
Crna Gora 
AGENCIJA ZA ELEKTRONSKE MEDIJE

Broj: 02 -  2094/3 
Podgorica, 28.12.2016. godine

Na osnovu člana 40 i 144 Zakona o elektronskim medijima ("SI. list CG", br. 46/10, 40/11, 53/11 i
06/13), člana 196 Zakona o opštem upravnom postupku ("SI. list RCG", br. 60/03 i "SI. list CG", br. 73/10 i
32/11), postupajući po prigovoru gospodina Željka Ivanovića iz Podgorice (zaveden kod Agencije za 
elektronske medije pod br. 02-2094 od 02.12.2016.g.), direktor Agencije za elektronske medije donosi

R 3 E Š E N 3 E

1. Odbija se, kao neosnovan, prigovor gospodina Željka Ivanovića, iz Podgorice, na rad 
privrednog društva „Pink M Company" d.o.o., emitera televizijskog programa „TV Pink M" 
(zaveden pod brojem 02-2094 od 02.12.2016.godine).

2. Protiv ovog rješenja može se podnijeti žalba Savjetu Agencije za elektronske medije u roku od 
15 dana od dana njegovog prijema.

3. Ovo rješenje će se objaviti na veb sajtu Agencije za elektronske medije www.ardcg.org.

4. Ovo rješenje stupa na snagu danom donošenja.

O b r a z l o ž e  nj e

Dana 02.12.2016. godine, Agenciji za elektronske medije dostavljen je prigovor gospodina Željka 
Ivanovića, iz Podgorice, na rad privrednog društva „Pink M Company" d.o.o. (u daljem tekstu: emiter), kao 
emitera televizijskog programa „TV Pink M" (zaveden kod Agencije za elektronske medije pod br. 02-2094 od
02.12.2016.g.). '  ' *

Predmetni prigovor se odnosi na prilog emitovan 01. decembra 2016. godine u okviru programa ,,TV 
Pink M" u informativnoj emisiji „Minut, dva" u 16:00, 17:00, 19:00, 20:00, 21:27, 22:00 i 23:00 časa, u kome 
se, kako navodi podnosilac prigovora, „iznova m edijska grupa 'V ijesti' i  n jen i osnivači stavlja ju  u kontekst ko ji 
nema veze sa realnim  činjenicam đ\ jer se osnivači 'Vijesti' dovode u vezu sa kadrovskim promjena u RTCG.

Podnosilac prigovora je posebno istakao sljedeće navode iz priloga:

- „Goran Đurović, sam oproglašeni m edijski ekspert, su štin ski lobista vlasnika 'V ijesti', sm ijenio je  
generalnog direktora javnog servisa  i, uz dogovor sa  pojedinim  liderim a opozicije, postavio na to 
m jesto Andrijanu Kadiju"

- „Đ urović već godinama u Savjetu javnog servisa  zastupa isključivo privatne in terese vlasnika 
'V ijesti', č iji je  dugogodišnji lobista, i  na ta j način godinama nanosi štetu  kako javnom  servisu , 
tako i  građanima Crne Gore"

- „Osnovna aktivnost Đurovića je  da onemogućava razvoj javnog servisa i  drugih kom ercijalnih 
televizija , kako b i budžeti oglašivača odlazili u džepove Perovića i  Ivanovića. Kada se  2013. lažno 
prikazivanje gledanosti prekinulo i  kad su  počele da se  objavlju ju istin ite liste  gledanosti, pa se  
shvatilo da su  'V ijesti' tek na trećem  ili često i  na četvrtom  m jestu gledanosti, Đ urović je  počeo 
lažno da saopštava da su  'V ijesti' prve po nekakvom povjerenju , ne b i li tako pokušao da ipak 
neke budžete zadrži u to j propaloj m edijskoj kući, koju van stečaja drži n ikšićki biznism en 
Miodrag Daka D avidović."

- „Đ urović iz  istih  razloga, pokušaja spašavanja propale m edijske kuće 'V ijesti', godinama vrši 
pritisak na RDC da se  zabrani rad kom ercijalnim  televizijam a sa nacionalnim  frekvencijam a Pink i  
Prva, izm išlja jući razloge i  nazivajući te  televizije stran im ."

Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

1__________________________________________________
Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardca.ora

http://www.ardcg.org
mailto:ard@ardcq.org
http://www.ardco.org


Emiter je , prema navodima podnosioca prigovora, prekršio Pravilnik o programskim standardima u 
elektronskim medijima („Službeni list CG", br. 35/11 i 07/16, u daljem tekstu: Pravilnik) time što je :

- prekršio čl. 7 st. 1 Pravilnika (kojim je propisana obaveza emitera koji proizvode informativni 
program da to rade profesionalno i odgovorno i na taj način da doprinose: slobodnom, istinitom, 
q'elovitom, nepristrasnom i blagovremenom informisanju javnosti o događajima u zemlji i 
inostranstvu), jer prilog „predstavlja  grubo kršen je Pravilnika Agencije s  ciljem  da se  ja vn o st obmane 
i  dovede u zabludu a konkurent na m edijskom  tržištu  dikavlifikuje i  elem iniše". Podnosilac prigovora 
je posebno istakao sljedeće navode u prilogu i ocijenio ih da su „izm išljotine i  podvale'1.

- „ ... da je  uvaženi NVO aktivista Goran Đurović bilo gd je i  bilo kada zastupao, zastupa ili 
lobira za njihov m edij, pa n i u Savjetu javnog servisa !"

- „ ... da G .Đ urović onemogućava razvoj RTCG, s  namjerom da budžet za oglašavanje sa 
Javnog servisa  prenese 'u džepove' osnivača 'V ijesti'!"

- „ ...d a  su  do 2013. prikazivani neki lažni izv ješta ji o gledanosti, a da se  nakon toga prikazuju 
pravi!"

- „ ... da je  Goran Đurović negdje lažno predstavljao TV V ijesti kao najgledaniju po , kako kaže 
urednik Pink M, nekakvom povjerenju . Đ urović je  samo na jed n o j od sjednica Savjeta  
kom entarisao analizu i  istraživanje ko je je  uradio sam  Javn i se rv is i  po kome je  TV V ijesti 
prva TV u CG po povjerenju kod gledalaca."

- „ ...d a  je  TV  V ijesti' na iv ic i bankrota, a da je  u životu održava n ikšićki biznism en Miodrag 
Davidović D aka."

- „ ... da Goran Đurović vrši p ritisak i  na RDC opet za potrebe osnivača 'V ijesti' i  naše TV!"

- prekršio čl. 8 st. 2 Pravilnika (kojim je propisano da se u proizvodnji informativnih programa 
„događaji moraju vjerno prikazati, a različiti pristupi i mišljenja biti profesionalno i korektno 
zastupljeni"), jer je , po mišljenju podnosioca prigovora „ ... uredništvo Pink M jednostranim  napadom  
na njihovu m edijsku kuću i  njene osnivače onemogućava korektnu zastupljenost i  različit pristup  
tem atici koju tretira u prilogu".

- prekršio čl. 11 st. 1 Pravilnika (kojim je propisano da „programski sadržaji, a naročito informativno- 
politički i programi o tekućim događajima moraju biti pravični i izbalansirani, što se postiže 
objavljivanjem suprotstavljenih stavova, bilo u istom programu ili u nizu drugih programa, koji 
predstavljaju cjelinu u obradi određene tematike").

- prekršio čl. 11 st. 2 Pravilnika (kojim je propisano da se „programskim sadržajima ne smiju 
tendenciozno promovisati interesi jedne političke stranke ili bilo koje grupe ili pojedinca, posebno 
ukoliko se takvi sadržaji emituju sistematično tokom određenog vremenskog perioda"), jer „ovo je  
693 prilog Pink M TV u posljednjih  3  i  po godine usm jeren na diskreditaciju m edijske grupe 'V ijesti' s  
ciljem  da se  sistem atično i  dugotrajno prom ovišu in teresi vlasnika sam e Pink Tv ko jo j je  njihva 
m edijska grupa konkurent na tržištu".

- prekršio pravilo druge strane (koje je prema čl. 4 Pravilnika definisano kao obaveza elektronskih 
medija da kod izvještavanja o pitanjima ili pojavama koje uključuju sukob bilo koje vrste, svim 
stranama koje su uključene u raspravu pruži mogućnost da u polemici učestvuju na ravnopravan 
način. Ovo načelo ne dozvoljava jednostrane napade na ličnosti, niti vođenje dugotrajnih ili 
ponavljanih kampanja u vezi sa pojedinim ličnostima, društvenim grupama ili institucijama, bez novih 
relevantnih podataka koji bi opravdali produženo ili ponovljeno izvještavanje o istoj pojavi, događaju, 
instituciji ili ličnosti).

- prekršio čl. 12 st. 3 Pravilnika (kojim je propisano da „kada se u programskim sadržajima iznose 
navodi o nepodobnim djelima ili nekompetentnosti ili ako sadrže negativne konotacije na račun bilo 
koje osobe ili organizacije, osobama čije se ime spominje pružiće se prilika da učestvuju u programu 
ili da komentarišu date navode"), jer „ ... se  iznose teške optužbe na račun Ž.Ivanovića i  M. Perovića, 
kao i  na račun urednika i  novinara, a da im n ije data prilika da učestvuju u prilogu i  kom entarišu 
tako brutalne navode".

Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

2_________________________________________________
Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardcg.org

mailto:ard@ardca.org
http://www.ardcg.org


Polazeći od navedenog prigovora, Agencija za elektronske medije (u daljem tekstu: Agencija) je 
pokrenula postupak za utvrđivanje da li je prigovor osnovan, odnosno da li je došlo do kršenja Zakona o 
elektronskim medijima i Pravilnika.

Po tom osnovu, Sektor za monitoring Agencije je izvršio uvid u snimke emitovanih spornih 
programskih sadržaja emitera i sačinio nalaz dana 06.12.2016. godine (akt broj 05-2094/1 od
06.12.2016.god.).

Saglasno nadležnostima ustanovljenim članom 138 Zakona o elektronskim medijima i članom 8 
Zakona o opštem upravnom postupku, a u cilju utvrđivanja činjenice da li je emitovanjem spornog sadržaja 
došlo do kršenja Zakona o elektronskim medijima, Pravilnika i Odobrenja za emitovanje, Agencija je emiteru 
dostavila predmetni prigovor, sa nalazom Sektora za monitoring i zatražila da, u roku od osam dana od dana 
prijema zahtjeva, dostavi pisano izjašnjenje na date navode (akt broj 02-2094/2 od 06.12.2016.god.).

U ostavljenom roku, emiter nije dostavio pisano izjašnjenje povodom navedenog prigovora.

Na osnovu informacija i navoda sadržanih u prigovoru, kao i uvida u snimak emitovanog sadržaja, 
može se konstatovati sljedeće:

- Dana 01. decembra 2016. godine u 16:00 sati u okviru informativne emisije „Minut, dva", 
emitovan je prilog, u trajanju od 6 minuta i 44 sekunde, sljedeće sadržine (transkript):

Prilog: Goran Đurović, samoproglašeni medijski ekspert, suštinski lobista vlasnika „Vijesti", 
smijenio je generalnog direktora javnog servisa i, uz dogovor sa pojedinim liderima 
opozicije, postavio na to mjesto Andrijanu Kadiju. U ovome mu je pomogao Vladimir 
Pavićević, predsjednik Savjeta RTCG-a na fingiranoj i nelegalnoj sjednici.

Đurović već godinama u Savjetu javnog servisa zastupa isključivo privatne interese vlasnika 
„Vijesti", čiji je dugogodišnji lobista, i na taj način godinama nanosi štetu kako javnom 
servisu, tako i građanima Crne Gore.

Smjenu prethodnog direktora televizije Branka Vojičića iza koje je, takođe stajao samozvani 
ekspert platili su građani ove države skoro 100.000 eura poslije presude suda da je ta 
smijena bila nezakonita. Đurović nikada nije radio ni u jednom mediju, nema nikakvog 
iskustva iz ove oblasti, nepoznate su njegove reference ili kvalifikacije da bi se bavio ovom 
temom, ali to ni njemu ni korumpiranom nevladinom sektoru ne predstavlja problem, pa su 
laika i osobu koja je u svijet medija došla iz poljoprivrede proglasili vrhunskim stručnjakom 
za medije koji vedri i oblači ovom sverom evo godinama. Zahvaljujući upravo toj poziciji 
Đurović se enormno obogatio, a njegov uticaj služi isključivo jednoj maloj interesnoj grupi 
povezanih medijskih tajkuna i nevladinih profitera.

Osnovna aktivnost Đurovića je da onemogućava razvoj javnog servisa i drugih komercijalnih 
televizija, kako bi budžeti oglašivača odlazili u džepove Perovića i Ivanovića. Kada se 2013. 
godine ovo lažno prikazivanje gledanosti prekinulo i kad su počele da se objavljuju istinite 
liste i kada se shvatilo da su „Vijesti" tek na trećem ili često četvrtom mjestu gledanosti, 
Đurović je krenuo da lažno saopštava da su "Vijesti" prve po nekakvom povjerenju, ne bi li 
tako pokušao da ipak neke budžete zadrži u ovoj propaloj medijskoj kući, koju van stečaja 
drži nikšićki biznismen Miodrag Daka Davidović.

Đurović iz istih razloga, pokušaja spašavanja propale medijske kuće „Vijesti", godinama vrši 
pritisak na AEM da se zabrani rad komercijalnim televizijama sa nacionalnim frekvencijama 
Pink M i Prva, izmišljajući razloge i nazivajući ove televizije stranim. Uprkos ovim činjenicama 
koje su poznate svima u Crnoj Gori, Đurović i dalje utiče na medijsku scenu što je najbolje 
pokazao jučerašnjim pučem koji je napravio u Savjetu kojim suštinski upravlja on.

Današnji mediji saznaju da su Đuroviću u ovom nezakonitom činu pomagali lideri 
marginalnih stranaka tzv. "predizborne trojke" koristeći pozicije koje su Krivokapić, Rakčević 
i Lekić uspostavili na Radio-televiziji Crne Gore čim su ušli u koalicionu Vladu, a poslije 
smijene direktorice Radojke Rutović koje su ova trojica zajedno sa menadžmentom i 
Savjetom nazvali oslobađanjem javnog servisa. Dan poslije smijene ova trojica političara su 
i pismeno i lično počela da traže da se informativni program prilagodi njima trojici što je 
njihova direktorica Kadija, bezpogovorno izvršavala. Tako je urednike „Dnevnika" pozivao 
ministar finansija da saopštava teme, odlučujući u kojem minutu šta ide i da li može da ide,

3
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardcg.org

mailto:ard@ardca.org
http://www.ardcg.org


pa je "Dnevnik" izgledao ovako. Po nalogu Kadije, obilazak Premijera na najvažnijem 
gradilištu u zemlji, tema je za 23 minut ili ovako, forma koju je u novinarsto uvela i najavila 
"trojka" svojim dopisom, a realizovala Kadija.

Dio preuzet iz informative emisije "Dnevnik" RTCG (25.10.2016.): "Prem ijer Milo 
Đukanović obišao je  danas novo izgrađenu dionicu puta od Markovina do Lastve čevske 
dugu 5  km ."

Nastavak priloga: Naravno da bude otvoren i za osobe za koje je opasno da budu i na 
ulici bez nadzora.

Dio preuzet iz emisije "Debata" RTCG (26.09.2016.) Marko Miiačić: "U im e ljubavi 
prem a Crnoj Gori i  u im e pravde, nikako revanšizm a, želim  da ovom prilikom  ne šaljem  
poruku, već direktno poklon šefu  režim a Milu Đukanoviću, a to su  lisice iz  Spuža. Je r će 
upravo ovo b iti ono što  čeka njega i  njegove p rija telje tajkune i  kum ove, neposredno nakon 
izbora 16. oktobra. Ovo će b iti m ali poklon za Mila Đukanovića, a li vjeru jte m i veliki za Crnu 
Goru, koju želim o da oslobodim o i  zbog toga zaokružite b ro j 13, b ro j Ustanka".

Nastavak priloga: Upravo zbog mogućnosti da ovako izgleda informativa, da gubitnici 
izbora mogu i dalje da upravljaju „Dnevnikom" i političkim emisijama da telefonski prave 
košuljice sve ono što znaju svi zaposleni na RTCG, što je juče prvi put javno rekao i 
smijenjeni generalni direktor, Đurović i Pavićević pokušavaju da na mjesto direktora i 
postave Kadiju. A da je sve što se juče dešavalo na Savjetu bilo fingirano, unaprijed režirano 
potvrđuju ekskluzivni dokazi do kojih je došao naš portal.

Zvanični video RTCG-a (dio sa sjednice Savjeta RTCG-a):

Vladimir Pavićević, predjednik: "Pet članova Savjeta za razriješen je, tri člana 
protiv, jedan  uzdržan. Tako da konstatujem  da je  generalni direktor razriješen  
dužnosti. Predpostavljajući da m ože doći do nečega ovakvog, razgovarao sa  
gospođom  Andrijanom  Kadijom , da b i možda mogla da pokrije tu dužnost do izbora 
v.d . direktora, a li ja  bih morao je  zvati ponovo. Uz svu skrom nost, kakva je  već 
Andrijana Kadija, ona je  rekla da eto, ako nemamo nekog drugog kandidata i 
predlažem o i  imamo nju kao jed inog kandidata, da će kao prelazno rješen je  
prihvatiti funkciju . Tri članova Savjeta su  b ili za, dva protiv, jedan  član Savjeta n ije 
glasao da v.d . direktora bude Andrijana K adija ."

Nastavak priloga: Ovo su sinoć čuli gledaoci javnog servisa, zvanična verzija koju je 
predsjednik Savjeta RTCG Vladimir Pavićević poslije konsultacija saopštio i obrazložio kako 
to da baš Kadija bude jedini kandidat i da baš ona bude postavljena na to mjesto, pa su čak 
i dali pauzu, da bi on pokušao da razgovara i ubjedi je  da prihvati tu funkciju. A evo šta je 
skriveno od javnosti.

Necenzurisani snimak:

Prvi glas: „Da se  odmah objavi ta j telefonski razgovor, ako je  ona zainteresovana, 
da se  odmah izjasnim o, da to bude jedan  od pred  loga".

Drugi glas: „M islite li da je  ozbiljno da to uradimo telefon ski?"

Treći glas: „Ako je  već to rekla, da li ste  razgovarali, ako ste  razgovarali što  da 
n e?"

Vladimir Pavićević: J a  sam  razgovarao, moram reći i  to je  dugo trajalo, sinoć 
sm o tu b ili u Anovim a' i  obavili sm o jedan  razgovor. Ona je  osoba takva da 
jednostavno razum ije ta j posao ."

Četvrti glas: „N em oj to da pričaš. Kam ere su  uključene. A jde pauza, da se  napravi 
pauza p e t m inuta. Kam ere su  uključene."

Peti glas: „B io  je  postupak, napravili su  pauzu, članovi Savjeta su  napravili 
dogovor, a lije ..."

Nastavak priloga: Dakle, veče prije nego je sjednica i počela, Pavićević zna ishod sjednice 
čije je glasanje tajno i čije glasanje, dan kasnije, fingira. U nečije ime on sam odlučuje, da

4
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardcQ.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardca.ora

mailto:ard@ardcQ.org
http://www.ardca.org


će se na mjesto generalnog direktora postaviti upravo Kadija, da neće biti drugih kandidata, 
te da će grupa koja upravlja javnim servisom poslednjih pola godine nastaviti da to radi i 
dalje, jer je to odlučio lobista „Vijesti" Goran Đurović, a on kao njegova marioneta tu odluku 
nezakonito sproveo u dijelo. Dovoljno razloga za smijenu svih članova Savjeta, a za neke od 
njih i elemenata za pokretanje izviđaja za utvrđivanje koruptivno-kriminalnih radnji.

- Prilog emitovan u 17:00, 19:00, 20:00, 21:27, 22:00 i 23:00 sati nije sadržao sljedeći dio
gore navedenog transkripta: Uz svu  skrom nost, kakva je  već Andrijana Kadija, ona je
rekla da eto, ako nemamo nekog drugog kandidata i  predlažem o i  imamo nju kao jed inog  
kandidata, da će kao prelazno rješen je prihvatiti funkciju . Tri članova Savjeta su  b ili za, dva 
protiv, jedan  član Savjeta n ije glasao da v.d . direktora bude Andrijana K a d ija .."  i trajao je 6 
minuta 33 sekunde.

- prilog je „pokriven" kadrovima u kojima se prikazuju lica i institucije o kojima je riječ u 
prilogu, ilustracijama ranije objavljenih tekstova na portalima Vijesti Online, CDM, Pink M i 
RTCG. Takođe su korišćeni djelovi iz informativnih emisija „Dnevnik", emitovanih na TVCG1
25. oktobra i 30. novembra 2016. godine, kao i dio iz emisije „Debata" emitovane na TVCG1
26. septembra 2016. godine. Kao pokrivalica, takođe je korišćen ekskluzivni necenzurisani 
materijal koji je objavio portal Pink M, a koji se odnosi na dio sa sjednice Savjeta RTCG kada 
se raspravljalo o kandidatu za vršioca dužnosti generalnog direktora RTCG-a.

- emitovani prilog predstavlja komentar/osvrt emitera povodom odluka Savjeta Radio­
televizije Crne Gore o kadrovskim promjenama u nacionalnom javnom servisu, pri čemu su 
izrečene ocjene i stavovi bazirani na opširnoj rekapitualciji događanja u proteklom periodu.

- pravo je emitera da objavljuje ili prenosi informacije ili komentariše postupke javnih
funkcionera u vezi sa njihovim obavljanjem javne službe, odnosno da iznosi ili prenosi
informacije i stavove koji ukazuju na, moguća, nepodobna djela ili nekompetentnosti. 
Postupak imenovanja odgovornih lica u nacionalnom javnom servisu i rad Savjeta Radio­
televizije Crne Gore predstavlja pitanje od javnog interesa.

- ne može se dovesti u pitanje pravo emitera da u, skladu sa načelom slobode objavljivanja 
komentara, u skladu sa svojom uređivačkom politikom, komentariše pojave, događaje i 
postupke pojedinaca, uz obavezu da komentare jasno odvoje od ostalih vijesti i informacija, 
posebno onih koji se odnose na istu temu pri čemu mora voditi računa o normama 
propisanim Zakonom o elektronskim medijima i Pravilnikom.

- iznošenja stavova/kom entara u predmetnom prilogu na račun gospodina Gorana Đurovića,
medijske kuće „Vijesti" i njenih osnivača, da je on „sam oprogiašeni m edijski ekspert,
su štin ski lobista vlasnika 'V ijesti', sm ijenio je  generalnog direktora javnog servisa  i, uz 
dogovor sa pojedinim  liderim a opozicije, postavio na to m jesto Andnjanu Kadiju", da „ već 
godinama u Savjetu javnog servisa zastupa isključivo privatne in terese vlasnika 'V ijesti', č iji 
je  dugogodišnji lobista, i  na ta j način godinama nanosi štetu  kako javnom  servisu , tako i  
građanima Crne Gore", kao i da je „osnovna aktivnost Đurovića .. . da onemogućava razvoj 
javnog servisa i  drugih kom ercijalnih televizija , kako b i budžeti oglašivača odlazili u džepove 
Perovića i  Ivanovića" te da „Đ urović iz  istih  razloga, pokušaja spašavanja propale m edijske 
kuće 'V ijesti', godinama vrši pritisak na AEM  da se  zabrani rad kom ercijalnim  televizijam a sa 
nacionalnim frekvencijam a Pink M i  Prva, . . ."  predstavlja mišljenje emitera na čije iznošenje 
ima pravo u okviru svoje slobode izražavanja. Pravo emitera da slobodno izrazi ovakve 
(moguće tendenciozne ili provokativne) stavove prati pravo podnosioca prigovora da na 
njega reaguje podnošenjem ispravke ili odgovora.

- Ukoliko strana na čiji račun su izrečene određene ocjene smatra da ti stavovi nijesu 
utemeljeni, na raspolaganju joj stoje razne mogućnosti da iznese svoje viđenje (saopštenje, 
reagovanje) ili zaštiti svoje interese putem podnošenja ispravke ili odgovora, koje je  emiter 
dužan da objavi, u skladu sa Zakonom o medijima.

- Prilog ne predstavlja rezultat izvještavanja o pitanjima ili pojavama koje uključuju sukob bilo 
koje vrste. U prilogu nije riječ o raspravi, polemici i si., niti se on bavi utvrđivanjem stavova 
različitih strana o konkretnom pitanju (čemu služi "pravilo druge strane").

Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

5_________________________________________
Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardcg.org

mailto:ard@ardca.org
http://www.ardcQ.org


Saglasno navedenom, može se zaključiti da nije opravdan prigovor da je emiter prekršio obaveze 
vezane za proizvodnju informativnog programa.

Na osnovu navedenog, može se utvrditi da emiter nije prekršio čl. 7 st. 1, 8 st. 1 i 2, 11 st. 1 i 2 i 12 
st. 3 Pravilnika ni tačku 7.1 izdatog Odobrenja za emitovanje O-TV-K-14 od 21.07.2011. godine kojom je 
propisano da je emiter odgovoran za sadržinu emitovanog programa.

Nakon sprovedenog postupka i uz uvažavanje svih relevantnih činjenica, direktor Agencije za 
elektronske medije je , saglasno čl. 152 i 196 Zakona o opštem upravnom postupku, donio odluku kao i 
dispozitivu ovog rješenja.

Ovo rješenje stupa na snagu danom donošenja.
UPUTSTVO O PRAVNOM SREDSTVU

Protiv ovog rješenja može se podnijeti žalba Savjetu Agencije za elektronske medije u roku od 15 
dana od dana njegovog dostavljanja.

Dostavljeno:
- Privredno društvo „Pink M Company" d.o.o.
- Željko Ivanović, podnosilac prigovora
- Savjet Agencije za elektronske medije
- Arhiva

6
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon: +382 20 201 430
Telefax: +382 20 201 440

E-mail: ard@ardca.org
www.ardca.ora

mailto:ard@ardca.org
http://www.ardcg.org

