
Crna Gora 
AGENCIJA ZA ELEKTRONSKE MEDIJE

Broj: 02 -  1070/4 
Podgorica, 04.08.2016. godine

Na osnovu člana 40 i 144 Zakona o elektronskim medijima ("SI. list CG", br. 46/10, 40/11, 53/11 i 
06/13), člana 196 Zakona o opštem upravnom postupku ("SI. list RCG", br. 60/03 i "SI. list CG", br. 73/10 i 
32/11), postupajući po prigovoru gospodina Željka Ivanovića iz Podgorice (zaveden kod Agencije za
elektronske medije pod br. 02-1070 od 06.07.2016.g.), direktor Agencije za elektronske medije donosi

R J E Š E N J E

1. Odbija se, kao neosnovan, prigovor gospodina Željka Ivanovića, iz Podgorice, na rad
privrednog društva „Pink M Company" d.o.o., emitera televizijskog programa „TV Pink M"
(zaveden pod brojem 02-1070 od 06.07.2016. godine).

2. Protiv ovog rješenja može se podnijeti žalba Savjetu Agencije za elektronske medije u roku od 
15 dana od dana njegovog prijema.

3. Ovo rješenje će se objaviti na veb sajtu Agencije za elektronske medije www.ardcg.org.

4. Ovo rješenje stupa na snagu danom donošenja.

O b r a z l o ž e  nj e

Dana 06.07.2016. godine, Agenciji za elektronske medije dostavljen je prigovor gospodina Željka 
Ivanovića, iz Podgorice, na rad privrednog društva „Pink M Company" d.o.o. (u daljem tekstu: emiter), kao 
emitera televizijskog programa „TV Pink M" (zaveden kod Agencije za elektronske medije pod br. 02-1070 od
06.07.2016.g.). "

Predmetni prigovor se odnosi na prilog emitovan 05. jula 2016. godine u okviru programa „TV Pink 
M" u informativnoj emisiji „Minut, dva" u 16:00, 17:00, 19:00, 20:00 i 21:00 časova, u kojem se kako navodi 
podnosilac prigovora „osnivači dnevnika Vijesti Žeijko Ivanović i  Miodrag Perović i  sam i mediji, urednici i 
novinari, vrijeđaju, diskvaiifikuju i  optužuju na način koji je  višestruko problematičan sa stanovišta 
poštovanja principa novinarskog izvještava n jđ\ Podnosilac prigovora posebno ukazuje na dio predmetnog 
priloga koji glasi: „Iako su ... riječi koje je  izgovorio jedan od funkcionera Demokratskog fronta Branko 
Raduiovič čuli skoro sv i građani Crne Gore, iako je  ovaj snimak emitovan na svim TV kućama i  portalima pa i 
na portalu tabloida Vijesti, potreba urednika ovog medija da svoje čitaoce ne obavještava istinito i  da koristi 
nasiovnicu kao oglasnu tablu svojih političkih ambicija, te da iskoriste svaku priliku za manipulacije i 
krivotvorenje činjenica, rezultirala je  današnjom naslovnicom, gdje se  ... sugeriše da su ove prijetnje i 
psovke izgovorili podjednako i  Branko Raduiovič i poslanik DPS-a Obrad Mišo Stanišić. To je  klasičan prim jer 
škole novinarstva ... Miodraga Perovića iŽeijka Ivanovića".

Emiter je , prema navodima podnosioca prigovora, prekršio Pravilnik o programskim standardima u 
elektronskim medijima („Službeni list CG", br. 35/11 i 07/16, u daljem tekstu: Pravilnik) time što je :

- prekršio načelo objektivnosti (koje je prema čl. 4 Pravilnika definisano kao „obaveza elektronskih 
medija da u informativnim programima svako stanovište predstave na objektivan način, bez 
uređivačkih intervencija i komentara kojima bi se favorizovala jedna strana, ili neistinito predstavio 
predmet informativnog sadržaja. Kada između elektronskog medija i pojedinaca i/ili organizacija 
postoji interesna povezanost, onda se ta povezanost u programu mora jasno naglasiti"), 
„tendecioznim komenta risa njem činjenica, njihovom jednostranom interpretacijom i sugestivnom  
kontekstuaiizadjom", i objavljivanjem navoda da „Žeijko Ivanović i  Miodrag Perović imaju političke 
ambicije, da zloupotrebljavaju m edije koje su  osnovali...".

_________________________________________________________ 1__________________________________________________
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9 Telefon:+382 20 201 430 E-mail: ard(Q)ardca.ora
Podgorica, Crna Gora Telefax: +382 20 201 440 www.ardca.ora

http://www.ardcg.org
http://www.ardcq.ora


- prekršio načelo nepristrasnosti (koje je prema čl. 4 Pravilnika definisano kao „obaveza elektronskih 
medija da činjenično izvještavanje jasno odvoji od stava, mišljenja ili komentara, pri čemu lično 
uvjerenje i mišljenje urednika i novinara ne smiju da diskriminatorno utiču na izbor teme i način 
njenog predstavljanja. Primjena ovog načela isključuje manipulisanje izjavama, saopštenjima i 
sličnim sadržajima s ciljem promjene njihovog osnovnog smisla (zlonamjerno skraćivanje ili 
montiranje djelova sadržaja i si.), odnosno manipulacije slikom, tonom i i sadržajem koje iskrivljuju 
osnovni smisao saopštenog");

- prekršio načelo slobode objavljivanja komentara (koje je prema čl. 4 Pravilnika definisano kao 
„sloboda elektronskih medija da u skladu sa svojom uređivačkom politikom komentarišu pojave, 
događaje i postupke pojedinaca, državnih organa, političkih partija i drugih institucija, kao i obaveza 
da komentare jasno odvoje od ostalih vijesti i informacija, posebno onih koji se odnose na istu 
temu"), jer, po navodima podnosioca prigovora, emiter nije saopštio da li je u predmetnom prilogu 
„rije č  o komentaru, već je  netačne i  tedenciozne stavove saopšti(o) u form i uobičajene servisne 
informacije!?')

- emitovao sadržaj kojim se „širi govor mržnje" (koji je prema čl. 4 Pravilnika definisan kao „svi oblici 
izražavanja kojima se podstiče, omogućava podsticanje ili širi mržnja ili diskriminacija po osnovu 
rase, etničke pripadnosti, boje kože, pola, jezika, vjere, političkog ili drugog uvjerenja, nacionalnog ili 
socijalnog porijekla, imovnog stanja, članstva u sindikatu, obrazovanja, društvenog položaja, 
bračnog ili porodičnog statusa, starosnog doba, zdravstvenog stanja, invaliditeta, genetskog 
nasljeđa, rodnog identiteta ili polne orijentacije"). Takav stav temelji na ocjeni da „stalnim  
ponavljanjem teze da Željko Ivanović (zajedno sa Miodragom Perovićem) ima političke ambicije, da 
uređuje medije čiji je  samo osnivač, da zloupotrebljava te medije, da zaposlene tretira kao vojnike, 
autor priloga i uredništvo Pinka opasno targetiraju Žeijka Ivanovića, dovodeći u problem ne samo 
njegov radni angažman već i  ličnu bezbjednost". Podnosilac prigovora takođe navodi da „se  ista 
kampanja, zasnovana na istim lažima..." „sprovodi od strane TV Pink M posljednjih 3 godine."

- prekršio načelo tačnosti (koje je prema čl. 4 Pravilnika definisano kao „obaveza elektronskih medija 
da izvještavanje bude zasnovano na činjenicama, odnosno zabrana emitovanja vijesti i izvještaja za 
koje emiter zna ili je mogao znati da su neistiniti. Vijesti i izvještaji koji se ne mogu potvrditi, ili čija 
tačnost nije pouzdano utvrđena, mogu se emitovati samo ako se jasno naznači njihova nezvaničnost 
ili nepotvrđenost"), jer, po mišljenju podnosioca prigovora „jasno je  da u pomenutom prilogu i 
citiranim stavovima nema nikakvog suvlisnog osnova, da se  radi o izmišljenim i tendencioznim  
kvalifikacijama pomenutih ličnosti i  medi/d')

- prekršio pravilo druge strane (koje je prema čl. 4 Pravilnika definisano kao "obaveza elektronskih 
medija da kod izvještavanja o pitanjima ili pojavama koje uključuju sukob bilo koje vrste, svim 
stranama koje su uključene u raspravu pruži mogućnost da u polemici učestvuju na ravnopravan 
način. Ovo načelo ne dozvoljava jednostrane napade na ličnosti, niti vođenje dugotrajnih ili 
ponavljanih kampanja u vezi sa pojedinim ličnostima, društvenim grupama ili institucijama, bez novih 
relevantnih podataka koji bi opravdali produženo ili ponovljeno izvještavanje o istoj pojavi, događaju, 
instituciji ili ličnosti"), jer „niko iz TV PINK M nije zvao Žeijka Ivanović za izjavu ili komentar povodom  
pomenutih brutalnih i  opasnih optužbi i  konstatacija".

Polazeći od navedenog prigovora, Agencija za elektronske medije (u daljem tekstu: Agencija) je 
pokrenula postupak za utvrđivanje da li je prigovor osnovan, odnosno da li je došlo do kršenja Zakona o 
elektronskim medijima i Pravilnika.

Po tom osnovu, Sektor za monitoring Agencije je izvršio uvid u snimke emitovanih spornih 
programskih sadržaja emitera „TV Pink M" i sačinio nalaz dana 07.07.2016. godine (akt broj 02-1070/1 od
07.07.2016.god.). *

Saglasno nadležnostima ustanovljenim članom 138 Zakona o elektronskim medijima i članom 8 
Zakona o opštem upravnom postupku, a u cilju utvrđivanja činjenice da li je emitovanjem spornog sadržaja 
došlo do kršenja Zakona o elektronskim medijima, Pravilnika i Odobrenja za emitovanje, Agencija je emiteru 
dostavila predmetni prigovor, sa nalazom Sektora za monitoring i zatražila da, u roku od osam dana od dana 
prijema zahtjeva, dostavi pisano izjašnjenje na date navode (akt broj 02-1070/2 od 12.07.2016.god.).

Dana 20.07.2016.g. emiter je dostavio Agenciji pisano izjašnjenje (akt zaveden pod br. 02-1070/3 od
20.07.2016.god.) u kojem se navodi da je „U  okviru ... informativne em isije „M inut,dva" 5. ju la  ove godine 
emitovan ... redakcijski osvrt na aktuelna dešavanja u crnogorskom parlamentu, odnosno oštre verbalne

2
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9 Telefon:+382 20 201 430 E-mail: ard@ardcq.org
Podgorica, Crna Gora Telefax: +382 20 201 440 www.ardca.org

mailto:ard@ardcg.org
http://www.ardca.org


sukobe među državnim funkcionerima (poslanicima i dr.)  i  ponašanja na ivici ozbiljnijih incidenata i fizičkih 
obračuna, kao i istorijat takvih neprimjerenih načina ispoljavanja različitih interesa i  uvjerenja. U tom 
kontekstu, dat je  sumarni pregled izazivanja nereda i  sukobljavanja počev od uličnih nemira krajem prošle 
godine, pa do aktueinih sukobljavanja dijela poslanika u samom parlamentu. U tom kontekstu, komentarisaii 
smo i  činjenicu da je , i  pored jasnog ¡dentifikovanja neprimjerenog ponašanja pojedinih poslanika iz redova 
DF, na naslovnoj strani dnevnog lista „  Vijesti" to prezentirano bez diferenciranja uioge i  učešća različitih 
aktera, što bi značilo da su se  sv i ponašali jednako, što po našem mišljenju ne odgovara istini, iako je  i  u 
izvještajima TV „V ijesti" jasno pokazano ko je  šta govorio i  radić'.

Nadalje, emiter se osvrnuo na pojedine navode iz prigovora i:

- istakao da je komenta risa nje činjenica stvar slobode komentatora ,,u  ovom slučaju apsolutno 
ne postoji dilema oko istinitosti navedenih činjenica (one su inače opšte poznate)". Po 
njegovom mišljenju, „podnosilac prigovora ... optužuje, ne zbog iznesenih činjenica, već 
zbog njihovog tumačenja na način koji on smatra neispravnim. Podnosilac prigovora kao da 
ne razumije da je  prirodno da različiti ljudi iste činjenice mogu različito tumačiti i  različito ih 
vrednovati".

- ocijenio da se neslaganje sa viđenjem stvari podnosioca prigovora, posebno ako je u dužem 
periodu, ne može kvalifikovati kao povreda pravila druge strane ili kao govor mržnje.

- Ukazao da se podnosilac prigovora nije obratio „sa  zahtjevom da iskoristi pravo na ispravku 
i/iii odgovor u skladu sa članovima 26 do 3 5 Zakona o medijima".

Na osnovu informacija i navoda sadržanih u prigovoru i izjašnjenju emitera, kao i uvida u snimak 
emitovanih sadržaja, može se konstatovati sljedeće:

- Dana 05. jula 2016.g. u 16:00, 17:00, 19:00, 20:00 i 21:00 sat u okviru informativne emisije 
„Minut, dva", emitovan je prilog u trajanju od 173 sekundi, sljedeće sadržine (transkript):

Prilog: "Protesti i stvaranje nereda, rušenje i uništavanje imovine, vulgarno i nedolično 
ponašanje, izazivanje incidenata, provokacije političkih neistomišljenika, napadi na državne 
institucije, glavna su sredstva političkog djelovanja predstavnika DF-a. Suština ovakvog 
ponašanja je namjera da se u svijet iz Crne Gore pošalje slika nekakve političke 
nestabilnosti, krize koja bi trebalo da spriječi završnu fazu ulaska Crne Gore u NATO i proces 
priključenja društvu evropskih država. To je i dio izbornog programa i kampanje "frontovaca" 
za predstojeće izbore koja je započela još krajem septembra akcijom maltretiranja građana 
Podgorice razapinjanjem šatora, kako bi se sakrio fijasko mjesecima najavljivanog 27. 
septembra. Višenedjeljno ulično okupljanje kulminiralo je napadom na državne institucije i 
nasilnim pokušajem preuzimanja vlasti gdje su jasno rekli da im je cilj izazivanje sukoba i 
nestabilnosti u Crnoj Gori. Pošto su vremenom izgubili pristalice za ulicu, lideri fronta su 
riješili da sukobe i incidente presele pred kamere, pa su se iz tih razloga vratili u Parlament, 
gdje su od prvog ulaska i pokušaja izazivanja tuče sa obezbjeđenjem pokazali kakve su im 
namjere. Povlačenje pripadnika sedmog bataljona, tjeranje policije iz zgrade što su uspijeli 
uz pomoć tadašnjeg pretsjednika Ranka Krivokapića, bila je priprema za novi incident koji su 
izazvali 13. maja vrijeđanjem premijera i čak pokušajem da se sa njim fizički obračunaju. Od 
tada pa do jučerašnjeg incidenta, koji su izazvali, svaka sjednica Parlamenta bila je bure 
baruta gdje se očekivala varnica koja bi dovela do novog incidenta. Po istom scenariju, i juče 
je prvo Nebojša Medojević vrijeđanjem i neprimjerenom retorikom natjerao 
predsjedavajućeg podpredsjednika Parlamenta Šulja Mustafića da prekine sjednicu, da bi 
nakon toga zamjenik predsjednika PZP-a Branko Radulović pokušao da izazove tuču 
izgovarajući najgore psovke i uvrede poslaniku DPS-a Obradu Mišu Stanišiću, samo zato jer 
ga je podsjetio da su za vrijeme protesta maske protiv suzavca dijelili između sebe, a ne 
građanima".

Zatim slijedi snimak iz Skupštine i izjava poslanika Branka Radulovića: "Izdajnice udbaška, 
udbaška, udbaška, bre. Piatićeš mi, razvaiiću te od batina! (tekst, koji je zbog 
nerazumljivosti, ispisan na dnu ekrana).

"Iako su ove riječi koje je izgovorio jedan od funkcionera Demokratskog fronta Branko 
Radulović čuli skoro svi građani Crne Gore, iako je ovaj snimak emitovan na svim 
televizijskim kućama i portalima pa i na portalu tabloida Vijesti, potreba urednika ovog

3
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon:+382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardcg.org

mailto:ard@ardca.org
http://www.ardca.orQ


medija da svoje čitaoce ne obavještavaju istinito i da koriste naslovnicu kao oglasnu tablu 
svojih političkih ambicija, te da iskoriste svaku priliku za manipulacije i krivotvorenje 
činjenica, rezultirala je današnjom naslovnicom gdje se čitaocima, valjda vjerujući da nisu 
dobro ni vidjeli ni čuli, sugeriše da su ove prijetnje i psovke izgovorili podjednako i Branko 
Radulović i poslanik DPS-a Obrad Mišo Stanišić. To je klasičan primjer škole novinarstva koju 
sprovode vojnici Miodraga Perovića i Željka Ivanovića."

• emitovani prilog je dat u formi komentara/osvrta. Govorni dio priloga je pokriven kadrovima 
(pokretnim i nepokretnim slikama) kojima se ilustruju tvrdnje o događajima koji se 
komentarišu, snimci sa skupštinskih zasijedanja, prikazuju lica o kojima je riječ u prilogu, 
kao i tekstovi objavljeni u dnevnim listovima i portalima. Jedna od „pokrivalica" je i naslovna 
stranica dnevnog lista „Vijesti" od 5. jula 2016. godine (koja je i povod za predmetni 
prilog/komentar), na kojoj je u centralnom dijelu objavljena informacija o tekstu pod 
naslovom „DF i DPS uveli 'farmu' u parlament", sa nadnaslovom „Rijaliti šou: U Skupštini isti 
poslanici opet na ivici tuče" i podnaslovom „poslanici zasuli jedni druge uvredama poput 
'fukaro', 'lažeš kao pas', 'udbašu', 'sram te bilo', 'j*** ti mater', 'platićeš za ovo', 'zapamtićeš 
ti mene', 'pijanico jedna'...".

- polazeći od prava na slobodu izražavanja i uređivačku autonomiju medija, mediji su slobodni 
da određenu pojavu, događaj ili slično tretiraju na različiti način, a da pri tome ne prekrše 
propise.

- ne može se dovesti u pitanje pravo emitera da u, skladu sa načelom slobode objavljivanja 
komentara, u skladu sa svojom uređivačkom politikom, komentariše pojave, događaje i 
postupke pojedinaca, uz obavezu da komentare jasno odvoje od ostalih vijesti i informacija, 
posebno onih koji se odnose na istu temu;

- iznošenje stava/komentara u vezi sa urednikom dnevnog lista „Vijesti" „da svoje čitaoce ne 
obavještava istinito i  da koristi naslovnicu kao oglasnu tablu svojih političkih ambicija, te da 
iskoriste svaku priliku za manipulacije i  krivotvorenje činjenica,", kao i da „Željko Ivanovič i 
Miodrag Perović imaju političke ambicije, da zloupotrebljavaju medije koje su  osnovali...", 
iako mogu zvučati kao „tendenciozn(o) komentarisanje činjenica, jednostran(a) 
interpretacij(a) i  sugestivna kontekstualizacij(a)', predstavljaju mišljenje emitera na čije 
iznošenje ima pravo u okviru svoje slobode izražavanja i koje iznosi na osnovu svog 
tumačenja postupaka lica na koje se komentar odnosi. Pravo emitera da slobodno izrazi 
ovakav (moguće tendenciozan ili provokativan) stav prati pravo podnosioca prigovora da na 
njega reaguje podnošenjem ispravke ili odgovora;

- emitovani prilog ne sadrži elemente koji ukazuju na kršenje „načela nepristrasnosti" odnosno 
„načela objektivnosti", koja obavezuje elektronski medij „da činjenično izvještavanje jasno 
odvoji od stava, mišljenja ili komentara", odnosno da ,,u informativnim programima svako 
stanovište predstave na objektivan način, bez uređivačkih intervencija i komentara kojima bi 
se favorizovala jedna strana, ili neistinito predstavio predmet informativnog sadržaja".

Komentar se odnosi na (aktuelna i ranija) dešavanja u crnogorskom parlamentu kao i 
proteste organizovane u drugoj polovini 2015. godine. Pomenuti navodi u vezi sa 
podnosiocem prigovora i g. Perovićem predstavljaju mišljenje emitera o uređivačkoj politici 
dnevnog lista „Vijesti" (čiji su oni osnivači), koju on posmatra kroz pomenutu naslovnicu od
5. jula o.g. On ima pravo na iznošenje svog mišljenja da se takvom naslovnicom „sugeriše 
da su ove prijetnje i  psovke izgovorili podjednako i  Branko Radulović i  poslanik DPS-a Obrad 
Mišo Stanišić'. To je njegov sud/tumačenje, povodom kojeg je , opet, podnosilac prigovora 
imao pravo da podnese odgovor ili reagovanje.

Ne može se reći da je time lično uvjerenje ili mišljenje urednika ili novinara diskriminatorno 
uticalo na način predstavljanja teme samog sadržaja, odnosno da je datim komentarom 
neistinito predstavljen predmet informativnog sadržaja.

nijesu opravdani navodi podnosioca prigovora da predmetni prilog sadrži elemente govora 
mržnje odnosno da, kako se ističe u prigovoru „stalnim ponavljanjem teze da Željko Ivanovič 
(zajedno sa Miodragom Perovićem) ima političke ambicije, da uređuje m edije čiji je  samo 
osnivač, da zloupotrebljava te medije, da zaposlene tretira kao vojnike, autor priloga i 
uredništvo Pinka opasno targetiraju Željka Ivanovića, dovodeći u problem ne samo njegov

4
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9 Telefon:+382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.org
Podgorica, Crna Gora Telefax: +382 20 201 440 www.ardcg.org

mailto:ard@ardca.org
http://www.ardcg.org


radni angažman v e ć i  ličnu bezbjednost". Ne može se govoriti da je emiter na bilo koji način 
podsticao, omogućavao podsticanje ili širenje mržnje ili diskriminacije protiv bilo koga, što je 
zabranjeno Zakonom o elektronskim medijima i Pravilnikom.

- prilog ne predstavlja rezultat izvještavanja o pitanjima ili pojavama koje uključuju sukob bilo 
koje vrste. U prilogu nije riječ o raspravi, polemici i si., niti se on bavi utvrđivanjem stavova 
različitih strana o konkretnom pitanju (čemu služi "pravilo druge strane").

- podnosilac prigovora je imao pravo da emiteru uputi reagovanje, ispravku, saopštenje i si. o 
svojim stavovima i činjenicama o predmetnom prilogu, u skladu sa zakonom. Prema 
raspoloživim informacijama, to pravo podnosilac prigovora nije iskoristio.

Saglasno navedenom, može se zaključiti da nije opravdan prigovor da je emiter prekršio načelo 
objektivnosti (nije bilo uređivačkih intervencija i komentara kojima bi se favorizovala jedna strana, ili 
neistinito predstavio predmet informativnog sadržaja), nepristrasnosti (mišljenje urednika i novinara nije 
diskriminatorno uticalo na način predstavljanja teme sadržaja), tačnosti (nije emitovao informacije za koje je 
znao ili mogao znati da su neistinite) ili pravilo druge strane (prilog ne predstavlja rezultat izvještavanja o 
pitanjima ili pojavama koje uključuju sukob bilo koje vrste), odnosno da je na bilo koji način podsticao, 
omogućavao podsticanje ili širenje mržnje ili diskriminacije protiv bilo koga, što su sve standardi definisani 
članom 4 i propisani članom 8 Pravilnika.

Na osnovu navedenog, može se utvrditi emiter nije prekršio član 8 Pravilnika o programskim 
standardima u elektronskim medijima (načela objektivnosti, nepristrasnosti, tačnosti i pravila druge strane) i 
tačku 7.1 izdatog Odobrenja za emitovanje O-TV-K-14 od 21.07.2011. godine kojim je propisano da je 
emiter odgovoran za sadržinu emitovanog programa.

Nakon sprovedenog postupka i uz uvažavanje svih relevantnih činjenica, direktor Agencije je, 
saglasno čl. 152 i 196 Zakona o opštem upravnom postupku, donio odluku kao i dispozitivu ovog rješenja.

Ovo rješenje stupa na snagu danom donošenja.
UPUTSTVO O PRAVNOM SREDSTVU
Protiv ovog rješenja može se podnijeti žalba Savjetu Agencije za elektronske medije u roku od 15 

dana od dana njegovog dostavljanja.

Dostavljeno:
- Privredno društvo „Pink M Company" d.o.o.
- Željko Ivanović, podnosilac prigovora
- Savjet Agencije za elektronske medije
- Arhiva

5
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon:+382 20 201 430
Telefax: +382 20 201 440

E-mail: ard@ardca.ora
www.ardca.ora

mailto:ard@ardca.ora
http://www.ardca.ora

