
Crna Gora 
AGENCIJA ZA ELEKTRONSKE MEDIJE

Broj: 02 -  1236/4 
Podgorica, 05.09.2016. godine

Na osnovu člana 40 i 144 Zakona o elektronskim medijima ("SI. list CG", br. 46/10, 40/11, 53/11 i 
06/13), člana 196 Zakona o opštem upravnom postupku ("SI. list RCG", br. 60/03 i "SI. list CG", br. 73/10 i 
32/11), postupajući po prigovoru gospodina Rada Miloševića iz Podgorice (zaveden kod Agencije za 
elektronske medije pod br. 02-1236 od 04.08.2016.g.), direktor Agencije za elektronske medije donosi

R 3 E Š E NJ E

1. Odbija se, kao neosnovan, prigovor gospodina Rada Miloševića, iz Podgorice, na rad 
privrednog društva „Pink M Company" d.o.o., emitera televizijskog programa „TV Pink M" 
(zaveden pod brojem 02-1236 od 04.08.2016. godine).

2. Protiv ovog rješenja može se podnijeti žalba Savjetu Agencije za elektronske medije u roku od 
15 dana od dana njegovog prijema.

3. Ovo rješenje će se objaviti na veb sajtu Agencije za elektronske medije www.ardcg.org.

4. Ovo rješenje stupa na snagu danom donošenja.

O b r a z l o ž e  nj e

Dana 04.08.2016. godine, Agenciji za elektronske medije dostavljen je prigovor gospodina Rada 
Miloševića, iz Podgorice, na rad privrednog društva „Pink M Company" d.o.o. (u daljem tekstu: emiter), kao 
emitera televizijskog programa „TV Pink M" (zaveden kod Agencije za elektronske medije pod br. 02-1236 od
04.08.2016.g.). ” ' ~

Emiter je , prema navodima podnosioca prigovora, prekršio čl. 55 stav 6 i 56 stav 4 Zakona o 
elektronskim medijima i čl. 7 i 8 Pravilnika o programskim standardima u elektronskim medijima („Službeni 
list CG", br. 35/11 i 07/16, u daljem tekstu: Pravilnik), emitovanjem, dana 30. jula 2016. godine:

1. više puta u informativnim emisijama „Minut, dva" i u centralnoj informativnoj emisiji
„Infomonte" u 18:00 časova, priloga u trajanju od 88 sekundi, sljedeće sadržine (u daljem tekstu: Prilog
1 .):

„Dok čelnici opozicione trojke jo š  uvijek vagaju da li će napustiti Vladu izbornog povjerenja, njihovi 
predstavnici u pojedinim državnim institucijama pored treniranja strogoće i  opstrukcije rada ne ustručavaju 
se da nenamjenski troše državne pare. Tako je  direktor Zavoda za zapošljavanje Rade Milošević, u 
prethodna dva dana u hotelu "Bjanka" u Kolašinu organizovao sem inar za 24 zaposlena, kako b i trenirali 
modele komunikacije, otkrili su crnogorski mediji. Od četvrtka je  ova ekipa iz Zavoda sa sve pauzama za 
kafu i  ručak vrijedno učila ove vještine, a na organizovanje ovog skupa potrošeno je  više od p et hiljada 
eura, novca poreskih obveznika. Za trenera i  edukatora na ovom seminaru, izvjesnog Marka Gazivodu, 
izdvojeno je  oko 300 eura.

Milošević se  i  ranije našao u žiži crnogorske javnosti iz više razloga. Kako su  m ediji pisali, praktično 
je  otjeran iz Uprave za kadrove zbog krađe telefona u to j instituciji 2008. godine, što je  M ilošević negirao. 
Njegova biografija je  inače puna nestašiuka, a prvi put je  privođen sa nepunih 14 godina zbog krađe i 
podmetanja požara. Neposredno nakon ovih dešavanja Milošević je  sa jo š  jednim  drugom, iz prostorija 
Službe pravne pomoći u Ulici Radoja Dakića u Nikšiću ukrao dvije pisaće mašine i  pečate te organizacije, a 
nekoliko dana kasnije i biciklo sa tavana stambene zgrade."

2. više puta u informativnoj emisiji „Minut, dva", priloga u trajanju od 165 sekundi, sljedeće 
sadržine (u daljem tekstu: Prilog 2.):

OFF: „U  okviru Sporazuma o slobodnim i fer izborima, koji su  potpisali predstavnici vladajuće 
koalicije i  opozicionih stranaka, a koji je  javnosti predstavljen kao ključni korak u kontroli izbornog procesa,

1
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardca.org

http://www.ardcg.org
mailto:ard@ardca.org
http://www.ardcq.org


uloga građanskog pokreta URA najavljivana je  kao epoha ln aprije  svega zbog stručnog kadra i  vrsnih 
profesionalaca, kako su nam saopštavali iz tabloida Vijesti, ko ji i  sto ji iza ove političke grupacije. Jedan od 
tih vrhunskih stručnjaka je  i Rade Milošević koji je  postavljen na m jesto direktora Zavoda za zapošljavanje, 
jedno od najvažnijih m jesta za kontrolu izbornog procesa. A da kontrola izbornog procesa nije cilj 
predstavnika URA-e, najbolje svjedoči sam Milošević ko ji u vrijeme dok njegovi šefovi najavljuju napuštanje 
Vlade, organizuje neprimjereno trošenje para poreskih obveznika na višednevni izlet u luksuzni hotel 
"Bjanka". '

Za našu televiziju je  kazao da će se  o ovom pitanju oglasiti u ponedjeljak na press konferenciji gdje 
će predočiti sve detalje u vezi sa ogranizacijom ovog, kako ga Milošević naziva, seminara.

Ni njegove partijske kolege n/jesu bile rječitije. Funkcioner URA Neđeljko Rudović kaže da je  za ovu 
temu ipak adresa Milošević dok Dritan Abazović, uprkos činjenicama koje pokazuju bahato ponašanje 
direktora Zavoda, izbegavajući odgovor na zloupotrebe kaže da je  Milošević do sada pokazao zavidan nivo 
znanja i  profesionalizma.

Ton - DRITAN ABAZOVIĆ (URA): "Meni je  ovo samo izgleda kao jedan nastavak negativne 
kampanje, koje određeni krugovi bliski Demokratskoj partiji socijalista, vode u cilju da se banalizuje 
očigledne zloupotrebe koje se godinama rade. "

OFF: Kontaktirali smo i  zaposlene Zavoda koji su bili uključeni u organizaciju ovog seminara 
Svetlanu Krgović i  Jasminu Đukić. Dok Đukić nije željela da daje izjave bez odobrenja direktora, Krgovićeva 
je  potvrdila da je  bila uključena u organizaciju ovog seminara. Kaže da ovakvi skupovi n/jesu neuobičajeni, 
ali i  da su vodili računa da organizacija seminara bude što jeftin ija  pa su odabrali hotel "Bjanka", vjerovatno 
aludirajući da su mogli da skup organizuju i u Aman rizortu, što je  sudeći po Fejsbuk stranici Krgovićeve 
njen omiljen hotel. Nakon teorijske rasprave koju je  držao izvjesni Marko Gazivoda organizatori skupa su  
vjerovatno, u želji da provjere šta su učesnici naučili, organizovali i  praktični dio iz oblasti 'komunikacije i 
izgradnje povjerenja među zaposlenima', pa su se  uputili u Bijelo Polje gdje su  do kasnih noćnih sa ti uz 
pjesm e Ha Uda Bešlića nastavili "učvršćivanje liderstva tima uz refleksiju na organizacijsku kulturu".

Podnosilac prigovora je naveo da emitovanje predmetnih priloga predstavlja nastavak 
„organizovane medijske hajke", koja je započeta emitovanjem priloga o njemu u istoj emisiji, dana
11.07.2016. godine. Posebno je istakao da:

• emitovanjem tvrdnje da je „organizacija seminara ... 'nenamjensko trošenje para"', emiter 
namjerno obmanjuje javnost, što se, po njegovom mišljenju Ja ko  dokazuje citiranim tvrdnjama 
gospođe Jasm ine Đukić, koje su nedozvoljenom uredničkom intervencijom i komentarom dalje 
relativizovane, izvučene iz konteksta i  tako iskrivljene neobjektivno prikazane javnosti".

- je "neopravdano senzacionalistički ... predstavljena informacija o posjeti koncertu koja je  
uslijedila nakon što su učesnici okončali sve poslovne obaveze isključivo o sopstvenom trošku ... 
ne postoji bilo kakav opravdani interes na osnovu kojeg je  em iter imao osnova da 
senzacionalistički zadre u privatnost učesnika seminara emitujući pokrivalice koje su  pocrtavale 
utisak opšte raskalašnosti i  bahatosti koju su učesnici seminara navodno ispoljili u privatnom  
druženju, čime su pored citiranih članova Zakona prekršeni i članovi 7  i  8 Pravilnika .

- mu se tokom „tokom cjelodnevnog emitovanja informativne em isije 'Minut dva', kao i centralne 
informativne em isije 'Infomonte' niko od novinara Pink M televizije nije obratio da da svoje 
viđenje situacije", kao i da je "pravilo druge strane ... formalno prim ijenjeno... tek u prilogu 
emitovanom u kasnijim večernjim satima čime su drastično umanjenje šanse da javnost prim i 
bilo kakvu informaciju u vezi sa optužbama koje su nam stavljene na teret. U toku dnevnih 
(ponovljenih) emitovanja spornih priloga u emisijama 'Minut, dva', odnosno centralnoj 
informativnoj em isiji 'Infomonte' ovo pravilo je  u potpunosti zanemareno". Time je , po 
njegovom mišljenju, prekršen član 8 Pravilnika.

- „da su  informacije u vezi sa seminarom predočene neistinito i  sa nekorektno predočenim  
činjenicama i događajima", kao i da „prilozi su uredničkim intervencijama nedvosmisleno 
intonirani na ironičan način („ekipa iz Zavoda" i  s i.) tako da nije moguće saznati šta je  m išljenje, 
šta je  komentar u saopštenim informacijama, niti je  jasno ko je  autor komentara".

- da je „kao utvrđena činjenica ponovljena lažna informacija da je  izvjesno dokazano da je  lopov, 
odnosno osoba koja je  otuđivala stvari, kako na prethodnom poslu tako i  privatno, i  koja je  
sklona podmetanju požara tj. uništavanju tuđe imovine, iako je  autoru vijesti u tom trenutku 
bilo jasno da nikada protiv mene nije poveden krivični postupak, a ne da sam proglašen krivično 
odgovornim za bilo koju od tvrdnji koje su mi stavljene na teret. "Takvim stavom se, kako kaže,

2
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardcQ.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardcg.org

mailto:ard@ardca.org
http://www.ardca.ora


„istrajava u namjeri da brutalnim medijskim napadom na mene izm jesti žižu javnosti sa 
zloupotreba koje je  otkrio obavijajući funkciju direktora Zavoda za zapošljavanje u vezi sa čim 
nikada nije objavila bilo kakvu informaciju, za razliku od većine medija u Crnoj Gori!"

Podnosilac prigovora je pozvao Agencija „da u okviru svojih nadležnosti i  na osnovu ovlašćenja koja 
ima u skladu sa zakonom preduzme sve m jere kako bi spriječila dalji m edijski linč kojem ga je  televizija Pink 
M neosnovano izložila i  obaveže emitera da izvještava javnost isključivo u skladu sa javnim  interesom na čije 
poštovanje su obavezni u skladu sa Zakonom o elektronskim medijima".

Polazeći od navedenog prigovora, Agencija za elektronske medije (u daljem tekstu: Agencija) je 
pokrenula postupak za utvrđivanje da li je prigovor osnovan, odnosno da li je došlo do kršenja Zakona o 
elektronskim medijima i Pravilnika.

Po tom osnovu, Sektor za monitoring Agencije je izvršio uvid u snimke emitovanih spornih 
programskih sadržaja emitera i sačinio nalaz dana 08.08.2016. godine (akt broj 05-1236/1 od
08.08.2016.god.). ” '

Saglasno nadležnostima ustanovljenim članom 138 Zakona o elektronskim medijima i 
članom 8 Zakona o opštem upravnom postupku, a u cilju utvrđivanja činjenice da li je emitovanjem spornog 
sadržaja došlo do kršenja Zakona o elektronskim medijima, Pravilnika i Odobrenja za emitovanje, Agencija 
je emiteru dostavila predmetni prigovor, sa nalazom Sektora za monitoring i zatražila da, u roku od osam
dana od dana prijema zahtjeva, dostavi pisano izjašnjenje na date navode (akt broj 02-1236/2 od
12.08.2016.god.). - - - -

Dana 15.08.2016.g. emiter je dostavio Agenciji pisano izjašnjenje (akt zaveden pod br. 02-1232/3 
od 15.08.2016.god.) u kojem se navodi da je 30. jula ove godine emitovao „dva prilog koji imaju zajedničku 
nit - pitanje namjenskog trošenja javnih sredstava od strane novopostavijenog državnog funkcionera koji je  
na funkciju stupio u okviru Sporazuma o obezbjedivanju us/ova za slobodne i  fe r izbore''.

Nadalje, emiter se osvrnuo na pojedine navode iz prigovora i istakao:
• da ,,u  prvom prilogu na ko ji je  podnesen prigovor, težište ... interesovanja je  činjenica da jedan  

državni funkcioner, postavljen na javnu funkciju da b i kontrolisao da ii se  javna institucija na 
čijem je  čelu ponaša u skladu sa zakonom uoči izbora, budući da je  oblast kojom se  bavi 
(zapošljavanje) izuzetno podesna za manipulacije u preizbornom periodu. U to, naravno, u 
prvom redu spada i  namjensko trošenje javnih sredstava ...Pokazalo se  da ’kontrolor' ispravnosti
i  zakonitosti u poslovanju Zavoda za zapošljavanje, odnosno njegovo praktično djelovanje, 
uopšte ne predstavlja obrazac racionalnog vršenja javne funkcije u javnom  interesu".

- da su „sve  činjenice koje su u prilogu iznijeli ranije ... bile prisutne u medijima i  niko ih nije 
demantovao. Na osnovu tih činjenica su komentarisali takvo stanje i  postupanje 'kontrolora' u 
Zavodu za zapošljavanje i  iznijeli jasan i  nedvosmislen stav da su  takvim njegovim ponašanjem  
interesi građana, ne samo nezaštićeni, već dodatno ugroženi."

■ „u  drugom prilogu su cijelu stvar postavili u nešto širi kontekst", kao i da je povodom
predmetnog priloga od podnosioca prigovora tražen „komentar", kao i daje on odgovorio da će 
se ,,o  ovom pitanju oglasiti u ponedjeljak na press konferenciji gdje će predočiti sve detalje u 
vezi sa ogranizacijom ovog, ..., seminara".

- povodom navoda podnosioca prigovora, u vezi sa djelovima priloga koji se odnose na njegovu 
umiješanost u neka navodna nedolična/neprimjerena djela, da je on „javni funkcioner, javnost 
ima pravo da zna o njemu sve što je  vezano za vršenje javne funkcije u interesu građana i svaki 
bi odgovorni m edij uradio isto ... - o tome b i inform išao građane. Ukoliko podnosilac zna da su  
to laži, neka tuži sudu za klevetu one ko ji su ih saopštiii".

- da podnosilac prigovora ,,u  suštini i  ne pobija nevedene događaje, već njihovu interpretaciju, 
m išljenje i ocjene njihove ispravnosti i  prirode i  karaktera onoga što je  činjeno, odnosno 
vrijednosnog suda o njemu".

- podnosilac prigovora nije obratio „sa zahtjevom da iskoristi pravo na ispravku i/ili odgovor u 
skladu sa članovima 26 do 3 5 Zakona o medijima".

Na osnovu informacija i navoda sadržanih u prigovoru i izjašnjenju emitera, kao i uvida u snimke 
emitovanog sadržaja emitera, može se konstatovati sljedeće:

- Prilog 1 emitovan je u okviru emisije „Minut, dva" dana 30. jula 2016. godine u terminima od 
13:00, 19:00, 20:00, 21:00, 22:00 i 23:00 sata, kao i u Informativnoj emisiji „Infomonte" u 18:00 
sati.

__________________________________________________ 3__________________________________________________
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9 Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.org
Podgorica, Crna Gora Telefax: +382 20 201 440 www.ardca.org

mailto:ard@ardcq.org
http://www.ardca.org


- Prilog 1 je  emltovan u terminima 14:00, 15:00, 16:00 sati u okviru emisije „Minut, dva" dana 30. 
jula 2016. godine ali pored već navedenog teksta sadrži i:

o sljedeće riječi: "Uprkos činjenicama koje pokazuju bahato ponašanje predstavnika URA-e, 
njegov partijski kolega Dritan Abazović u izjavi za televiziju Pink M, izbegavajući odgovor na 
zloupotrebe, kaže da je  Miiošević do sada pokazao zavidan nivo znanja i  profesionalizma".

o tonsku izjavu Dritana Abazovića (URA), koja čini sastavni dio Priloga 2.
- Prilog 1 je emitovan u terminu 17:00 sati u okviru emisije „Minut, dva" dana 30. jula 2016. godine 

ali pored već navedenog teksta sadrži i sljedeće riječi:
o „Uprkos činjenicama koje pokazuju bahato ponašanje predstavnika URA-e, njegov partijski 

kolega Dritan Abazović u izjavi za televiziju Pink M izbegavajući odgovor na zloupotrebe kaže 
da je  Miiošević do sada pokazao zavidan nivo znanja i  profesionalizma".

■ Prilog 2 je emitovan u okviru emisije „Minut, dva" dana 30. jula 2016. godine u terminima od
17:00, 19:00, 20:00, 21:00, 22:00, 23:00 sata, kao i u Informativnoj emisiji „Infomonte" u 18:00 
sati.

- Zakonom o elektronskim medijima (u daljem tekstu: Zakon) je propisano, u čl. 55 st. 6, da je emiter 
je dužan da doprinosi: slobodnom, istinitom, cjelovitom, nepristrasnom i blagovremenom 
informisanju javnosti o događajima u zemlji i inostranstvu, kao i poštovanju i promociji osnovnih 
ljudskih prava i sloboda, demokratskih vrijednosti, institucija i pluralizma ideja.

• Zakonom je propisano, u čl. 56 st. 4, da emitovanje radijskog ili televizijskog programa mora da
ispunjava sljedeće uslove: događaji se moraju vjerno prikazati, a različiti pristupi i mišljenja moraju 
biti primjereno zastupljeni; vijesti moraju istinito i korektno predočiti činjenice i događaje, moraju biti 
nepristrasne i profesionalno korektne; mišljenja i komentari moraju biti odvojeni i njihov izvor ili 
autor prepoznatljiv; mora se podsticati nepristrasnost, uz poštovanje razlika u mišljenjima o 
političkim ili privrednim pitanjima.
Pravilnikom je propisana (u članu 7) obaveza emitera koji proizvode informativni program da to rade 
profesionalno i odgovorno i na taj način da doprinose: slobodnom, istinitom, cjelovitom, 
nepristrasnom i blagovremenom informisanju javnosti o događajima u zemlji i inostranstvu, kao i 
poštovanju i promociji osnovnih ljudskih prava i sloboda, demokratskih vrijednosti, institucija i 
pluralizma ideja.

- Pravilnikom je propisana (u članu 8) i obaveza elektronskih medija da poštuju, između ostalih načela
i načelo objektivnosti (obaveza elektronskih medija da u informativnim programima svako stanovište 
predstave na objektivan način, bez uređivačkih intervencija i komentara kojima bi se favorizovala 
jedna strana, ili neistinito predstavio predmet informativnog sadržaja) i pravilo druge strane 
(obaveza elektronskih medija da kod izvještavanja o pitanjima ili pojavama koje uključuju sukob bilo 
koje vrste, svim stranama koje su uključene u raspravu pruži mogućnost da u polemici učestvuju na 
ravnopravan način).
emitovani prilozi su pripremljeni u formi komentara/osvrta baziranih na tekstovima objavljenim u 
dnevnim listovima „Informer" i „Dnevne novine", i na portalu Vijesti Online u vezi sa, navodnim, 
nenamjenskim trošenjem javnih prihoda od strane Zavoda za zapošljavanje, prilikom organizacije 
obuke zaposlenih u ovoj instituciji. Prilog 2 sadrži i fotografije sa fejsbuk profila jedne od zaposlenih 
u Zavodu (čija izjava je navedena u prilogu), koje su poslužila kao ilustracija datog komentara, kao i 
fotografije/kadrovi sa koncerta.

u većem broju termina emitovanja emisije „Minut, dva" (17:00, 19:00, 20:00, 21:00, 22:00, 23:00), 
kao i u centralnoj emisiji „Infomonte" u 18:00 sati, emitovana su oba priloga, 
emitovani prilog ne sadrži elemente koji ukazuju na kršenje „načela objektivnosti", koje obavezuje 
elektronski medij „da u informativnim programima svako stanovište predstave na objektivan način, 
bez uređivačkih intervencija i komentara kojima bi se favorizovala jedna strana, ili neistinito 
predstavio predmet informativnog sadržaja". Činjenični dio izvještavanja čine informacije već 
objavljene u drugim medijima. Nijesu opravdani navodi podnosioca prigovora o postojanju 
uređivačkih intervencija (u vezi sa „citiranim tvrdnja gospođe Jasmine Đukić", „ekipa iz Zavoda" i 
si.), niti da je neistinito predstavljen predmet informativnog sadržaja (organizovanje obuke za 
zaposlene).
iznošenja komentara kojim se ilustruje navodno 'nenamjensko trošenje para', predstavlja mišljenje 
emitera na čije iznošenje ima pravo u okviru svoje slobode izražavanja. Pravo emitera da slobodno

4
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardcQ.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardcg.org

mailto:ard@ardca.ora
http://www.ardca.org


izrazi ovakve (moguće tendenciozne ili provokativne) stavove prati pravo podnosioca prigovora da na 
njega reaguje podnošenjem ispravke ili odgovora. Ne može se dovesti u pitanje pravo emitera da u, 
skladu sa načelom slobode objavljivanja komentara, u skladu sa svojom uređivačkom politikom, 
komentariše pojave, događaje i postupke pojedinaca, uz obavezu da komentare jasno odvoje od 
ostalih vijesti i informacija, posebno onih koji se odnose na istu temu pri čemu mora voditi računa o 
normama propisanim Zakonom o elektronskim medijima i Pravilnikom.

- sloboda izbora „pokrivalica", kojima se ilustruje predmet informativnog sadržaja, pa i onih kojima se, 
po mišljenju podnosioca prigovora, sugeriše njegovo „bahato ponašanje" ili „utisak opšte 
raskalašnosti i bahatosti koju su učesnici seminara navodno ispoljili u privatnom druženju", spada u 
domen uređivačke slobode i slobode izražavanja emitera, koji je , u ovom slučaju iste koristio kao 
ilustraciju govornog dijela priloga.

prilog ne predstavlja rezultat izvještavanja o pitanjima ili pojavama koje uključuju sukob bilo koje 
vrste. U prilogu nije riječ o raspravi, polemici i si., niti se on bavi utvrđivanjem stavova različitih 
strana o konkretnom pitanju (čemu služi „pravilo druge strane").

- emiter je , nakon objavljivanja navoda o, navodnim, nepodobnim djelima i negativnim konotacijama 
na račun podnosioca prigovora, prenio i njegov odgovor (dat emiteru) u kojem je rekao da „će  se  o 
ovom pitanju oglasiti u ponedjeljak na press konferenciji gdje će predočiti sve detalje u vezi sa 
organizacijom ovog, .. ., seminara". Ovaj odgovor je emitovan u okviru emisije „Minut, dva" u 
terminima od 17:00, 19:00, 20:00, 21:00, 22:00, 23:00 sata, kao i u Informativnoj emisiji 
„Infomonte" u 18:00 sati. Dakle, nijesu opravdani navodi podnosioca prigovora da su, emitovanjem 
njegovog odgovora ,,u kasnijim večernjim satima", „drastično umanjenje šanse da javnost primi bilo 
kakvu informaciju u vezi sa optužbama koje su im stavljene na teret".
Saglasno navedenom, može se zaključiti da nije opravdan prigovor da je emiter prekršio obaveze 

vezane za proizvodnju informativnog programa (definisane čl. 55 i 56 Zakona i članom 7 Pravinika), kao ni 
načelo objektivnosti (nije bilo uređivačkih intervencija i komentara kojima bi se favorizovala jedna strana, ili 
neistinito predstavio predmet informativnog sadržaja) ili pravilo druge strane (nije bilo sukoba bilo koje 
vrste, da bi bilo nužno da stranama koje su uključene u raspravu pruži mogućnost da u polemici učestvuju 
na ravnopravan način), koji su definisani članom 4 i propisani članom 8 Pravilnika.

Na osnovu navedenog, može se utvrditi da emiter nije prekršio član 55 ili 56 Zakona, čl. 7 ili 8 
Pravilnika ni tačku 7.1 izdatog Odobrenja za emitovanje O-TV-K-14 od 21.07.2011. godine kojim je 
propisano da je emiter odgovoran za sadržinu emitovanog programa.

Nakon sprovedenog postupka i uz uvažavanje svih relevantnih činjenica, direktor Agencije za 
elektronske medije je , saglasno čl. 152 i 196 Zakona o opštem upravnom postupku, donio odluku kao i 
dispozitivu ovog rješenja.

Ovo rješenje stupa na snagu danom donošenja.

UPUTSTVO O PRAVNOM SREDSTVU

Protiv ovog rješenja može se podnijeti žalba Savjetu Agencije za elektronske medije u roku od 15 
dana od dana njegovog dostavljanja.

Dostavljeno:
- Privredno društvo „Pink M Company" d.o.o.
- Rade Milošević, podnosilac prigovora
- Savjet Agencije za elektronske medije
- Arhiva

5
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon: +382 20 201 430
Telefax: +382 20 201 440

E-mail: ard@)ardca.orq
www.ardcq.ora

mailto:ard@ardcq.org
http://www.ardcg.org

