
Crna Gora 
AGENCIJA ZA ELEKTRONSKE MEDIJE

Broj: 02 -  1236/8 
Podgorica, 30.12.2016. godine

Na osnovu čl. 139, 140, 141, 143 i 145 Zakona o elektronskim medijima ("SI. list Crne Gore", br. 
46/10, 40/11, 53/11 i 6/13) i čl. 196 i 237 Zakona o opštem upravnom postupku ("SI. list RCG", br. 60/03, 
73/10 i 32/11), postupajući po prigovoru gospodina Rada Miloševića iz Nikšića (zaveden kod Agencije za 
elektronske medije pod br. 02-1236 od 04.08.2016.g.), direktor Agencije za elektronske medije, na osnovu 
sprovedenog ponovnog postupka po Rješenju Savjeta Agencije za elektronske medije akt br. 02-1232/6 od
03.10.2016.g.), donosi

R J E Š E N J E

1. Prihvata se prigovor gospodina Rada Miloševića, iz Nikšića (zaveden pod brojem 02-1236 od
04.08.2016.g.) i privrednom društvu „Pink M Company" d.o.o. iz Podgorice, emiteru 
televizijskog programa „TV Pink M", izriče se upozorenje, kao upravno-nadzorna mjera 
zbog kršenja čl. 7 i 8 st. 1 (u dijelu koji se odnosi na načela objektivnosti, nepristrasnosti i 
tačnosti) Pravilnika o programskim standardima u elektronskim medijima („Službeni list CG", 
br. 35/11 i 7/16) i tačke 7.1. izdatog Odobrenja za emitovanje broj O-TV-K-14 od 21.07.2011. 
godine, prilikom emitovanja, dana 30. jula 2016. godine, priloga (Prilog 1 i Prilog 2) u 
informativnoj emisiji „Minut, dva" u 13:00, 14:00, 15:00, 16:00, 17:00, 19:00, 20:00, 21:00, 
22:00 i 23:00 časa, kao i u Informativnoj emisiji „Infomonte" u 18:00 časova.

2. Upozorenje iz tačke 1 ovog Rješenja se izriče zbog:
a. kršenja obaveze emitera da informativnim programom, na profesionalan i odgovoran 

način, doprinosi istinitom, cjelovitom i nepristrasnom informisanju javnosti o 
događajima i promociji osnovnih ljudskih prava (član 7 Pravilnika o programskim 
standardima u elektronskim medijima).

b. nepoštovanja načela objektivnosti i nepristrasnosti u proizvodnji informativnog 
programa (član 8 st. 1 Pravilnika o programskim standardima u elektronskim 
medijima).

3. Privrednom društvu „Pink M Company" d.o.o., nalaže se da usaglasi emitovanje programskih 
sadržaja u okviru programa „1V  Pink M" sa standardima definisanim u Zakonu o elektronskim 
medijima, podzakonskim aktima Agencije i izdatom Odobrenju za emitovanje.

4. Privredno društvo „Pink M Company" d.o.o. dužno je da, u skladu sa članom 140 stav 3 Zakona
o elektronskim medijima, informaciju o izrečenoj mjeri iz tač. 1 ovog rješenja objavi u 
programu „TV Pink M", u okviru informativne emisije „Minut, dva" u u informativnoj emisiji 
„Minut, dva" u 13:00, 14:00, 15:00, 16:00, 17:00, 19:00, 20:00, 21:00, 22:00 i 23:00 časa, 
kao i u Informativnoj emisiji „Infomonte" u 18:00 časova.

5. Agencija za elektronske medije upozorava da će svako ponovno kršenje odredbi iz tač. 1 ovog 
rješenja, rezultirati strožijim mjerama u skladu sa Zakonom o elektronskim medijima.

6. Protiv ovog rješenja može se podnijeti žalba Savjetu Agencije za elektronske medije u roku od 
15 dana od dana njegovog prijema.

7. Ovo rješenje će se objaviti na veb sajtu Agencije za elektronske medije www.ardcg.org.

8. Ovo rješenje stupa na snagu danom donošenja.

O b r a z l o ž e  nj e

Dana 04.08.2016. godine, Agenciji za elektronske medije dostavljen je prigovor gospodina Rada 
Miloševića, iz Nikšića, na rad privrednog društva „Pink M Company" d.o.o. (u daljem tekstu: emiter), kao

Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

1__________________________________________________
Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardcQ.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardca.org

http://www.ardcg.org
mailto:ard@ardca.orQ
http://www.ardca.orQ


emitera televizijskog programa ,,TV Pink M" (zaveden kod Agencije za elektronske medije pod br. 02-1236 od
04.08.2016.g.). '  ‘ ’

Emiter je , prema navodima podnosioca prigovora, prekršio čl. 55 stav 6 i 56 stav 4 Zakona o 
elektronskim medijima i čl. 7 i 8 Pravilnika o programskim standardima u elektronskim medijima (u daljem 
tekstu: Pravilnik), emitovanjem, dana 30. jula 2016. godine:

1. više puta u informativnim emisijama „Minut, dva" i u centralnoj informativnoj emisiji 
„Infomonte" u 18:00 časova, priloga u trajanju od 88 sekundi, sljedeće sadržine (u daljem tekstu: Prilog 
1 .):

„Dok čelnici opozicione trojke jo š  uvijek vagaju da ii će napustiti Vladu izbornog povjerenja, njihovi 
predstavnici u pojedinim državnim institucijama pored treniranja strogoće i  opstrukcije rada ne ustručavaju 
se da nenamjenski troše državne pare. Tako je  direktor Zavoda za zapošljavanje Rade Milošević, u 
prethodna dva dana u hotelu "Bjanka" u Kolašinu organizovao seminar za 24 zaposlena, kako b i trenirali 
modele komunikacije, otkrili su  crnogorski mediji. Od četvrtka je  ova ekipa iz Zavoda sa sve pauzama za 
kafu i  ručak vrijedno učila ove vještine, a na organizovanje ovog skupa potrošeno je  više od pet hiljada 
eura, novca poreskih obveznika. Za trenera i  edukatora na ovom seminaru, izvjesnog Marka Gazivodu, 
izdvojeno je  oko 300 eura.

M ilošević se i ranije našao u žiži crnogorske javnosti iz više razloga. Kako su  m ediji pisali, praktično 
je  otjeran iz Uprave za kadrove zbog krađe telefona u to j instituciji 2008. godine, što je  M ilošević negirao. 
Njegova biografija je  inače puna nestašiuka, a p rvi put je  privođen sa nepunih 14 godina zbog krađe i 
podmetanja požara. Neposredno nakon ovih dešavanja Milošević je  sa jo š  jednim  drugom, iz prostorija 
Službe pravne pomoći u Ulici Radoja Dakića u Nikšiću ukrao dvije pisaće mašine i  pečate te organizacije, a 
nekoliko dana kasnije i  bicikio sa tavana stambene zgrade. 11

2. više puta u informativnoj emisiji „Minut, dva", priloga u trajanju od 165 sekundi, sljedeće 
sadržine (u daljem tekstu: Prilog 2.):

OFF: „U  okviru Sporazuma o slobodnim i fe r izborima, koji su  potpisali predstavnici vladaj uče 
koalicije i  opozicionih stranaka, a koji je  javnosti predstavljen kao ključni korak u kontroli izbornog procesa, 
uloga građanskog pokreta URA najavljivana je  kao epohalna, prije svega zbog stručnog kadra i  vrsnih 
profesionalaca, kako su  nam saopštavali iz tabloida Vijesti, ko ji i  sto ji iza ove političke grupacije. Jedan od 
tih vrhunskih stručnjaka je  i  Rade Milošević koji je  postavljen na m jesto direktora Zavoda za zapošljavanje, 
jedno od najvažnijih m jesta za kontrolu izbornog procesa. A da kontrola izbornog procesa nije cilj 
predstavnika URA-e, najbolje svjedoči sam Milošević koji u vrijeme dok njegovi šefovi najavljuju napuštanje 
Vlade, organizuje neprimjereno trošenje para poreskih obveznika na višednevni izlet u luksuzni hotel 
"Bjanka".

Za našu televiziju je  kazao da će se  o ovom pitanju oglasiti u ponedjeljak na press konferenciji gdje 
će predočiti sve detalje u vezi sa ogranizacijom ovog, kako ga Milošević naziva, seminara.

Ni njegove partijske kolege nijesu bite rječitije. Funkcioner URA Neđeijko Rudović kaže da je  za ovu 
temu ipak adresa M ilošević dok Dritan Abazović, uprkos činjenicama koje pokazuju bahato ponašanje 
direktora Zavoda, izbegavajući odgovor na zloupotrebe kaže da je  M ilošević do sada pokazao zavidan nivo 
znanja i  profesionalizma.

Ton - DRITAN ABAZOVIĆ (URA): "Meni je  ovo samo izgleda kao jedan nastavak negativne 
kampanje, koje određeni krugovi bliski Demokratskoj partiji socijalista, vode u cilju da se  banalizuje 
očigledne zloupotrebe koje se godinama rade."

OFF: Kontaktirali smo i  zaposlene Zavoda koji su bili uključeni u organizaciju ovog seminara 
Svetianu Krgović i  Jasminu Dukić. Dok Đukić nije željela da daje izjave bez odobrenja direktora, Krgovićeva 
je  potvrdila da je  bila uključena u organizaciju ovog seminara. Kaže da ovakvi skupovi nijesu neuobičajeni, 
ali i da su vodili računa da organizacija seminara bude što jeftin ija  pa su  odabrali hotel "Bjanka", vjerovatno 
aludirajući da su  mogli da skup organizuju i  u Aman rizortu, što je  sudeći po Fejsbuk stranici Krgovićeve 
njen omiljen hotel. Nakon teorijske rasprave koju je  držao izvjesni Marko Gazivoda organizatori skupa su  
vjerovatno, u že lji da provjere šta su  učesnici naučili, organizovali i  praktični dio iz oblasti 'komunikacije i 
izgradnje povjerenja među zaposlenima', pa su se  uputili u Bijelo Polje gdje su  do kasnih noćnih sa ti uz 
pjesm e Halida Bešiića nastavili "učvršćivanje iiderstva tima uz refleksiju na organizacijsku kulturu".

Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

2___________________________________________
Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardcg.org

mailto:ard@ardca.org
http://www.ardcg.org


Podnosilac prigovora je naveo da emitovanje predmetnih priloga predstavlja nastavak 
„organizovane medijske hajkd', koja je započeta emitovanjem priloga o njemu u istoj emisiji, dana
11.07.2016. godine. Posebno je istakao da:

- emitovanjem tvrdnje da je „ organizacija seminara ... 'nenamjensko trošenje parar) emiter 
namjerno obmanuo javnost, što se, po njegovom mišljenju Ja k o  dokazuje citiranim tvrdnjama 
gospođe Jasm ine Đukić, koje su  nedozvoljenom uredničkom intervencijom i  komentarom dalje 
relativizovane, izvučene iz konteksta i tako iskrivljene neobjektivno prikazane javnosti".

■ je "neopravdano senzacionalistički ... predstavljena informacija o posjeti koncertu koja je  
uslijedila nakon što su  učesnici okončali sve poslovne obaveze isključivo o sopstvenom trošku ... 
ne posto ji bilo kakav opravdani interes na osnovu kojeg je  em iter imao osnova da 
senzacionalistički zadre u privatnost učesnika seminara em itujući pokriva lice koje su pocrtavale 
utisak opšte raskalašnosti i  bahatosti koju su učesnici seminara navodno ispoljili u privatnom  
druženju, čime su pored citiranih članova Zakona prekršeni i  članovi 7 i  8 Pravilnika .

- mu se tokom „tokom cjelodnevnog emitovanja informativne em isije 'Minut dva', kao i  centralne 
informativne em isije 'Infomonte' niko od novinara Pink M televizije nije obratio da da svoje 
viđenje situacije", kao i da je "pravilo druge strane ... formalno prim ijenjeno... tek u prilogu 
emitovanom u kasnijim večernjim satima čime su  drastično umanjenje šanse da javnost prim i 
bilo kakvu informaciju u vezi sa optužbama koje su nam stavljene na teret. U toku dnevnih 
(ponovljenih) emitovanja spornih priloga u emisijama 'Minut, dva', odnosno centralnoj 
informativnoj em isiji 'Infomonte' ovo pravilo je  u potpunosti zanemareno". Time je , po 
njegovom mišljenju, prekršen član 8 Pravilnika.

- „da su informacije u vezi sa seminarom predočene neistinito i  sa nekorektno predočenim  
činjenicama i događajima" kao i da „prilozi su uredničkim intervencijama nedvosmisleno 
intonirani na ironičan način („ekipa iz Zavoda" i  s i.)  tako da nije moguće saznati šta je  m išljenje, 
šta je  komentar u saopštenim informacijama, niti je  jasno ko je  autor komentara".

■ da je „kao utvrđena činjenica ponovljena lažna informacija da je  izvjesno dokazano da je  lopov, 
odnosno osoba koja je  otuđivala stvari, kako na prethodnom poslu tako i  privatno, i  koja je  
sklona podmetanju požara tj. uništavanju tuđe imovine, iako je  autoru vijesti u tom trenutku 
bilo jasno  da nikada protiv njega nije poveden krivični postupak, a ne da je  proglašen krivično 
odgovornim za bilo koju od tvrdnji koje su mu stavljene na teret. "Takvim stavom emiter, kako 
kaže, „istrajava u namjeri da brutalnim medijskim napadom na njega, izm jesti žižu javnosti sa 
zloupotreba koje je  otkrio obavljajući funkciju direktora Zavoda za zapošljavanje u vezi sa čim 
nikada nije objavio bilo kakvu informaciju, za razliku od većine medija u Crnoj Gori!"

Podnosilac prigovora je pozvao Agencija „da u okviru svojih nadležnosti i  na osnovu oviašćenja koja 
ima u skladu sa zakonom preduzme sve m jere kako b i spriječila dalji m edijski iinč kojem ga je  televizija Pink 
M neosnovano izložila i  obaveže emitera da izvještava javnost isključivo u skladu sa javnim  interesom na čije 
poštovanje su obavezni u skladu sa Zakonom o elektronskim medijima".

Polazeći od navedenog prigovora, Agencija za elektronske medije (u daljem tekstu: Agencija) je 
pokrenula postupak za utvrđivanje da li je prigovor osnovan, odnosno da li je došlo do kršenja Zakona o 
elektronskim medijima i Pravilnika.

Po tom osnovu, Sektor za monitoring Agencije je izvršio uvid u snimke emitovanih spornih 
programskih sadržaja emitera i sačinio nalaz dana 08.08.2016. godine (akt broj 05-1236/1 od
08.08.2016.god.).

Saglasno nadležnostima ustanovljenim članom 138 Zakona o elektronskim medijima i članom 8 
Zakona o opštem upravnom postupku, a u cilju utvrđivanja činjenice da li je emitovanjem spornog sadržaja 
došlo do kršenja Zakona o elektronskim medijima, Pravilnika i Odobrenja za emitovanje, Agencija je emiteru 
dostavila predmetni prigovor, sa nalazom Sektora za monitoring i zatražila da, u roku od osam dana od 
dana prijema zahtjeva, dostavi pisano izjašnjenje na date navode (akt broj 02-1236/2 od 12.08.2016.god.).

Dana 15.08.2016.g. emiter je dostavio Agenciji pisano izjašnjenje (akt zaveden pod br. 02-1232/3 
od 15.08.2016.god.) u kojem se navodi da je 30.07.2016. godine emitovao „dva prilog koji imaju zajedničku 
nit - pitanje namjenskog trošenja javnih sredstava od strane novopostavijenog državnog funkcionera koji je  
na funkciju stupio u okviru Sporazuma o obezbjeđivanju us/ova za slobodne i  fe r izbore".

3
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardca.org

mailto:ard@ardca.orq
http://www.ardca.org


Nadalje, emiter se osvrnuo na pojedine navode iz prigovora i istakao:

- da ,,u prvom prilogu na koji je  podnesen prigovor, težište ... interesovanja je  činjenica da jedan  
državni funkcioner, postavljen na javnu funkciju da b i kontrolisao da li se  javna institucija na 
čijem je  čelu ponaša u skladu sa zakonom uoči izbora, budući da je  oblast kojom se  bavi 
(zapošljavanje) izuzetno podesna za manipulacije u preizbornom periodu. U to, naravno, u 
prvom redu spada i  namjensko trošenje javnih sredstava ...Pokazalo se  da 'kontrolor' ispravnosti
i zakonitosti u poslovanju Zavoda za zapošljavanje, odnosno njegovo praktično djelovanje, 
uopšte ne predstavlja obrazac racionalnog vršenja javne funkcije u javnom  interesu".

■ da su „sve činjenice koje su u prilogu iznijeli ranije ... bile prisutne u medijima i  niko ih nije
demantovao. Na osnovu tih činjenica su  komentarisali takvo stanje i  postupanje 'kontrolora' u 
Zavodu za zapošljavanje i  iznijeli jasan i  nedvosmislen stav da su  takvim njegovim ponašanjem  
interesi građana, ne samo nezaštićeni, već dodatno ugroženi."

- ,,u  drugom prilogu su  cijelu stvar postavili u nešto širi kontekst", kao i da je povodom 
predmetnog priloga od podnosioca prigovora tražen „komentar", kao i daje on odgovorio da će 
se ,,o  ovom pitanju oglasiti u ponedjeljak na press konferenciji gdje će predočiti sve detalje u 
vezi sa ogranizacijom ovog, ..., seminara".

- da je podnosilac prigovora „javni funkcioner, javnost ima pravo da zna o njemu sve što je  
vezano za vršenje javne funkcije u interesu građana i  svaki b i odgovorni m edij uradio isto ... - o 
tome b i informisao građane. Ukoliko podnosilac zna da su to laži, neka tuži sudu za klevetu one 
ko ji su ih saopštiii".

- da podnosilac prigovora ,,u  suštini i  ne pobija nevedene događaje, već njihovu interpretaciju, 
m išljenje i  ocjene njihove ispravnosti i  prirode i  karaktera onoga što je  činjeno, odnosno 
vrijednosnog suda o njemu".

- podnosilac prigovora nije obratio „sa  zahtjevom da iskoristi pravo na ispravku i/iii odgovor u 
skladu sa članovima 26 do 3 5 Zakona o medijima".

Na osnovu informacija i navoda sadržanih u prigovoru i izjašnjenju emitera, kao i uvida u snimke 
emitovanog sadržaja, Agencija je zaključila da nije opravdan prigovor da je emiter prekršio obaveze vezane 
za proizvodnju informativnog programa (definisane čl. 55 i 56 Zakona i članom 7 Pravinika), kao ni načelo 
objektivnosti (nije bilo uređivačkih intervencija i komentara kojima bi se favorizovala jedna strana, ili 
neistinito predstavio predmet informativnog sadržaja) ili pravilo druge strane (nije bilo sukoba bilo koje vrste, 
da bi bilo nužno da stranama koje su uključene u raspravu pruži mogućnost da u polemici učestvuju na 
ravnopravan način), koji su definisani članom 4 i propisani članom 8 Pravilnika.

Rješenjem Agencije za elektronske medije br. 02-1236/4 od 05.09.2016. godine odbijen je 
predmetni prigovor.

U ostavljenom roku, Rade Miloševića iz Nikšića je uložio žalbu Savjetu Agencije za elektronske 
medije (u daljem tekstu: Savjet Agencije) protiv navedenog prvostepenog rješenja Agencije (zavedena kod
Agencije pod br. 01-1236/5 od 22.09.2016.g.), zbog pogrešne primjene materijalnog prava.

Podnosilac žalbe je istakao da je do pogrešne primjene Zakona i Pravilnika došlo jer:
- „uprkos načelu objektivnosti koje zabranjuje jednostrane napade na ličnost kao i  vođenje 

'dugotrajnih ili ponavijanih kampanja u vezi sa pojedinim ličnostima, društvenim grupama ili 
institucijama, bez novih relevantnih podataka koji b i opravdali produženo i/i ponovljeno izvještavanje
o isto j pojavi, događaju, insituciji ili ličnosti', prvostepeni organ ovakvo izvještavanje ocjenjuje 
zakonitim".

- ga je emiter „ ... neosnovano optužio da je  organizovao 'neprimjereno trošenje para poreskih 
obveznika na višednevni izlet u luksuzni hotel "Bjanka"', čime je , po njegovom mišljenju, prekršio 
član 55, stav 6 i član 56, stav 7 Zakona o elektronskim medijima.

- to što prvostepeni organ „ovakvo izvještavanje objašnjava time što 'Činjenični osnov izvještavanja 
čine informacije već objavljene u drugim medijima'", po mišljenju podnosioca žalbe znači da se on 
(podnosilac žalbe) „sagiasio da je  činjenica da je  neprimjereno trošio pare na luksuzne izlete, što je , 
naravno, apsolutna laž". On smatra i da je neosnovan nalaz prvostepenog organa da nije „neistinito 
predstavljen predm et informativnog sadržaja" te da se tako „m ijenjaju teze da je  predm et 
informativnog sadržaja 'organizovanje obuke za zaposlene', iako je  jasno da je  isključivi predm et

4
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.oro
Telefax: +382 20 201 440 www.ardca.org

mailto:ard@ardca.org
http://www.ardcg.org


informativnog sadržaja njegova navodna zloupotreba položaja odnosno trošenje državnog novca u 
svrhu luksuznog provoda".

- prvostepeni organ je propustio da se odredi prema navodu iz prigovora da je emiter, prilikom 
emitovanja sporne tvrdnje, bio svjestan da lažno informiše javnost, odnosno da je namjerno 
obmanuo kazavši da je organizacija seminara (prethodno odobrena od strane g-đe Vukice Jelić) 
„nenamjensko trošenje parđ\

- na osnovu prvostepenog rješenja nije moguće zaključiti zašto se smatra da je emiter zakonito 
postupio kada je „senzacionalistički zadro u privatnost učesnika seminara em itujući tzv. pokrivalice 
koje su  pocrtavale utisak opšte raskalašnosti i  bahatosti koju su  učesnici seminara navodno ispoljili u 
privatnom druženju, čime su  pored Zakona prekršeni i  članovi 7  i  8 Pravilnika".

- prvostepeni organ vrši „zamjenu teza", kad navodi: "Pravo emitera da slobodno izrazi ovakve 
(moguće tendenciozne ili provokativne) stavove prati pravo podnosioca prigovora da na njega 
reaguje podnošenjem ispravke ili odgovora". Podnosilac žalbe je istakao da prigovorom nije 
osporavao pravo emitera da objavi svoje stavove, već da je ukazao na njegovo „nezakonito 
postupanje -  da lažno obavijesti ja vn o st, jer je ,,i  prije emitovanja spornih priloga emiteru bilo 
poznato da (podnosilac žalbe) nije nezakonito pristupio organizaciji seminara, već transparentno i  uz 
prethodno pribavljenu saglasnost gospođe Vukice Jelić". Po njegovom mišljenju, „inform acije u vezi 
sa seminarom predočene su neistinito i  sa nekorektno predočenim činjenicama i događajima, čime je  
prekršen član 56, stav 4 Zakona". On smatra i da „pravo na ispravku ili odgovor ne suspenduje 
obavezu emitera da javnost izvještava u skladu sa Zakonom i  Ustavom Crne Gore, niti se  teret 
istinitog izvještavanja može prevaliti sa medija na građane koji su  predm et izvfeštavanjđ'.

- prvostepeni organ je pogrešnim tumačenjem da "prilog ne predstavlja rezultat izvještavanja o 
pitanjima ili pojavama koje uključuju sukob bilo koje vrste", neosnovano emitera oslobodio obaveze 
da primjenjuje pravilo druge strane, što je dovelo do zaključka da „em iter i  podnosilac žalbe nemaju 
dilemu o tome da ii je  on nezakonito i  bahato trošio novac poreskih obveznika na sopstveni luksuzni 
provod".

- prvostepeni organ je propustio da uzme u obzir da je „u  spornim prilozima kao utvrđena činjenica 
ponovljena lažna informacija da je  izvjesno dokazano da je  lopov, odnosno osoba koja je  otuđivala 
stvari, kako na prethodnom postu tako i  privatno, i  koja je  sklona podmetanju požara tj. uništavanju 
tuđe imovine, iako je  autoru vijesti u tom trenutku bilo jasno da nikada protiv njega nije poveden 
krivični postupak, a ne da je  proglašen krivično odgovornim za bilo koju od tvrdnji koje su  mu 
stavljene na teret".

- prvostepeni organ je propustio da uzme u obzir da je prilogom „lažno predstavljeno i da je  
(podnosilac žalbe) povodom optužbi dospio u žižu javnosti". Podnosilac žalbe ističe, da je „naprotiv, 
upravo em iter kršeći Zakon o elektronskim medijima, ... istrajavao u nam jeri da brutalnim medijskim  
napadom na njega izm jesti žižu javnosti sa zloupotreba koje je  otkrio, obavljajući funkciju direktora 
Zavoda za zapošljavanje, u vezi sa čim nikada nije objavio bilo kakvu informaciju, za razliku od  
većine medija u Crnoj Gori".

- Prvostepeno rješenje je donijeto uz nepravilnu primjenu materijalnog prava, u korist emitera, čime je 
„obesm išijen zaštitni karakter normi, koje su  propisane upravo u interesu zaštite prava javnosti da 
bude objektivno informisana, kao i  prava osobe da bude zaštićena od jednostranih napada -  
blaćenja".

Savjet Agencije kao drugostepeni organ razmatrajući osnovanost žalbenih navoda, a na osnovu 
informacija i navoda sadržanih u spisima predmeta, konstatovao je sljedeće:

1) Prilog 1 emitovan je u okviru emisije „Minut, dva" dana 30. jula 2016. godine u terminima od
13:00, 19:00, 20:00, 21:00, 22:00 i 23:00 sata, kao i u Informativnoj emisiji „Infomonte" u 18:00 
sati.

Prilog 1 je emitovan u terminima 14:00, 15:00, 16:00 sati u okviru emisije „Minut, dva" dana 30. 
jula 2016. godine ali pored već navedenog teksta sadrži i:

o sljedeće riječi: "Uprkos činjenicama koje pokazuju bahato ponašanje predstavnika URA-e, 
njegov partijski kolega Dritan Abazović u izjavi za televiziju Pink M, izbegavajući odgovor na 
zloupotrebe, kaže da je  M ilošević do sada pokazao zavidan nivo znanja i  profesionalizma".

o tonsku izjavu Dritana Abazovića (URA), koja čini sastavni dio Priloga 2.

5
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.orQ
Telefax: +382 20 201 440 www.ardcQ.orQ

mailto:ard@ardcQ.ora
http://www.ardca.ora


Prilog 1 je  emitovan u terminu 17:00 sati u okviru emisije „Minut, dva" dana 30. jula 2016. godine 
ali pored već navedenog teksta sadrži i sljedeće riječi:

o „Uprkos činjenicama koje pokazuju bahato ponašanje predstavnika URA-e, njegov partijski 
kolega Dritan Abazović u izjavi za televiziju Pink M izbegavajući odgovor na zloupotrebe kaže 
da je  M ilošević do sada pokazao zavidan nivo znanja i  profesionalizma".

Prilog 2 je emitovan u okviru emisije „Minut, dva" dana 30. jula 2016. godine u terminima od 
17:00, 19:00, 20:00, 21:00, 22:00, 23:00 sata, kao i u Informativnoj emisiji „Infomonte" u 18:00 
sati.

2) Zakonom o elektronskim medijima (u daljem tekstu: Zakon) je propisano, u čl. 55 st. 6, da je emiter 
dužan da doprinosi: slobodnom, istinitom, cjelovitom, nepristrasnom i blagovremenom informisanju 
javnosti o događajima u zemlji i inostranstvu, kao i poštovanju i promociji osnovnih ljudskih prava i 
sloboda, demokratskih vrijednosti, institucija i pluralizma ideja.

3) Stavom 4 član 56 je propisano da emitovanje televizijskog programa mora da ispunjava sljedeće 
uslove: (a) događaji se moraju vjerno prikazati, a različiti pristupi i mišljenja moraju biti primjereno 
zastupljeni; (b) vijesti moraju istinito i korektno predočiti činjenice i događaje, moraju biti 
nepristrasne i profesionalno korektne; (c) mišljenja i komentari moraju biti odvojeni i njihov izvor ili 
autor prepoznatljiv i (d) mora se podsticati nepristrasnost, uz poštovanje razlika u mišljenjima o 
političkim ili privrednim pitanjima.

4) Pravilnikom je propisana (u članu 7) obaveza emitera koji proizvode informativni program da to rade 
profesionalno i odgovorno i na taj način da doprinose: slobodnom, istinitom, cjelovitom, 
nepristrasnom i blagovremenom informisanju javnosti o događajima u zemlji i inostranstvu, kao i 
poštovanju i promociji osnovnih ljudskih prava i sloboda, demokratskih vrijednosti, institucija i 
pluralizma ideja.

5) Pravilnikom je propisana (u članu 8) i obaveza elektronskih medija da poštuju, između ostalih načela
i načelo objektivnosti (obaveza elektronskih medija da u informativnim programima svako stanovište 
predstave na objektivan način, bez uređivačkih intervencija i komentara kojima bi se favorizovala 
jedna strana, ili neistinito predstavio predmet informativnog sadržaja) i pravilo druge strane 
(obaveza elektronskih medija da kod izvještavanja o pitanjima ili pojavama koje uključuju sukob bilo 
koje vrste, svim stranama koje su uključene u raspravu pruži mogućnost da u polemici učestvuju na 
ravnopravan način).

6) Emitovani prilog predstavlja komentar u vezi sa, navodnim, nenamjenskim trošenjem javnih prihoda 
od strane Zavoda za zapošljavanje, prilikom organizacije obuke zaposlenih u ovoj instituciji. Prilog je 
„pokriven" kadrovima sa pokretnim/nepokretnim slikama u kojima se nalazi podnosilac žalbe, kao i 
ilustracijama ranije objavljenih tekstova u dnevnim novinama (Dnevne novine i Informer) i na 
portalu Vijesti online. U prilogu su prikazani i kadrovi sa press konferencije Građanskog pokreta URA. 
Takođe, prilog je pokriven kadrovima hotela „Bjanka" i fotografijama sa pomenutog koncerta u 
Bijelom ^olju.

7) Emiter ima pravo da u, skladu sa načelom slobode objavljivanja komentara, u skladu sa svojom 
uređivačkom politikom, komentariše pojave, događaje i postupke pojedinaca, uz obavezu da 
komentare jasno odvoje od ostalih vijesti i informacija, posebno onih koji se odnose na istu temu pri 
čemu mora voditi računa o normama propisanim Zakonom o elektronskim medijima i Pravilnikom.

8) Ne dovodeći u pitanje pravo emitera da komentariše postupke javnih funkcionera u vezi sa njihovim 
obavljanjem javne službe, odnosno iznosi ili prenosi informacije i stavove koji ukazuju na, moguća, 
nepodobna djela ili nekompetentnosti, on je dužan da to radi na profesionalan i odgovoran način i 
da objavljuje cjelovite i nepristrasne informacije. Naime, iako je imao namjeru da sačini priloge „ko ji 
imaju zajedničku nit - pitanje namjenskog trošenja javnih sredstava od strane novopostavljenog 
državnog funkcionera koji je  na funkciju stupio u okviru Sporazuma o obezbjeđivanju us/ova za 
slobodne i  fe r izbore", emiter je bio dužan da provjeri informacije prije nego objavi navode o 
podnosiocu žalbe da „nenamjenski troši državne pare", kao i da „organizuje neprimjereno trošenje 
para poreskih obveznika na višednevni izlet u luksuzni hotel 'Bjanka'”.
Pored toga, emitovanjem navoda o navodnim ranijim nepodobnim djelima podnosiocu žalbe (da „se  i 
ranije našao u žiži crnogorske javnosti", da je „praktično otjeran iz Uprave za kadrove zbog krađe 
telefona u to j instituciji 2008. godine", da je „p rv i pu t privođen sa nepunih 14 godina zbog krađe i 
podmetanja požara", da je sa jo š  jednim  drugom, iz prostorija Službe pravne pom oći u Ulici 
Radoja Dakića u Nikšiću ukrao dvije pisaće mašine i  pečate te organizacije, a nekoliko dana kasnije i

____________________ 6
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardca.org

mailto:ard@ardcq.ora
http://www.ardcq.org


biciklo sa tavana stambene zgrade"), emiter je dodatno doprinio objavljivanju necjelovite i pristrasne 
informacije jer je , bez obzira na protok vremena (od djetinjstva podnosioca žalbe, odnosno kasnijeg 
angažmana u Upravi za kadrove), propustio da provjeri da li je (su) iniciran(i) i na koji način su 
završen(i) postupak (postupci) zbog takvih navodnih nepodobnih djela. On je, bez pribavljanja ili bar 
pokušaja pribavljanja informacije o rezultatu eventualno pokrenutih postupaka, odlučio da saopšti 
navode (komentare) koji su formulisani tako da se stiče utisak da se radi o utvrđenim činjenicama. I 
u svom izjašnjenju emiter svoje navode definiše kao „činjenice koje su ... bile prisutne u medijima i 
niko ih nije demantovađ'.

9) Prvostepeni organ je pravilno zaključio da prilog ne predstavlja rezultat izvještavanja o pitanjima ili 
pojavama koje uključuju sukob bilo koje vrste. U prilogu nije riječ o raspravi, polemici i si., niti se on 
bavi utvrđivanjem stavova različitih strana o konkretnom pitanju (čemu služi "pravilo druge strane").

10) Emiter je u Prilogu 2, emitovanom u okviru emisije „Minut, dva" u terminima od 17:00, 19:00, 20:00, 
21:00, 22:00, 23:00 sata, kao i u Informativnoj emisiji „Infomonte" u 18:00 sati, nakon navoda da je 
„organizovao neprimjereno trošenje para poreskih obveznika na višednevni izlet u luksuzni hotel 
"Bjanka", prenio izjavu podnosioca žalbe „da će se  o ovom pitanju oglasiti u ponedjeljak na press 
konferenciji gdje će predočiti sve detalje u vezi sa ogranizacijom ovog, kako ga Miiošević naziva, 
seminara". Zbog toga nijesu opravdani navodi podnosioca žalbe da su, emitovanjem njegovog 
odgovora „u kasnijim večernjim satima", „drastično umanjenje šanse da javnost primi bilo kakvu 
informaciju u vezi sa optužbama koje su mu stavljene na teret".

Ipak, ako se sagleda cjelina Priloga 1 i Priloga 2, koji su emitovani više puta u toku dana, a u 
pojedinim terminima i jedan za drugim, ne može se govoriti da je podnosiocu žalbe omogućeno da 
iznese svoje stanovište povodom navoda o navodnim nepodobnim djelima koji se pominju u Prilogu
1 (krađa, podmetanje požara). Umjesto toga u prilozima (a posebno njihovim sukcesivnim 
emitovanjem) se, formulacijom i rasporedom datih komentara, potencira netačan zaključak da se 
radi o utvrđenim činjenicama, koje podnosilac žalbe i ne komentariše (već da će samo o pitanju 
organizacije skupa u hotelu „Bjanka" naknadno oglasiti). S obzirom na ozbiljnost datih navoda, ne 
može se opravdati postupanje emitera da je prilog bazirao na informacijama koje su bile „prisutne u 
medijima i  niko ih nije demantovao". U prilog ocjeni da je emiter postupio na pristrasan i 
neobjektivan način, govori i činjenica da je propustio da provjeri informaciju da li je sporni skup 
unaprijed zakazan od strane ranijeg direktora Zavoda za zapošljavanje (V Je lić), odnosno da li je 
održavanje skupa samo realizacija već preuzetih obaveza Zavoda, odnosno odgovornost ranijeg 
rukovodstva ovog organa.

11) Emiter je imao pravo da prenese informacije o javnom službeniku (R.Milošević), ali je morao da vodi 
računa da pri tome ne ugrozi prava podnosioca žalbe na zaštitu ugleda (dostojanstva), kao i prava 
da iznese svoje stanovište povodom navoda o nepodobnim djelima koja mu se stavaljaju na teret. 
Pored toga, on je morao da učini što je u njegovoj moći da na profesionalan i odgovoran način 
provjeri navode prije objavljivanja necjelovite informacije na način kao da su to utvrđene činjenice. 
On je i izjavu predstavnice zavoda da „ovakvi skupovi nijesu neuobičajeni, ali i da su vodili računa da 
organizacija seminara bude što jeftin ija  pa su odabrali hotel 'Bjanka', propratio svojim komentarom 
„ vjerovatno aludirajući da su mogli da skup organizuju i  u Aman rizortu, što  je  sudeći po Fejsbuk 
stranici Krgovićeve njen omiljen hoteP'. Ovakvom uređivačkom intervencijom on je prekršio načela 
nepristrasnosti i objektivnosti, jer činjenično izvještavanje (izjava predstavnice Zavoda) nije jasno 
odvojio od svog komentara, pri čemu je lično uvjerenje i mišljenje urednika i novinara 
diskriminatorno uticalo na način predstavljanja teme priloga. Može se zaključiti i da je zlonamjernim 
montiranjem djelova sadržaja (fotografija za fejsbuk profila predstavnice Zavoda) promijenio osnovni 
smisao izjave. Osim toga, emiter je ovakvim formulacijama komentara i uređivačkim intervencijama 
necjelovito i pristrasno predstavio predmet informativnog sadržaja, a to je , kako je sam emiter tvrdio 
„namjensko trošenje javnih sredstava od strane novopostavljenog državnog funkcionera koji je  na 
funkciju stupio u okviru Sporazuma o obezbjeđivanju uslova za slobodne i  fe r izbore"

12) Ne može se dovesi u pitanje da je sloboda izbora „pokrivalica", kojima se ilustruje predmet 
informativnog sadržaja, pa i onih kojima se, po mišljenju podnosioca prigovora, sugeriše njegovo 
„bahato ponašanje" ili „utisak opšte raskalašnosti i  bahatosti koju su  učesnici seminara navodno 
ispoljili u privatnom druženju", spada u domen uređivačke slobode i slobode izražavanja emitera, 
koji je , u ovom slučaju iste koristio kao ilustraciju govornog dijela priloga.

13) Nijesu osnovani navodi podnosioca žalbe da je prilikom donošenja prvostepenog rješenja postojala 
namjera tumačenja Zakona ili Pravilnika u korist emitera, a na štetu podnosioca žalbe /prigovora. U

7
Bulevar Svetog Petra Cetlnjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardca.org

mailto:ard@ardca.org
http://www.ardcq.org


sprovođenju nadzora nad primjenom Zakona i Pravilnika, a posebno kada se radi o odredbama koje 
definišu programska načela ili principe, prvostepeni organ se kretao u granicama slobodne procjene, 
uvažavajući dva seta prava: s jedne strane, pravo na slobodu izražavanja emitera i sa druge strane, 
pravo podnosioca prigovora/žalbe da iznese svoje stanovište.

14) Agencija nema nadležnost da utvrđuje istinitost iznesenih stavova, činjenica i slično. To je 
nadležnost sudskih organa u posebnom postupku za uvredu ili klevetu, odnosno naknadu štete 
izazvane na taj način. Zadatak Agencije je da sagleda, u okviru propisanih programskih standarda, 
da li je emiter profesionalno i odgovorno, na nepristrasan, objektivan i cjelovit način prenio ili iznio 
informacije tako da gledaoci mogu zaključiti da li se radi o potvrđenim ili nepotvrđenim činjenicama 
ili nečijem stavu ili komentaru.

S tim u vezi, Savjet Agencije je konstatovao da su opravdani pojedini navodi iz žalbe, odnosno da je 
zbog izvođenja pogrešnog zaključka iz utvrđenih činjenica došlo do pogrešnog tumačenja Pravilnika da nije 
došlo do kršenja članova 7 i 8 st. 1 (u dijelu koji se odnosi na načela objektivnosti i nepristrasnosti) 
Pravilnika.

Tom prilikom konstatovano je da je članom 237 Zakona o opštem upravnom postupku je propisano 
da kada drugostepeni organ utvrdi da se u prvostepenom postupku nije vodilo računa o pravilima postupka 
koja su od uticaja na rješavanje stvari, a ne radi se o bitnim povredama pravila postupka iz člana 226 ovog 
zakona, on će dopuniti postupak i otkloniti navedene nedostatke sam ili preko prvostepenog organa ili 
zamoljenog organa. Nadalje, istim članom je propisano da ako drugostepeni organ nađe da će nedostatke 
prvostepenog postupka (utvrđovanje odlučnih činjenice i okolnosti koje su od značaja za donošenje rješenja) 
brže i ekonomičnije otkloniti prvostepeni organ, on će svojim rješenjem poništiti prvostepeno rješenje i vratiti 
predmet prvostepenom organu na ponovni postupak. U tom slučaju, drugostepeni organ je dužan svojim 
rješenjem da ukaže prvostepenom organu u kom pogledu treba dopuniti postupak, a prvostepeni organ je 
dužan u svemu da postupi po drugostepenom rješenju i da, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 20 dana 
od dana prijema predmeta, donese novo rješenje.

Saglasno navedenom, Savjet Agencije za elektronske medije je donio Rješenje br. 01-1236/6 od
03.10.2016. godine kojim je, drugostepeni organ, usvojio žalbu, poništio prvostepeno Rješenje Agencije i 
predmet vratio prvostepenom organu na ponovni postupak. Takođe, saglasno Rješenju Savjeta Agencije 
prvostepeni organ je dužan da dopuni postupak otklanjanjem nedostataka zbog kojih je , iz utvrđenih 
činjenica, izveden pogrešan zaključak da nije došlo do kršenja čl. 7 i 8 st. 1 (u dijelu koji se odnosi na načela 
objektivnosti i nepristrasnosti) Pravilnika.

Postupajući po rješenju Savjeta Agencije kojim je određeno sprovođenje ponovnog postupka, a u 
cilju prikupljanja svih neophodnih činjenica, Agencija je dana 11. oktobra 2016.g. dostavila privrednom 
društvu „Pink M Company" d.o.o. zahtjev za dopunu izjašnjenja od 19.08.2016. godine (akt br. 02-1236/7 od
11.10.2016.g.). U ostavljenom roku, emiter nije dostavio dopuno izjašnjenja povodom žalbe gospodina Rada 
miloševića i Rješenja Savjeta Agencije.

Nakon ponovnog detaljnog uvida i razmatranja svih raspoloživih informacija na osnovu prigovora, 
izjašnjenja emitera, žalbe, i posebno razloga na koje je Savjet Agencije ukazao kao odlučujuće za ocjenu 
odgovornosti emitera za kršenje obaveza vezanih za proizvodnju informativnog programa, može se zaključiti 
da je opravdan prigovor da emiter nije doprinio istinitom, cjelovitom i nepristrasnom informisanju javnosti, 
da je ugrozio prava podnosioca prigovora na zaštitu ugleda (dostojanstva), da je emitovao sadržaj koji nije 
bio ni pravičan ni izbalansiran, ta da je prekršio načela objektivnosti i nepristrasnosti.

Pri tome, posebno treba imati u vidu da:
1) emiter je propustio da na odgovoran i profesionalan način provjeri informacije prije nego objavi 

navode o podnosiocu žalbe da „nenamjenski troši državne pare", kao i da „organizuje 
neprimjereno trošenje para poreskih obveznika na višednevni izlet u luksuzni hotel 'Bjanka'".

2) emiter je doprinio necjelovitom i pristrasnom informisanju time što je emitovao navode o 
navodnim ranijim nepodobnim djelima podnosioca prigovora, jer je , bez obzira na protok 
vremena (od djetinjstva podnosioca žalbe, odnosno kasnijeg angažmana u Upravi za kadrove), 
propustio da provjeri da li je (su) iniciran(i) i na koji način su završen(i) postupak (postupci) 
zbog takvih navodnih nepodobnih djela. On je, bez pribavljanja ili bar pokušaja pribavljanja 
informacije o rezultatu eventualno pokrenutih postupaka, odlučio da saopšti navode (komentare) 
koji su formulisani tako ds se stiče utisak da se radi o utvrđenim činjenicama. I u svom 
izjašnjenju emiter svoje navode definiše kao „činjenice koje su ... bile prisutne u medijima i niko 
ih nije demantovad'.

8
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardca.org

mailto:ard@ardca.org
http://www.ardca.org


3) emiter nije omogućio podnosiocu prigovora da iznese svoje stanovište povodom navoda o 
navodnim nepodobnim djelima koji se pominju u Prilogu 1 (krađa, podmetanje požara). To se 
može zaključiti sagledavanjem cjelina Priloga 1 i Priloga 2, koji su emitovani više puta u toku 
dana, a u pojedinim terminima i jedan za drugim.
Da je postupio na pristrasen i neobjektivan način, govori i činjenica da je propustio da provjeri 
informaciju da li je sporni skup unaprijed zakazan od strane ranijeg direktora Zavoda za 
zapošljavanje (V Je lić), odnosno da li je održavanje skupa samo realizacija već preuzetih 
obaveza Zavoda, odnosno odgovornost ranijeg rukovodstva ovog organa.

4) uvažavajući pravo emitera da prenese informacije o javnom službeniku (R.Milošević), on je 
morao da vodi računa da pri tome ne ugrozi prava podnosioca prigovora na zaštitu ugleda 
(dostojanstva), kao i prava da iznese svoje stanovište povodom navoda o navodnim nepodobnim 
djelima.

5) Nakon izjave predstavnice zavoda da „ovakvi skupovi nijesu neuobičajeni, ali i da su  vodili 
računa da organizacija seminara bude što jeftin ija  pa su odabrali hotel 'Bjanka', emiter je 
emitovao svoj komentar koji glasi: „vjerovatno aludirajući da su  mogli da skup organizuju i u 
Aman rizortu, što  je  sudeći po Fejsbuk stranici Krgovićeve njen omiljen hotel".
Ovakvom uređivačkom intervencijom on je prekršio načela nepristrasnosti i objektivnosti, jer je 
lično uvjerenje i mišljenje urednika i novinara diskriminatorno uticalo na način predstavljanja 
teme priloga. On je zlonamjernim montiranjem fotografija za fejsbuk profila predstavnice Zavoda 
promijenio osnovni smisao izjave. Time je dodatno necjelovito i pristrasno predstavio predmet 
informativnog sadržaja, a to je , kako je sam emiter tvrdio „namjensko trošenje javnih sredstava 
od strane novopostavljenog državnog funkcionera koji je  na funkciju stupio u okviru Sporazuma
o obezbjeđivanju uslova za slobodne i fe r izbore".

Na osnovu navedenog, a uvažavajući činjenicu da je saglasno tački 7.1 izdatog Odobrenja za 
emitovanje O-TV-K-14 od 21.07.2011. godine i članu 5 Pravilnika, emiter odgovoran za sve objavljene 
sadržaje, može se utvrditi da je emiter objavljivanjem spornog programskog sadržaja prekršio čl. 7 i 8 st. 1 
(u dijelu koji se odnosi na načela objektivnosti, nepristrasnosti i tačnosti) Pravilnika.

Nakon sprovedenog postupka i uz uvažavanje svih relevantnih činjenica, direktor Agencije je, 
saglasno čl. 139, 140, 141, 143 i 145. Zakona o elektronskim medijima, donio odluku kojom se emiteru izriče 
upravno-nadzorna mjera upozorenja i nalaže da usaglasi emitovanje programskih sadržaja u okviru 
programa ,,TV Pink M" sa standardima definisanim u Zakonu o elektronskim medijima, podzakonskim aktima 
Agencije i izdatom Odobrenju za emitovanje.

Prilikom izricanja upravno-nadzorne mjere, direktor Agencije je imao u vidu da je izrečena mjera 
srazmjerna prirodi i težini prekršaja, kao i da se može očekivati da će upozorenje biti dovoljno da emiter 
ubuduće ne ponovi protivpravno ponašanje.

Emiter je posebno upozoren da će svako eventualno buduće kršenje odredbi iz tač. 1 ovog Rješenja, 
rezultirati strožijim mjerama, u skladu sa Zakonom o elektronskim medijima.

Emiteru je naloženo i da u skladu sa čl. 140 stav 3 Zakona o elektronskim medijima izrečenu mjeru 
upozorenja objavi u svom programu, u okviru informativnoj emisiji „Minut, dva" u 19:00 sati.

Ovo rješenje stupa na snagu danom donošenja.
UPUTSTVO O PRAVNOM SREDSTVU

Protiv ovog rješenja može se podnijeti žalba Savjetu Agencije za elektronske medije u roku od 15 
dana od dana njegovog prijema.

Dostavljeno:
- Privredno društvo „Pink M Company" d.o.o.
- Rade Milošević, podnosilac prigovora
- Savjet Agencije za elektronske medije
- Arhiva

9
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardca.org

mailto:ard@ardca.org
http://www.ardca.ora

