema.

6. Ovo rjeSenje ¢e se objaviti na veb sajtu Agencije za elektronske medije www.ardcg.org.

7. Ovo rjeSenje stupa na snagu danom donoS$enja.
Obrazloze nje

Dana 30. oktobra 2017. godine, Agenciji za elektronske medije (u daljem tekstu: Agencija) dostavljen
je prigovor Javnog preduzeca ,Radio i televizija Crne Gore" Podgorica (u daljem tekstu: RTCG), na rad
privrednog drustva ,Pink M Company" d.o.0. Podgorica (u daljem tekstu: emiter), emitera televizijskog
programa ,, TV Pink M" (zaveden kod Agencije pod br. 02-1427 od 30.10.2017.9.).

Predmetni prigovor se odnosi na prilog emitovan 19. oktobra 2017. godine u informativnim emisijama
-Minut dva" u 14:00, 17:00, 19:00 i 20:00 Casova, a povodom emisija ,Okvir" (nedjelja, 15.10.2017.9.)
odnosno ,lz pravog ugla" (srijeda 18.10.2017.g.) emitovanih u programu TVCG1, Ciji je osniva¢ podnosilac
prigovora. Po miSljenju podnosioca prigovora, emiter je prekrSio €l. 55 st. 6 i 56 st. 4 Zakona o elektronskim

medijima i €l. 7, 8 st. 1 11 st. 1 Pravilnika o programskim standardima u elektronskim medijima.

Podnosilac prigovora je posebno istakao dio priloga u kojem se, kako istice, navodi ,Da Celnicijavnhog
servisa Vladan Mic¢unovié¢, Andrijana Kadija i Aleksandar Mirkovi¢ taj mediji ve¢ potpuno prepustaju u ruke
Gorana DBuroviéa kojije samo €lan Savjeta RTCG, kako bi svim silama branio neotudivo, vide cijenjeni
gradani u brojnim emisijama Televizije Crne Gore u prajm tajmu sa dva odsto, kako su onomad i sami
Clanovi Savjeta priznali". Ono Sto podnosilac prigovora takode smatra ,krSenjem Pravilnikd' je emitovanje
navoda koji glase ,Durovi¢je ocigledno novinarima emisija od nedeije i od sino¢ direktno pisao pitanja.
Jednostrana, nedostatna, tendenciozna, te nedovoljno tacna i potkrepljena Cinjenicama", kao i ,Postavlja se
pitanje da li su Kadija, Miéunovi¢, Mirkovi¢ dali Goranu Buroviéu emisije i Dnevnike kako biim prajm tajm sa
dva odsto spustio na nula odsto...... "

Kako se navodi u prigovoru, ,prilog predstavlja grubo krSenje" ¢l. 55 st. 6 i 56 st. 4 Zakona o
elektronskim medijima i ¢l. 7 i 8 st. 1 Pravilnika o programskim standardima u elektronskim medijima ,,imajuci
u vidu da isti sadrzi neprimjerene, netacne i pristrasne komentare novinara (Burovi¢evi novinari, naru¢ene
emisije, Burovié¢ novinarima pisao pitanja-jednostrana, nedostatna, tendedozna i td...)".

Podnosilac prigovora navodi da se u prilogu krsi i ¢l. 11 st. 1 Pravilnika, jer ,u osporenom prilogu
nije objavljen suprotstavljenistav RTCG, veé prilog u kojem ¢lan Savjeta Milan Radovi¢ govori o istraZzivanjima
javnog mjenja i gledanostiJavnog servisa, §to se u konkretnom ne odnosi na njihovo neprimjereno, netacno,
neobjektivno i uvredljivo izvjeStanje o Buroviéevim novinarimd' kao i da ,niko od novinara ovog emitera nije
postavio pitanje urednicima ili novinarima RTCG da liimje Durovi¢pisao pitanja".

Na kraju, podnosilac prigovora predlaze da ,direktor Agencije za elektronske medije usvojiprigovor i

. izrekne kaznenu mjeru koja odgovara prirodi i tezini u€injenog prekrSaja, a posebno imajuéi u vidu daje

emiteru u viSe navrata u posljednjih Sest mjeseci izreCeno upozorenje zbog krSenja programskih standarda
vezanih za proizvodnju informativnog programs'.

Polaze¢i od navedenog prigovora, Agencija je pokrenula postupak za utvrdivanje da li je prigovor
osnovan, odnosno da li je doSlo do krSenja Zakona o elektronskim medijima i Pravilnika o programskim
standardima u elektronskim medijima (u daljem tekstu: Pravilnik).

Po tom osnovu, Sektor za monitoring Agencije izvrSio je uvid u snimak emitovanih programskih
sadrzaja emitera i sacinio nalaz dana 01.11.2017. godine (akt broj 05-1427/1 od 01.11.2017. god.).

Saglasno nadleZznostima ustanovljenim ¢lanom 138 Zakona o elektronskim medijima i ¢l. 111 i 112
Zakona o upravhom postupku, a u cilju utvrdivanja Cinjenice da li je emitovanjem spornog sadrZaja doSlo do
krSenja Zakona o elektronskim medijima, Pravilnika i Odobrenja za emitovanje br. O-TV-K-14, Agencija je
privrednom drustvu ,Pink M Company" d.o.0. Podgorica dostavila predmetni prigovor, sa nalazom Sektora za

2
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9 Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.ora
Podgorica, Crna Gora Telefax; +382 20 201 440 www.ardca.org


http://www.ardcg.org
mailto:ard@ardcQ.org
http://www.ardcg.org

monitoring i zatrazila da u roku od sedam dana od dana prijema zahtjeva, dostavi pisano izjaSnjenje na date
navode (akt broj 02-1427/2 od 01.11.2017.god.).

Dana 06.11.2017.g., emiter je dostavio Agenciji pisano izjaSnjenje (akt zaveden kod Agencije pod br.
02-1427/3 od 06.11.2017. god.) u kojem se navodi da je spornog dana emitovao ,prilog u vezi sa
jednostrano$¢u pojedinih emisija RTCG-a i u njima 'narucenih’'pitanja od strane Gorana Purovi¢a sa posebnim
osvrtom na emisiju 7zpravog ugla'autorke Duske Pejovic.

Emiter se poziva na ¢l. 4 stav 1 Pravilnika, kojim se definiSe javni interes, pa ukazuje ,javniinteresje
da se zna kako se troSi i primjenjuje 11 miiiona eura gradana Crne Gore koje je na raspolaganju Javhom
preduzecu RTCG-Javnom servisu, servisu svih gradana, koji se finansira iz budzeta. A sumnja se da sprovodi
antidrzavnu politiku, te daje evidentan uticaj opozicionih struktura i tomeje crnogorskajavnostsvjedok vise
od godinu, te pomenutidio vijesti ne predstavlja stav televizije Pink M vec¢ stanje, kojem je javnostsvjedok, a
§to sejasno moze zakljucitii na osnovujednog gledanja neke od informativnih emisija RTCG-a koji pla¢aju svi
crnogorski gradani. Takode, prema miSljenju emitera ,sumnja postoji i dajedan od devet ¢lanova Savjeta
RTCG, svoj poloZzaj zloupotrebljava, preko pomenute novinarke DusSke Pejovié, pa Javni servis koristi za
potrebe svoje promocije!’.

Odsustvo ,izbalansiranog izvjeStavanja" odnosno ,druge strane", emiter opravdava time 5to ,,zaposleni
u RTCG ... danima odbijaju komunikaciju sa novinarima (emitera)’, kao i da ,Celnici Javnog servisa nijesu
iskoristili pravo na ispravku i odgovor iz €lana 26 Zakona o medijimd', pa kona¢no predlaze da se prigovor
odbije kao neosnovan.

Na osnovu informacija i navoda sadrzanih u prigovoru i izjaSnjenju emitera, kao i uvida u
snimke emitovanih sadrzaja, Agencija konstatuje sljedece:

1. Emiter je, dana 19. oktobra 2017. godine, u informativnoj emisiji ,Minut, dva" u terminu od
14:03:47 do 14:04:50 sati (1 minut 17 sekundi) emitovao prilog koji je predmet prigovora.

Prilog pocinje sljede¢im novinarskim tekstom:

Novinarski tekst - (OFF): ,Da celnici javnog servisa Vladan Mic¢unovi¢, Andrijana Kadija i
Aleksandar Mirkovi¢ taj mediji ve¢ potpuno prepustaju u ruke Gorana Buroviéa kojije samo clan
Savjeta RTCG, kako bi svim silama branio neodbranjivo, vide cijenjeni gradani u brojnim emisijama
Televizije Crne Gore u prajm tajmu sa dva odsto, kako su onomad i sami ¢lanovi Savjeta priznali."

Navedeni novinarski tekst pokriven je snimcima sa sjednica Savjeta RTCG na kojima se prikazuju lica
koja se spominju u prilogu. Kao pokrivalica se koriste i snimci emisija emitovanih na Televiziji Crne
Gore (,lz pravog ugla") i Spica za informativhu emisiju ,Dnevnik" sa insertovanom pokretnom
grafikom (blinkajuée ,,2%") u donjem dijelu ekrana (u donjem desnom uglu oznaceno kao ,materijal
RTCG"). ’

Milan Radovié, ¢lan Savjeta RTCG; ,Treba vrlo ozbiljno da se i razmotri, ne treba tome pristupati
na nacin da imamo istraZzivanje javnog mnjenja koje kaze da smo drugo po poverenju, a gleda nas
znaciod ukupnog broja dva posto gledalaca uprajm tajmu” (video snimak sa sjednice Savjeta RTCG).

Novinarski tekst - (OFF): ,Burovi¢je ocigledno novinarima emisija od nedeije i od sino¢ direktno
pisao pitanja. Jednostrana, nedostatna, tendenciozna, te nedovoljno tacna i potkrepijena Cinjenicama.
Nije se pomenuti Duroviéev kadar, medutim, uopste najbolje snasao. Stoje bilo vise nego ocigledno
cijenjenim gradanima. Postavlja se pitanje da ii su Kadija, Mi¢unovi¢, Mirkovi¢ dali Goranu Burovicu
emisije i Dnevnike kako biim prajm tajm sa dva odsto spustio na nula odsto."

Tekst je pokriven je snimcima sa sjednica Savjeta RTCG, te segmentima emisija emitovanih na
Televiziji Crne Gore (,Okvir" i ,Iz pravog ugla"), oznaenim u donjem desnom uglu kao ,materijal
RTCG". "

Prilog je 19.10.2017. godine emitovan u terminima od 14:00, 17:00, 19:00 i 20:00 sata u okviru
informativne emisije ,Minut, dva".

2. Clanom 55 st. 6 Zakona o elektronskim medijima propisano je da je emiter duzan da doprinosi
slobodnom, istinitom, cjelovitom, nepristrasnom i blagovremenom informisanju javnosti o
dogadajima u zemlji i inostranstvu.

3. Clanom 56 st. 4 Zakona o elektronskim medijima propisano je da emitovanje radijskog ili televizijskog
programa mora da ispunjava sljedece uslove: 1) dogadaji se moraju vjerno prikazati, a razliCiti

3
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9 Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.org
Podgorica, Crna Gora Telefax; +382 20 201 440 www.ardca.org


mailto:ard@ardca.org
http://www.ardca.org

pristupi i misljenja moraju biti primjereno zastupljeni; 2) vijesti moraju istinito i korektno predociti
Cinjenice i dogadaje, moraju biti nepristrasne i profesionalno korektne; 3) miSljenja i komentari
moraju biti odvojeni i njihov izvor ili autor prepoznatljiv; 4) mora se podsticati nepristrasnost, uz
postovanje razlika u misljenjima o politickim ili privrednim pitanjima.

3. Clanom 7 stav 1 alineja a) Pravilnika propisana je obaveza emitera koji proizvode (ureduju i emituju)
informativni program da to rade profesionalno i odgovorno i na taj nacin da doprinose slobodnom,
istinitom, cjelovitom, nepristrasnom i blagovremenom informisanju javnosti o dogadajima u zemlji i
inostranstvu.

4. Clanom 8 st. 1 Pravilnika je predvideno da su u proizvodnji informativnin programa, elektronski mediji
duzni da poStuju nacela objektivnosti, nepristrasnosti, blagovremenosti, tacnosti, zabrane
diskriminacije, slobode objavljivanja komentara i primjene pravila druge strane.

5. Clanom 4 Pravilnika definisano je nagelo nepristrasnosti kao obaveza elektronskih medija da
¢injeniCno izvjeStavanje jasno odvoje od stava, misSljenja ili komentara, pri ¢emu licno uvjerenje i
misljenje urednika i novinara ne smiju da diskriminatorno utiCu na izbor teme i nalin njenog
predstavljanja. Primjena ovog nacela isklju€uje manipulisanje izjavama, saopStenjima i slicnim

sadrzajima s ciliem promjene njihovog osnovnog smisla /zlonamjerno skracivanje ili montiranje
djelova sadrzaja i si./, odnosno manipulacije slikom, tonom i sadrzajem koje iskrivljuju osnovni smisao
saopStenog.

6. Clanom 11 st. 1 Pravilnika je propisano da programski sadrZaji, a narogito informativno-politicki i
programi otekué¢im dogadajima moraju biti  praviCni i izbalansirani, Sto se postize objavljivanjem
suprotstavljenih stavova, bilo u istom programu ili u nizu drugih programa, koji predstavljaju cjelinu u
obradi odredene tematike.

7. Polaze¢i od prava na slobodu izraZzavanja i uredivacku autonomiju, mediji su slobodni da odredenu
pojavu, dogadaj ili slicno tretiraju na razliciti nacin, a da pri tome ne prekrSe propise, kao i da u
skladu sa svojom uredivatkom politikom, komentariSu pojave, dogadaje i postupke pojedinaca, uz
obavezu da komentare jasno odvoje od ostalih vijesti i informacija, posebno onih koji se odnose na
istu temu pri ¢emu moraju voditi rauna o normama propisanim Zakonom o elektronskim medijima i
Pravilnikom.

8. Emitovani prilog moze se posmatrati kao komentar emitera povodom uredivaCke politike RTCG, kao
nacionalnog javnog servisa, §to se moZe smatrati pitanjem od interesa za javnost. Ne moze se dovesti
u pitanje pravo emitera da u, skladu sa svojom uredivackom politikom, trazi, pribavlja, objavljuje i
prenosi informacije od interesa za javnost. Navodni neprimjereni uticaj na novinare i rukovodstvo
RTCG radi predstavljanja svojih stavova u programu TVCG1, i time izazvana, moguca, zloupotreba
poloZaja od strane ¢lana Savjeta RTCG, predstavlja pitanje od interesa za javnost. Zbog toga se moze
zakljuciti da je emiter dao doprinos blagovremenom, ali ne i nepristrasnom i cjelovitom informisanju
javnosti.

9. Emitovanjem navoda da ,Celnicijavnog servisa .... taj mediji ve¢ potpuno prepustaju u ruke Gorana
Puroviéa", predstavlja iznoSenje stava emitera o javhom servisu i njegovoj uredivackoj politici, na
koje on ima pravo u okviru svoje slobode izraZzavanja i prava da komentariSe pojave, dogadaje i
postupke pojedinaca. Ipak, polazeéi od njihove ozbiljnosti, ne moZe se naéi opravdanje za iznoSenje
navoda kojima se, kako tvrdi emiter, ukazuje da je ,Purovi¢ ... ocigledno novinarima emisija od
nedeije i od sino¢ direktno pisao pitanja..", a da se ne objavi stav RTCG (podnosioca prigovora) ili
autora emisija na koje se ovaj navod osnosi (autori emisija ,Okvir" i ,lz pravog ugla"). Na taj nacin
emiter nije na pravican i izbalansiran naCin omogucio predstavljanje svog, ali i stava lica na koje se
prilog odnosi. Uz prepoznavanje ranijih emiterovih pokuSaja da pribavi stav predstavnika RTCG, kao i
mogucde ranije iskazane nespremnosti predstavnika podnosioca prigovora da iznesu svoje stavove, ne
moZe se opravdati emitovanje priloga bez pokuSaja pribavljanja i objavljivanja stava u vezi sa vrlo
ozbiljnim navodima izreCenim na racun uredivacke politike RTCG i navodnog mijeSanja clana Savjeta
RTCG (G.burovi¢) u rad novinara javnog servisa i uredivanje informativhog programa

10. Emitovanim prilogom, licno uvjerenje i miSljenje urednika ili novinara uticalo je na nacin
predstavljanja teme priloga. Komentar novinara (voditelja) predstavljen je kao Cinjeni¢no stanje {,vide
cijenjeni gradani u brojnim emisijama Televizie Crne Gore", ,5to je bilo vise nego ocigledno
cijenjenim gradanima"), Sto Cini sustinu priloga, a time je prekrSeno ,nacelo nepristrasnosti".

4
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9 Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardcQ.org
Podgorica, Crna Gora Telefax: +382 20 201 440 www.ardca.org


mailto:ard@ardca.org
http://www.ardcg.org

8. Ne moze se naci opravdanje da se ne objavi stav RTCG (podnosioca prigovora) na koga se ovi navodi
odnose. Na taj naCin emiter nije na pravican i izbalansiran nacin omogucio predstavljanje svog i stava
lica na koga se navodi odnose, ve¢ je tendenciozno promovisao samo stavove ,jedne strane", §to je
suprotno ¢lanu 11 st. 1 Pravilnika.

Na osnovu navedenog, a uvazavajuéi Cinjenicu da je saglasno ta€. 7.1 izdatih odobrenja za
emitovanje br. O-TV-K-14 od 21.07.2011. godine i ¢lanu 5 Pravilnika, emiter odgovoran za sve objavljene
sadrzaje, moze se utvrditi da je emiter objavljivanjem spornog programskog sadrzaja, prekrsSio €l. 55 st. 6 i 56
st. 4 Zakona o elektronskim medijima, ¢l. 7, 8 st. 1, 11 st. 1 Pravilnika, zbog krSenja nacela nepristrasnosti,
odnosno propustanja da doprinosi cjelovitom i nepristrasnom informisanju javnosti, na pravican i izbalansiran
nacin.

Nakon sprovedenog postupka i uz uvazavanje svih relevantnih c€injenica, direktor Agencije je,
saglasno ¢l. 139, 140, 141, 143 i 144. Zakona o elektronskim medijima, donio odluku kojom se emiteru izrice
upravno-nadzorna mjera upozorenja i nalaze da usaglasi emitovanje programskih sadrzaja u okviru programa
'TV Pink M" sa standardima definisanim u Zakonu o elektronskim medijima, podzakonskim aktima Agencije i
izdatim odobrenjima za emitovanje.

Prilikom izricanja upravno-nadzorne mjere, direktor Agencije je imao u vidu da je izreCena mjera
srazmjerna prirodi i teZini prekrSaja, kao i da se moZe ocekivati da ¢e upozorenje biti dovoljno da emiter
ubuduce ne ponovi protivpravno ponasanje.

Emiteru je naloZeno i da u skladu sa ¢l. 140 stav 3 Zakona o elektronskim medijima izreCenu mjeru
upozorenja objavi u svom programu, u okviru informativne emisije ,Minut, dva" u 14:00, 17:00, 19:00 i 20:00
Casova.

Ovo rjeSenje stupa na snagu danom donoS$enja.
UPUTSTVO O PRAVNOM SREDSTVU

Protiv ovog rjeSenja moZe se podnijeti Zalba Savjetu Agencije za elektronske medije u roku od 15
dana od dana njegovog dostavljanja.

Dostavljeno:
- Privredno drustvo ,Pink M Company" d.o.o.
- Savjet ,Radio i Televizija Crne Gore", predsjednik
- ,Radio iTelevizija Crne Gore" d.o.0., izvrSna direktorica
- »Televizija Crne Gore", direktor
- Arhiva

5
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9 Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardcQ.org
Podgorica, Crna Gora Telefax: +382 20 201 440 www.ardcQ.org



mailto:ard@ardcg.orQ
http://www.ardcg.org

