
$yp
Crna Gora 

AGENCIJA ZA ELEKTRONSKE MEDIJE
Broj: 02-1033/4 

Podgorica, 29.07.2016. godine

W* . —

Na osnovu člana 40 i 144 Zakona o elektronskim medijima ("SI. list CG", br. 46/10, 40/11, 53/11 i 
06/13), člana 196 Zakona o opštem upravnom postupku ("SI. list RCG", br. 60/03 i "SI. list CG", br. 73/10 i 
32/11), postupajući po prigovoru gospodina Željka Ivanovića iz Podgorice (zaveden kod Agencije za
elektronske medije pod br. 02-1033 od 01.07.2016.g.), direktor Agencije za elektronske medije donosi

R J E Š E NJ E

1. Odbija se, kao neosnovan, prigovor gospodina Željka Ivanovića, iz Podgorice, na rad
privrednog društva „Pink M Company" d.o.o., emitera televizijskog programa „TV Pink M"
(zaveden pod brojem 02-1033 od 01.07.2016. godine).

2. Protiv ovog rješenja može se podnijeti žalba Savjetu Agencije za elektronske medije u roku od 
15 dana od dana njegovog prijema.

3. Ovo rješenje će se objaviti na veb sajtu Agencije za elektronske medije www.ardcg.org.

4. Ovo rješenje stupa na snagu danom donošenja.

O b r a z l o ž e  nj e

Dana 01.07.2016. godine, Agenciji za elektronske medije dostavljen je prigovor gospodina Željka 
Ivanovića, iz Podgorice, na rad privrednog društva „Pink M Company” d.o.o. (u daljem tekstu: emiter), kao 
emitera televizijskog programa „TV Pink M" (zaveden kod Agencije za elektronske medije pod br. 02-1033 od
01.07.2016.g.). '

Predmetni prigovor se odnosi na prilog emitovan 17. juna 2016. godine u okviru programa „TV Pink 
M" u informativnoj emisiji „Minut, dva" u 19:00, 20:00 i 21:00 časova u kojem se, kako navodi podnosilac 
prigovora, „osnivači dnevnika Vijesti, Žeijko Ivanović i  Miodrag Perović vrijeđaju, diskvaiifikuju i optužuju na 
način koji je  višestruko problematičan sa stanovišta poštovanja principa novinarskog izvještavanja". 
Podnosilac prigovora posebno naglašava konstataciju iz priloga koja glasi: „Vlasnici tabloida Vijesti ne plaćaju 
državi poreze i  doprinose više od godinu dana'' kao i da ,,(u )z  to ide 'pokrivalica' sa snimkom na kome su  Ž .I i 
M.P tako da je  jasno na koga autor priloga i  uredništvo Pink TV misle, s  obzirom da među vlasnicima ima i 
drugih fizičkih i pravnih subjekata". Podnosilac prigovora ukazuje i na dio priloga koji glasi: J o š  je  
nevjerovatniji podatak da duže od godinu nijesu predali nijedan izvještaj o porezima i  doprinosima na lična 
primanja što su po zakonu dužna da čine sva pravna lica", kao i na zaključak koji slijedi: ,,(a) onda se na 
volšeban način u prilogu zaključuje kako predlog Zakona kojim bi se ova materija sankcionisala kao krivično 
djelo nije prošla u Skupštini CG zbog navodne opstrukcije Ranka Krivokapića i SDP". On citira i dio nastavka 
istog zaključka u kojem se kaže „upravo zbog te zaštite koju sve vrijeme imaju Perović i  Ivan ović ..'', a koji 
se, kako naglašava, „opet pokriva fotografijom sa zvaničnog sastanaka u Skupštini CG kome su prisustvovali 
predstavnici nezavisnih medija i tadašnjipredsjendik Skupštinć'.

Emiter je, prema navodima podnosioca prigovora, prekršio Pravilnik o programskim standardima u 
elektronskim medijima („Službeni list CG", br. 35/11 i 07/16, u daljem tekstu: Pravilnik) time što je :

- prekršio načelo objektivnosti (koje je prema čl. 4 Pravilnika definisano kao „obaveza elektronskih 
medija da u informativnim programima svako stanovište predstave na objektivan način, bez 
uređivačkih intervencija i komentara kojima bi se favorizovala jedna strana, ili neistinito predstavio 
predmet informativnog sadržaja. Kada između elektronskog medija i pojedinaca i/ili organizacija 
postoji interesna povezanost, onda se ta povezanost u programu mora jasno naglasiti"), 
„tendecioznim komentarisanjem utemeljenim na lažnim podacima i  iskrivljenim činjenicam a. On 
naglašava da su „izm išljene teze da Žeijko Ivanović duguje državi bilo šta, pa i  bilo kakve poreze i 

" ” 1
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon:+382 20 201 430 E-mail: ardOiardca.ora
Telefax: +382 20 201 440 www.ardca.org

http://www.ardcg.org
http://www.ardcQ.org


doprinose. Samim tim je  netačna i  tvrdnja da Že/jko Ivanović duže od godinu nije predao nadležnim 
organima svoje poreske prijave, što je  lako provjeriti kod nadležnih organa. Ako je  autor priloga 
mislio na nezavisni dnevnik Vijesti ko ji se  pominje i  fokusira slikom u prilogu, opet se  radi o netačnim  
ili iskrivljenim podacima, što je  takode iako provjeriti kod nadležnih organa. Na kraju kao šesta ili 
sedma neistina u pomenutih par rečenica sto ji konstatacija da je  SDP navodno bio opstrukcija 
nekom zakonu kako b i zaštitio Ivanovića i  Peroviča. Za takvu optužbu autor priloga i  uredništvo 
Pinka nije iznijelo bilo kakav dokaz ii i  činjenicu".

- prekršio načelo nepristrasnosti (koje je prema čl. 4 Pravilnika definisano kao „obaveza elektronskih 
medija da činjenično izvještavanje jasno odvoji od stava, mišljenja ili komentara, pri čemu lično 
uvjerenje i mišljenje urednika i novinara ne smiju da diskriminatorno utiču na izbor teme i način 
njenog predstavljanja. Primjena ovog načela isključuje manipulisanje izjavama, saopštenjima i 
sličnim sadržajima s ciljem promjene njihovog osnovnog smisla (zlonamjerno skraćivanje ili 
montiranje djelova sadržaja i si.), odnosno manipulacije slikom, tonom i i sadržajem koje iskrivljuju 
osnovni smisao  ̂saopštenog"), navođenjem „pom enuti(h) neistina i  diskvalifikacija..., usmjerenim  
prema ličnostiŽeijka Ivanovića')

- prekršio načelo slobode objavljivanja komentara (koje je prema čl. 4 Pravilnika definisano kao 
„sloboda elektronskih medija da u skladu sa svojom uređivačkom politikom komentarišu pojave, 
događaje i postupke pojedinaca, državnih organa, političkih partija i drugih institucija, kao i obaveza 
da komentare jasno odvoje od ostalih vijesti i informacija, posebno onih koji se odnose na istu 
temu"), jer, po navodima podnosioca prigovora, emiter nije saopštio da li je u predmetnom prilogu 
„rije č  o komentaru, već je  netačne i tedenciozne stavove saopštila u form i uobičajene servisne 
inform aciji'.

- emitovao sadržaj koji „spada u govor mržnje" (koji je prema čl. 4 Pravilnika definisan kao „svi oblici 
izražavanja kojima se podstiče, omogućava podsticanje ili širi mržnja ili diskriminacija po osnovu 
rase, etničke pripadnosti, boje kože, pola, jezika, vjere, političkog ili drugog uvjerenja, nacionalnog ili 
socijalnog porijekla, imovnog stanja, članstva u sindikatu, obrazovanja, društvenog položaja, 
bračnog ili porodičnog statusa, starosnog doba, zdravstvenog stanja, invaliditeta, genetskog 
nasljeđa, rodnog identiteta ili polne orijentacije"). Takvo mišljenje obrazlaže time što „stalnim  
ponavljanjem teze da Željko Ivanović (zajedno sa Miodragom Perovićem) nešto duguje državi, što se  
uvijek pokriva snimkom gdje Ž .I. i  M.P. ulaze u Viši sud, povodom dešavanja koje nema veze sa 
njihovim procesuiranjem ili bilo kakvom krivicom što se  ovim montiranjem želi sugerisati, autor 
priloga i uredništvo Pinka pokušavaju kriminalizovati Žeijka Ivanovića, čime mu proizvode ogromne 
probleme, u poslovnom i  ličnom sm isli/'. Po mišljenju podnosioca prigovora, s obzirom da se "takve 
formulacije pojavljuju u čitavom periodu od 13. juna do 21. juna, jasno je  da se  radi o tendenciji i 
sm išljenoj kampanji protiv Žeijka Ivanovića koja time prerasta u govor mržnje".

- prekršio načelo tačnosti (koje je prema članu 4 Pravilnika definisano kao „obaveza elektronskih 
medija da izvještavanje bude zasnovano na činjenicama, odnosno zabrana emitovanja vijesti i 
izvještaja za koje emiter zna ili je mogao znati da su neistiniti. Vijesti i izvještaji koji se ne mogu 
potvrditi, ili čija tačnost nije pouzdano utvrđena, mogu se emitovati samo ako se jasno naznači 
njihova nezvaničnost ili nepotvrđenost"), objavljivanjem „nestina iiiiskrivljenih činjenica" objavljenih 
u predmetnom prilogu, a koje je , po njegovom mišljenu, Ja ko  moguće provjeriti kod nadležnih 
državnih organa".

- prekršio pravilo druge strane (koje je prema čl. 4 Pravilnika definisano kao "obaveza elektronskih 
medija da kod izvještavanja o pitanjima ili pojavama koje uključuju sukob bilo koje vrste, svim 
stranama koje su uključene u raspravu pruži mogućnost da u polemici učestvuju na ravnopravan 
način. Ovo načelo ne dozvoljava jednostrane napade na ličnosti, niti vođenje dugotrajnih ili 
ponavljanih kampanja u vezi sa pojedinim ličnostima, društvenim grupama ili institucijama, bez novih 
relevantnih podataka koji bi opravdali produženo ili ponovljeno izvještavanje o istoj pojavi, događaju, 
instituciji ili ličnosti"), jer „(n )iko  iz TV Pink M nije zvao Žeijka Ivanovića za izjavu ili komentar 
povodom pomenutih brutalnih i neistinitih optužbi i diskvalifikacija".

Polazeći od navedenog prigovora, Agencija za elektronske medije (u daljem tekstu: Agencija) 
pokrenula postupak za utvrđivanje da li je prigovor osnovan, odnosno da li je došlo do kršenja Zakona o 
elektronskim medijima i Pravilnika.

Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

2_____________________________________________________
Telefon:+382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.ora
Telefax: +382 20 201 440 www.ardca.org

mailto:ard@ardca.org
http://www.ardca.org


Po tom osnovu, Sektor za monitoring Agencije je izvršio uvid u snimke emitovanih spornih 
programskih sadržaja emitera i sačinio nalaz dana 05.07.2016. godine (akt broj 02-1033/1 od
05.07.2016.god.).

Saglasno nadležnostima ustanovljenim članom 138 Zakona o elektronskim medijima i članom 8 
Zakona o opštem upravnom postupku, a u cilju utvrđivanja činjenice da li je emitovanjem spornog sadržaja 
došlo do kršenja Zakona o elektronskim medijima, Pravilnika i Odobrenja za emitovanje, Agencija je emiteru 
dostavila predmetni prigovor, sa nalazom Sektora za monitoring i zatražila da, u roku od osam dana od 
dana prijema zahtjeva, dostavi pisano izjašnjenje na date navode (akt broj 02-1033/2 od 07.07.2016.god.).

Dana 15.07.2016.g. emiter je dostavio Agenciji pisano izjašnjenje (akt zaveden pod br. 02-1033/3 od
15.07.2016.god.) u kojem se navodi da sporni programski sadržaj predstavlja osvrt/komentar baziran na 
„tekstu objavljenom u dnevnom listu 'Dnevne novine'". Po njegovom mišljenju, „rije č  je  o izvoru koji se  
svuda i  uvijek smatra legitimnim", te da ga je jasno naveo u prilogu.

On ukazuje da se njegov osvrt „na bazi javno saopštenih činjenica iz relevantnih javnih izvora, 
odnosi na praksu jednog veoma uticajnog dnevnog lista, sa najvećim tiražom u Crnoj Gori, da se  veoma 
kritički u dugom periodu bavi time da mnogi poreski obveznici, od kojih su mnogi značajni akteri u 
crnogorskom privrednom i  javnom  životu, ne ispunjavaju svoje poreske obaveze".

Po njegovom mišljenju, to je „sa  stanovišta pozicije medija u demokratskom društvu i  njegovog 
prava da javno saopštava činjenice i  m išljenja o temama od javnog značaja i  interesa, pravo tog medija i 
praksa čiju profesionalnu i  pravnu utem eijenost nije moguće dovesti u pitanje". On ukazuje da je „upravo 
zbog toga ... teško shvatiti i  prihvatiti da visoki zvaničnik toga medija, u situacijama kada to isto uradi neki 
drugi m edij - ali je  predm et pažnje praksa njegovog medija (medija podnosioca prigovora) po pitanju 
ispunjavanja tih istih zakonskih obaveza, on to shvata i tumači kao kršenje profesionalnih i svih drugih 
standarda".

Nadalje, emiter se osvrnuo na pojedine navode iz prigovora i istakao, između ostalog:

- „ako navodi n i je su  tačni, podnosilac može tužiti primarni izvor, a to nije TV PINK AT

- ukazao da podnosilac nije ponudio ni jedan novi argument zbog kojih bi davao dodatna 
pojašnjenja (u odnosu na ranije data izjašnjenja) u vezi sa navodima iz prigovora u vezi sa 
kršenjem standarda vezanih za razdvajanje činjenica i komentara, pravila druge strane i 
govora mržnje.

- da se podnosilac prigovora nije obratio „sa  zahtjevom da iskoristi pravo na ispravku i/ili 
odgovor u skladu sa članovima 26 do 3 5 Zakona o medijima".

Na osnovu informacija i navoda sadržanih u prigovoru i izjašnjenju emitera, kao i uvida u snimak 
emitovanog sadržaja, može se konstatovati sljedeće:

- Dana 17. juna 2016.g. u 19:00, 20:00 i 21:00 sat u okviru informativne emisije „Minut, dva", 
emiotvan je prilog u trajanju od 71 sekund, sljedeće sadržine (transkript):

Prilog: Vlasnici opozicionog tabloida Vijesti ne plaćaju državi poreze i doprinose više od 
godinu dana, pišu današnje "Dnevne novine", pozivajući se na informacije dobijene u vrhu 
Ministarstva finansija, pa im je trenutni dug skoro 700.000 hiljada eura. Još je nevjerovatniji 
podatak da više od godinu nijesu predali ni jedan izvještaj o porezima i doprinosima na lična 
primanja što su po zakonu dužna da čine sva pravna lica u državi, svakog mjeseca. 
Inicijativa prethodnog ministra finansija Radoja Žugića da ovakva zloupotreba bude 
proglašena krivičnim djelom kao što je i u svim ostalim državama nije prošla u parlamentu 
zbog opstrukcija Ranka Krivokapića i njegovog SDP-a. Upravo zbog te zaštite koju sve 
vrijeme imaju Perović i Ivanović, danas smo svjedoci vrhunskog licemjerja mogućeg samo u 
Crnoj Gori. Da njihov opozicioni tabloid, uz saradnju sa opozicionim ministarstvom finansija 
svakodnevno objavljuje imena pojedinaca i firmi koje duguju za poreze, štampaju crne liste, 
traže sankcije i na stub srama stavljaju firme od kojih većina ima manje dugove od njih, dok 
njih, čak ni nema na crnim listama ministra finansija."

- emitovani prilog je pripremljen u formi komentara/osvrta baziranog na tekstu objavljenom 
istog dana (17. jun) u listu „Dnevne novine" povodom (ne)izvršavanja poreskih obaveza od 
strane vlasnika dnevnog lista „Vijesti".

_________  3
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon:+382 20 201 430 E-mail: ard(S)ardca.ora
Telefax: +382 20 201 440 www.ardcQ.org

mailto:ard@ardca.org
http://www.ardca.org


- prilog je „pokriven" ilustracijama ranije objavljenih tekstova iz dnevne štampe i sa portala, 
kao i kadrovima / slikama u kojima se pojavljuju lica o kojima je riječ u prilogu. U dijelu u 
kojem novinar/spiker kaže: „Upravo zbog te zaštite koju sve vrijeme imaju Perović i 
Ivanović, danas smo svjedoci...", kao pokrivalica je iskorišćena i fotografija na koju ukazuje 
podnosilac prigovora (fotografija „sa  zvaničnog sastanaka u Skupštini CG kome su 
prisustvovali predstavnici nezavisnih medija i  tadašnji predsjednik Skupštine"). Izbor sporne 
„pokrivalice" se ne može smatrati osnovom za ocjenu da se radi o uređivačkom postupku 
kojim se podnosilac prigovora diskvalifikuje ili stavlja u negativan kontekst, pa se ne može 
govoriti da je prekršeno načelo objektivnosti odnosno da je neistinito predstavljen predmet 
informativnog sadržaja;

• polazeći od prava na slobodu izražavanja i uređivačku autonomiju medija, mediji su slobodni 
da određenu pojavu, događaj ili slično tretiraju na različiti način, a da pri tome ne prekrše 
propise.

iznošenje stava/komentara da „Inicijativa prethodnog ministra finansija Radoja Žugića da 
ovakva zloupotreba bude proglašena krivičnim djelom kao što  je  i u svim  ostalim državama 
nije prošla u parlamentu zbog opstrukcija Ranka Krivokapića i  njegovog SDP-a. Upravo zbog 
te zaštite koju sve vrijeme imaju Perović i  Iva n o v ić ,...", iako može zvučati kao „tendeciozn(o) 
komentarisanje utem eijen(o) na lažnim podacima i  iskrivljenim činjenicama", predstavlja 
mišljenje emitera na čije iznošenje ima pravo u okviru svoje slobode izražavanja i koje iznosi 
na osnovu svog tumačenja postupaka lica na koje se komentar odnosi. Pravo emitera da 
slobodno izrazi ovakav (moguće tendenciozan ili provokativan) stav prati pravo podnosioca 
prigovora da na njega reaguje podnošenjem ispravke ili odgovora;

- emitovani prilog ne sadrži elemente koji ukazuju na kršenje „načela nepristrasnosti" odnosno 
„načela objektivnosti", koja obavezuje elektronski medij „da činjenično izvještavanje jasno 
odvoji od stava, mišljenja ili komentara", odnosno da ,,u informativnim programima svako 
stanovište predstave na objektivan način, bez uređivačkih intervencija i komentara kojima bi 
se favorizovala jedna strana, ili neistinito predstavio predmet informativnog sadržaja". 
Činjenični dio izvještavanja čine informacije već objavljene u drugim medijima. Dio priloga 
koji glasi; „Upravo zbog te zaštite koju sve vrijeme imaju Perović i  Ivanović, danas smo 
svjedoci vrhunskog licem jerja mogućeg samo u Crnoj Gori. Da njihov opozicioni tabloid, uz 
sa rad nju sa opozicionim ministarstvom finansija svakodnevno objavljuje imena pojedinaca i 
firm i koje duguju za poreze, štampaju crne liste, traže sankcije i  na stub srama stavljaju 
fírme od kojih većina ima manje dugove od njih, dok njih, čak ni nema na crnim listama 
ministra finansija", predstavlja stav/mišljenje emitera na čije iznošenje ima pravo u okviru 
svoje slobode izražavanja. Ne može se reći da je time lično uvjerenje ili mišljenje urednika ili 
novinara diskriminatorno uticalo na način predstavljanja teme samog sadržaja, odnosno da 
je datim komentarom neistinito predstavljen predmet informativnog sadržaja.

- nijesu opravdani navodi podnosioca prigovora da predmetni prilog sadrži elemente govora 
mržnje odnosno da, kako se ističe u prigovoru, „stalnim  ponavljanjem teze da Žeijko 
Ivanović (zajedno sa Miodragom Perovićem) nešto duguje državi, što  se  uvijek pokriva 
snimkom gdje Ž .I. i  M.P. ulaze u Viši sud, povodom dešavanja koje nema veze sa njihovim  
procesuiranjem ili bilo kakvom krivicom što se  ovim montira n j em želi sugerisati, autor 
priloga i  uredništvo Pinka pokušavaju kriminalizovati Žeijka Ivanovića, čime mu proizvode 
ogromne probleme, u poslovnom i  ličnom sm isli/', te da to potvrđuje da se radi o „tendenciji
i  sm išljenoj kampanji protiv Žeijka Ivanovića koja time spada u govor m ržnjć\ Ne može se 
govoriti da je emiter na bilo koji način podsticao, omogućavao podsticanje ili širenje mržnje 
ili diskriminacije protiv bilo koga, što je zabranjeno Zakonom o elektronskim medijima i 
Pravilnikom.

- ne može se dovesti u pitanje pravo emitera da u, skladu sa načelom slobode objavljivanja 
komentara, u skladu sa svojom uređivačkom politikom, komentariše pojave, događaje i 
postupke pojedinaca uz obavezu da komentare jasno odvoje od ostalih vijesti i informacija, 
posebno onih koji se odnose na istu temu;

- prilog ne predstavlja rezultat izvještavanja o pitanjima ili pojavama koje uključuju sukob bilo 
koje vrste. Da je to bio slučaj onda bi emiter imao obavezu da, saglasno „pravilu druge 
strane", svim stranama koje su uključene u raspravu pruži mogućnost da u polemici

4
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon:+382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardca.org

mailto:ard@ardcq.org
http://www.ardcg.org


učestvuju na ravnopravan način. U prilogu nije riječ o raspravi, polemici i si., niti se on bavi 
utvrđivanjem stavova različitih strana o konkretnom pitanju (čemu služi "pravilo druge 
strane").

- podnosilac prigovora je imao pravo da emiteru uputi reagovanje, ispravku, saopštenje i si. o 
svojim stavovima i činjenicama o predmetnom prilogu, u skladu sa zakonom. Prema 
raspoloživim informacijama, to pravo podnosilac prigovora nije iskoristio.

Saglasno navedenom, može se zaključiti da nije opravdan prigovor da je emiter prekršio načelo 
objektivnosti (nije bilo uređivačkih intervencija i komentara kojima bi se favorizovala jedna strana, ili 
neistinito predstavio predmet informativnog sadržaja), nepristrasnosti (mišljenje urednika i novinara nije 
diskriminatorno uticalo na način predstavljanja teme sadržaja), načelo slobode objavljivanja komentara 
(koristili su svoje pravo da u skladu sa svojom uređivačkom politikom komentarišu teme od značaja za 
javnost), tačnosti (nije emitovao informacije za koje je znao ili mogao znati da su neistinite) ili pravilo druge 
strane (nije bilo sukoba bilo koje vrste, da bi bilo nužno da stranama koje su uključene u raspravu pruži 
mogućnost da u polemici učestvuju na ravnopravan način), odnosno da je na bilo koji način podsticao, 
omogućavao podsticanje ili širenje mržnje ili diskriminacije protiv bilo koga (čl. 4 i 8 Pravilnika), što su sve 
standardi definisani članom 4 i propisani članom 8 Pravilnika.

Na osnovu navedenog, može se utvrditi da u spornom programskom sadržaju nije bilo govora 
mržnje kao i da emiter nije prekršio član 8 Pravilnika o programskim standardima u elektronskim medijima 
(načela objektivnosti, nepristrasnosti, slobode objavljivanja komentara, tačnosti i pravila druge strane) i 
tačku 7.1 izdatog Odobrenja za emitovanje O-TV-K-14 od 21.07.2011. godine kojim je propisano da je 
emiter odgovoran za sadržinu emitovanog programa.

Nakon sprovedenog postupka i uz uvažavanje svih relevantnih činjenica, direktor Agencije za 
elektronske medije je, saglasno čl. 152 i 196 Zakona o opštem upravnom postupku, donio odluku kao i 
dispozitivu ovog rješenja.

Ovo rješenje stupa na snagu danom donošenja.

UPUTSTVO O PRAVNOM SREDSTVU

Protiv ovog rješenja može se podnijeti žalba Savjetu Agencije za elektronske medije u roku od 15 
dana od dana njegovog dostavljanja.

Dostavljeno:
- Privredno društvo „Pink M Company" d.o.o.
- Željko Ivanović, podnosilac prigovora
- Savjet Agencije za elektronske medije
- Arhiva

Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

5___________________________________________________________
Telefon:+382 20 201 430 E-mail: ard@ardcQ.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardcg.org

mailto:ard@ardca.org
http://www.ardca.org

