
Crna Gora 
AGENCIJA ZA ELEKTRONSKE MEDIJE

Bro j: 0 2 - 4 0 9  
Podgorica, 10 .03 .2017 . godine

Na osnovu čl. 139, 140, 141, 143, 144 i 145 Zakona o elektronskim medijima ("SI. list Crne Gore", br. 
46/10, 40/11, 53/11 i 6/13) i člana 196 Zakona o opštem upravnom postupku ("SI. list RCG", br. 60/03, 
73/10 i 32/11), postupajući po prigovoru gospodina Željka Ivanovića iz Podgorice (zaveden kod Agencije za 
elektronske medije pod br. 02-1723 od 14.10.2016.g.), direktor Agencije za elektronske medije donosi

R 3 E Š  E N J  E

1. Prihvata se prigovor gospodina Željka Ivanovića, iz Podgorice (zaveden pod brojem 02-1723 
od 14.10.2016. godine) i privrednom društvu „P in k  M Com pany" d .o .o . iz Podgorice, 
em iteru te lev iz ijskog  programa „TV  P ink M", izriče  se upozorenje, kao upravno- 
nadzorna mjera zbog kršen ja  čl. 7, 8, 11 i 12 Pravilnika o programskim standardima u 
elektronskim medijima („SI. list Crne Gore", br. 35/11) i tačke 7.1. izdatog Odobrenja za 
emitovanje broj O-TV-K-14 od 21.07.2011. godine, prilikom emitovanja, dana 13. oktobra 
2016. godine, priloga u informativnoj emisiji „Minut, dva" u 19:00, 20:00, 21:00, 22:00 i 23:00 
časa.

2. Upozorenje iz tačke 1 ovog Rješenja se izriče zbog:

a. kršenja obaveze emitera da informativnim programom doprinosi cjelovitom i 
nepristrasnom informisanju javnosti o događajima (člana 7 Pravilnika o programskim 
standardima u elektronskim medijima).

b. kršenja načela objektivnosti i nepristrasnosti, obaveze da se događaji moraju vjerno 
prikazati, a različiti pristupi i mišljenja biti profesionalno i korektno zastupljeni i 
obaveze razdvajanja mišljenja i komentara od činjeničnog izvještavanja (član 8 st. 1 i 2 
Pravilnika o programskim standardima u elektronskim medijima).

c. kršenja obaveze da informativno-politički programi moraju biti pravični i izbalansirani i 
obaveze da se programskim sadržajima ne smiju tendenciozno promovisati interesi bilo 
koje grupe ili pojedinca (član 11 st. 1 i 2 Pravilnika o programskim standardima u 
elektronskim medijima).

d. uskraćivanja prilike podnosiocu prigovora da učestvuje u programu ili da komentariše 
navode o nepodobnim djelima ili negativne konotacije (član 12 stav 3 Pravilnika o 
programskim standardima u elektronskim medijima).

3. Privrednom društvu "Pink M Company" d.o.o. (u daljem tekstu: emiter), nalaže se da usaglasi 
emitovanje programskih sadržaja u okviru programa "TV Pink M" sa standardima definisanim u 
Zakonu o elektronskim medijima, podzakonskim aktima Agencije i izdatom Odobrenju za 
emitovanje.

4. Privredno društvo "Pink M Company" d.o.o. dužno je da, u skladu sa članom 140 stav 3 Zakona
0 elektronskim medijima, informaciju o izrečenoj mjeri iz tač. 1 ovog rješenja objavi u 
programu "TV Pink M", u okviru informativne emisije „Minut, dva" u 19:00, 20:00, 21:00, 22:00
1 23:00 časa.

5. Agencija za elektronske medije upozorava da će svako ponovno kršenje odredbi iz tač. 1 ovog 
rješenja, rezultirati strožijim mjerama u skladu sa Zakonom o elektronskim medijima.

Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

1__________________________________________________
Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardcg.org

mailto:ard@ardca.ora
http://www.ardca.ora


6. Protiv ovog rješenja može se podnijeti žalba Savjetu Agencije za elektronske medije u roku od
15 dana od dana njegovog prijema.

7. Ovo rješenje će se objaviti na veb sajtu Agencije za elektronske medije www.ardcg.org.

8. Ovo rješenje stupa na snagu danom donošenja.

Ob r a z l o ž e  nj e

Dana 14.10.2016. godine, Agenciji za elektronske medije dostavljen je prigovor gospodina Željka 
Ivanovića, iz Podgorice, na rad privrednog društva „Pink M Company" d.o.o. (u daljem tekstu: emiter), kao 
emitera televizijskog programa „TV Pink M" (zaveden kod Agencije za elektronske medije pod br. 02-1723 od
14.10.2016.g.).

Predmetni prigovor se odnosi na prilog emitovan 13. oktobra 2016. godine u okviru programa ,,7V 
Pink M" u informativnoj emisiji „Minut, dva" u 19:00, 20:00, 21:00, 22:00 i 23:00 časa, povodom, kako 
navodi podnosilac prigovora, sastanka „ crnogorskog biznismena Miodraga Davidovića i osnivača dnevnika 
'Vijesti', Željka Ivanovića i Miodraga Perovića". Podnosilac prigovora je posebno istakao i navode: "Prema 
pisanju Dnevnih novina Davidović, nezadovoljan i samim tokom odvijanja kampanja, a posebno trenutnim 
rejtinzima opozicionih stranaka koje finansira, pozvao je vlasnike tabloida 'Vijesti' Miodraga Perovića i Željka 
Ivanovića u Beograd, s obzirom da njih dvojica na njegov račun obavljaju medijske promocije svih stranaka 
koje on finansira", kao i „Prethodno su mediji pisali, da je Davidović pokrio miiionski dug Vijesti, te da ima 
pravo upravljanja nad tom urušenom medijskom kućom. Sastanak se održao u hotelu Crown plaza, koji je u 
vlasništvu osuđenog srbijanskog tajkuna Miroslava Miškovića. Prema saznanju novinara, sastanak je bio 
neprijatan!"

Emiter je , prema navodima podnosioca prigovora, prekršio Pravilnik o programskim standardima u 
elektronskim medijima (u daljem tekstu: Pravilnik) time što je :

- prekršio čl. 7 st. 1 Pravilnika (kojim je propisana obaveza emitera koji proizvode informativni 
program da to rade profesionalno i odgovorno i na taj način da doprinose: slobodnom, istinitom, 
cjelovitom, nepristrasnom i blagovremenom informisanju javnosti o događajima u zemlji i 
inostranstvu), jer je u prilogu „iznijeto niz nesitinitih i pristrasnih konstatacija kojima se javnost 
dovodi u zabludu i pokušava obmanuti na vrio prizeman način". Podnosilac prigovora je posebno 
istakao sljedeće navode u prilogu ocijenio ih da su „netačni i tendenciozni

- da je u hotelu Crown Plaza održan sastanak Davidovića i osnivača 'Vijesti' u naznačenom 
periodu"

- da osnivači 'Vijesti' obavijaju medijsku promociju bilo koje stranke o čemu govore i 
analize renomiranih organizacija..."

- da je 'Davidović ranije pokrio miiionski dug Vijesti'", kao i da „ima pravo upravljanja nad 
ovom urušenom medijskom kućom"! Ta kode, u prigovoru se naglašava „da je  uredništvu 
Pink M bilo do istine i objektivnog informisanja javnosti iako se moglo provjeriti kod 
Centralne banke i drugih nadležnih institucija kako 'Vijesti' plaćaju sve svoje obaveze".

- prekršio čl. 8 st. 2 Pravilnika (kojim je propisano da se u proizvodnji informativnih programa 
„događaji moraju vjerno prikazati, a različiti pristupi i mišljenja biti profesionalno i korektno 
zastupljeni"), jer je , po mišljenju podnosioca prigovora „...cilj uredništva Pink M bio ... da 
krivotvoreći brojne činjenice izvedu tendenciozne i lažne zaključke kojima će diskreditovati dnevnik 
'Vijesti' i  njeni osnivači".

- prekršio čl. 11 st. 1 Pravilnika (kojim je propisano da „programski sadržaji, a naročito informativno- 
politički i programi o tekućim događajima moraju biti pravični i izbalansirani, što se postiže 
objavljivanjem suprotstavljenih stavova, bilo u istom programu ili u nizu drugih programa, koji 
predstavljaju cjelinu u obradi određene tematike").

- prekršio čl. 11 st. 2 Pravilnika (kojim je propisano da se „programskim sadržajima ne smiju 
tendenciozno promovisati interesi jedne političke stranke ili bilo koje grupe ili pojedinca, posebno 
ukoliko se takvi sadržaji emituju sistematično tokom određenog vremenskog perioda"), jer „ovo je 
688 prilog Pink M TV u posljednjih 3 i po godine usmjeren na diskreditaciju medijske grupe 'Vijesti' s 
ciljem da se sistematično i dugotrajno promovišu interesi s jedne strane viadajuće stranke, a s druge 
vlasnika same Pink TV kojoj je  naša medijska grupa konkurent na tržištu".

Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

2______________________________________
Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard;a)ardcc.crc
Telefax: +382 20 201 440 www.ardca.ora

http://www.ardcg.org
http://www.ardcQ.org


- prekršio načelo objektivnosti (koje je prema čl. 4 Pravilnika definlsano kao obaveza elektronskih 
medija da u informativnim programima svako stanovište predstave na objektivan način, bez 
uređivačkih intervencija i komentara kojima bi se favorizovala jedna strana, ili neistinito predstavio 
predmet informativnog sadržaja), jer je, emiter „namjerno i tendenciozno diskvaiifukovao medijsku 
grupu 'Vijesti' i njene osnivače".

- prekršio načelo nepristrasnosti (koje je prema čl. 4 Pravilnika definisano kao obaveza elektronskih 
medija da činjenično izvještavanje jasno odvoje od stava, mišljenja ili komentara, pri čemu lično 
uvjerenje i mišljenje urednika i novinara ne smiju da diskriminatorno utiču na izbor teme i način 
njenog predstavljanja. Primjena ovog načela isključuje manipulisanje izjavama, saopštenjima i 
sličnim sadržajima s ciljem promjene njihovog osnovnog smisla /zlonamjerno skraćivanje ili 
montiranje djelova sadržaja i si./, odnosno manipulacije slikom, tonom i sadržajem koje iskrivljuju 
osnovni smisao saopštenog), „ ... jermanipuiisanjem dezinformacijama i lažima iz drugih medija 
uredništvo Pink M jeftino i očigledno pokušava nanijeti veliku štetu njihovim medijima...".

- prekršio načelo tačnosti (koje je prema čl. 4 Pravilnika definisano kao obaveza elektronskih medija 
da izvještavanje bude zasnovano na činjenicama, odnosno zabrana emitovanja vijesti i izvještaja za 
koje emiter zna ili je mogao znati da su neistiniti. Vijesti i izvještaji koji se ne mogu potvrditi, ili čija 
tačnost nije pouzdano utvrđena, mogu se emitovati samo ako se jasno naznači njihova nezvaničnost 
ili nepotvrđenost).

- prekršio čl. 12 st. 3 Pravilnika (kojim je propisano da „kada se u programskim sadržajima iznose
navodi o nepodobnim djelima ili nekompetentnosti ili ako sadrže negativne konotacije na račun bilo 
koje osobe ili organizacije, osobama čije se ime spominje pružiće se prilika da učestvuju u programu 
ili da komentarišu date navode"), jer se iznose teške optužbe na račun osnivača 'Vijesti', a da 
niko iz tog dnevnika nije pozvan da saopšti svoj stav povodom brutalnih diskvalifikacija uredništva 
Pink MTV". . . .  .

Polazeći od navedenog prigovora, Agencija za elektronske medije (u daljem tekstu: Agencija) je 
pokrenula postupak za utvrđivanje da li je prigovor osnovan, odnosno da li je došlo do kršenja Zakona o 
elektronskim medijima i Pravilnika.

Po tom osnovu, Sektor za monitoring Agencije je izvršio uvid u snimke emitovanih spornih 
programskih sadržaja emitera i sačinio nalaz dana 17.10.2016. godine (akt broj 05-1723/1 od
17.10.2016.god.). '

Saglasno nadležnostima ustanovljenim članom 138 Zakona o elektronskim medijima i članom 8 
Zakona o opštem upravnom postupku, a u cilju utvrđivanja činjenice da li je emitovanjem spornog sadržaja 
došlo do kršenja Zakona o elektronskim medijima, Pravilnika i Odobrenja za emitovanje, Agencija je emiteru 
dostavila predmetni prigovor, sa nalazom Sektora za monitoring i zatražila da, u roku od osam dana od dana 
prijema zahtjeva, dostavi pisano izjašnjenje na date navode (akt broj 02-1723/2 od 19.10.2016.god.).

U ostavljenom roku, emiter nije dostavio pisano izjašnjenje povodom navedenog prigovora.

Na osnovu informacija i navoda sadržanih u prigovoru i izjašnjenju emitera, kao i uvida u snimak 
emitovanog sadržaja, može se konstatovati sljedeće:

- Dana 13. oktobra 2016. godine u 19:00, 20:00, 21:00, 22:00 i 23:00 sati u okviru 
informativne emisije „Minut, dva", emitovan je prilog, u trajanju od 82 sekunde, sljedeće 
sadržine (transkript):
Prilog: „Nikšićki biznismen Miodrag Daka Davidović važi za glavnog finansijskog i st'ateškog 
koordinatora crnogorske opozicije i opozicionih medija već dugo vremena. Tokom ove 
izborne kampanje, on je i glavna veza u transferu milionskih donacija ruskih tajkuna ka 
opoziciji u Crnoj Gori, zbog čega redovno na brifinge kod njega u Beograd dolaze svi lideri 
opozicionih stranaka.
Prema pisanju Dnevnih novina, Davidović, nezadovoljan i samim tokom odvijanja kampanja, 
a posebno trenutnim rejtinzima opozicionih stranaka koje finansira, pozvao je vlasnike 
tabloida Vijesti Miodraga Perovića i Zeljka Ivanovića u Beograd, s obzirom da njih dvojica na 
njegov račun obavljaju medijske promocije svih stranaka koje on finansira.

Prethodno su mediji pisali da je Davidović pokrio milionski dug Vijesti, te da ima pravo 
upravljanja nad tom urušenom medijskom kućom. Sastanak se održao u hotelu Crovvne 
Plaža, koji je u vlasništvu osuđenog srbijanskog tajkuna Miroslava Miškovića. Prema 
saznanju novinara, sastanak je bio neprijatan. Davidović je otvoreno pokazivao

3
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardca.org

mailto:ard@ardcQ.ora
http://www.ardca.org


nezadovoljstvo rezultatima i medija i partija u koje je upumpao ogromne pare iz poslova 
trgovine oružjem, čime se Davidović prvenstveno bavi.
Izvori bliski Davidoviću tvrde da on, znajući da će opozicija izgubiti i ove izbore, traži da se 
obavezno izazovu incidenti, dok sam sprema napuštanje Beograda i odlazak u Moskvu, 
odakle bi sa bezbjedne udaljenosti pratio šta se dešava 16. oktobra u Crnoj Gori".

- prilog je „pokriven" pokretnim i nepokretnim slikama institucija i lica koja se direktno 
pominju (Davidović, Ivanović, Perović, Mišković) ili se mogu dovesti u vezu sa subjektima -  
političkim partijama na koje se generalno ukazuje u prilogu (Medojević, Bečić, Mandić, 
Knežević). Prilog je pokriven i naslovnim i unutrašnjim stranama listova „Informer" i „Dnevne 
novine", kao i slikama ranije objavljenih tekstova sa portala „Vijesti on line".

- Ne može se dovesti u pitanje pravo emitera da u, skladu sa načelom slobode objavljivanja 
komentara i njegovom uređivačkom politikom, objavljuje/prenosi informacije iii komentariše 
pojave, događaje i postupke pojedinaca, uz obavezu da komentare jasno odvoje od ostalih 
vijesti i informacija, posebno onih kojih se odnose na isti temu.

- Objavljivanje ili prenošenje informacija o ulogama, vezama i odnosima pojedinih fizičkih i 
pravnih lica povodom organizovanja ili finansiranja predizborne kampanje, predstavlja 
objavljivanje informacija od interesa za javnost.

- Na početku priloga daje se komentar da „biznismen Miodrag Daka Davidović važi za glavnog 
finansijskog i strateškog koordinatora crnogorske opozicije i opozicionih medija". U nastavku, 
prilog sadrži niz navoda za koje se ne može sa sigurnošću utvrditi da li se radi o prenesenim 
informacijama drugih medija ili informacijama do kojih je došao emiter {„...Prema saznanju 
novinara, sastanak je  bio neprijatan. Davidović je  otvoreno pokazivao nezadovoljstvo 
rezultatima i medija i partija u koje je  upumpao ogromne pare iz poslova trgovine oružjem, 
čime se Davidović prvenstveno bavi, kao i „Izvori bliski Davidoviću tvrde da on, znajući da 
će opozicija izgubiti i ove izbore, traži da se obavezno izazovu incidenti, dok sam sprema 
napuštanje Beograda i odlazak u Moskvu, odakle bi sa bezbjedne udaljenosti pratio šta se 
dešava 16. oktobra u Crnoj Gori'), ili o emiterovim komentarima ili tumačenjima za koje se 
ne može utvrditi postojanje činjeničnog utemeljenja.

- Ne dovodeći u pitanje da je objavljivanje informacije o izvorima sredstava za finansiranje 
predizborne kampanje relevantna informacija za javnost, ne može se opravdati objavljivanje 
negativnih konotacija na račun podnosioca prigovora da on sa g. Perovićem na njegov 
račun /misli se na Davidovića/ obavlja medijske promocije svih stranaka koje on /misli se na 
Davidovića//7/73/7s/ra" kao i da je „...Davidović pokrio milionski dug Vijesti, te ... ima pravo 
upravljanja nad tom urušenom medijskom kućom". Takođe, objavljivanjem navoda da je 
„Davidović ... otvoreno pokazivao nezadovoljstvo rezultatima i medija i partija u koje je 
upumpao ogromne pare iz poslova trgovine oružjem, čime se Davidović prvenstveno bavi'), 
podnosilac prigovora je dodatno doveden u negativan kontekst da se finansira sredstvima „iz 
poslova trgovine o ru ž je m Time je emiter prekršio član 12 stav 3 Pravilnika.

- Uvažavajući pravo emitera da, u granicama njegove slobode izražavanja, traži, pribavlja i 
objavljuje informacije od intereresa za javnost, ne može se opravdati objavljivanje odnosno 
prenošenje informacija koje imaju negativnu konotaciju (na štetu podnosioca prigovora), 
bez prethodne provjere njihove tačnosti ili (pokušaja) pribavljanja i objavljivanja komentara 
tih navoda od strane lica na koja se odnose.

- Isticanjem da se radi o informacijama koje se prenose „Prema pisanju Dnevnih novina" ili 
kako su „Prethodno mediji pisat ili se radi o informacijama koje se objavljuju „Prema 
saznanju novinara" ili kako „Izvori bliski Davidoviću tvrde", ne može se izbjeći odgovornost 
medije za objavljivanje ili prenošenje necjelovitih, pristrasnih, tendencioznih informacija o 
značajnim događajima, koje nijesu bile izbalansirane niti su sadržale bilo koji drugačiji stav, 
a posebno ne stav lica na koja se dati negativni navodi odnose. Izborom objavljenih ili 
prenesenih navoda (uređivačka intervencija) emiter je na neobjektivan način predstavio 
samo svoje stanovište odnosno predmet informativnog sadržaja (uloga pojedinih lica u 
finansiranju i realizaciji preizborne kampanje). Iako je veći dio priloga predstavljen kao 
činjenično izvještavanje (isticanjem „prema pisanju Dnevnih novina,...", „prethodno su 
mediji pisali,..'', „Prema saznanju novinara,..." ili „Izvori bliski Davidoviću tvrde.."), izborom 
navoda koji su preneseni ili objavljivanjem informacija za koje se stiče utisak da ih je 
pribavio sam emiter, može se zaključiti da je lično uvjerenje i mišljenje urednika i novinara

4
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardcg.org

mailto:ard@ardca.ora
http://www.ardca.org


diskriminatorno uticalo na način predstavljanja teme priloga, čime je prekršeno načelo 
nepristrasnosti.

- Emiter je naveo izvore podataka na kojima bazira veći dio svojih navoda, ukazivanjem da se 
radi o pisanju Dnevnih novina,...", odnosno navodima koje su „prethodno ... mediji 
pisali,...", ili informacijama objavljenim „prema saznanju novinara,..." ili kako „izvori bliski 
Davidoviću tvrde..". Emiter je propustio da eksplicitno navede izvor podataka na kojem 
bazira navod da se „Sastanak... održao u hotelu Crovvne Plaža, čiju tačnost podnosilac 
prigovora posebno dovodi u pitanje. Ipak, ukoliko se uzme u obzir da je ova informacija data 
u okviru navoda o pomenutom sastanku, za koji je ukazano da je objavljen „prema saznanju 
novinara", može se zaključiti da i informacija o mjestu održavanja sastanka potiče iz istog 
izvora. Imajući to u vidu, može se zaključiti da emiter nije prekršio načelo tačnosti.

- Emitovanim prilogom emiter je propustio da na profesionalan i odgovoran način pribavi i 
objavi cjelovitu i nepristrasnu informaciju, da vjerno, pravično i izbalansirano prikaže 
događaj kojem je posvećen prilog, odnosno obezbijedi da različita mišljenja budu 
profesionalno i korektno zastupljena.

Može se zaključiti da je opravdan prigovor da emiter nije doprinio cjelovitom i nepristrasnom 
informisanju javnosti, da događaj nije vjerno prikazao ni omogućio da različiti pristupi i mišljenja budu 
profesionalno i korektno zastupljeni, da je emitovao sadržaj koji nije bio ni pravičan ni izbalansiran, da je 
emitovanjem priloga tendenciozno promovisao samo stavove jedne strane i propustio da pruži priliku licima 
na račun kojih su izneseni navodi o nepodobnim djelima ili negativne konotacije da komentarišu date 
navode.

Na osnovu navedenog, a uvažavajući činjenicu da je saglasno tački 7.1 izdatog Odobrenja za 
emitovanje O-TV-K-14 od 21.07.2011. godine i članu 5 Pravilnika, emiter odgovoran za sve objavljene 
sadržaje, može se utvrditi da je emiter objavljivanjem spornog programskog sadržaja prekršio čl. 7, 8 st. 2, 
11 st. 1 i 2, kao i 12 st. 3 Pravilnika.

Nakon sprovedenog postupka i uz uvažavanje svih relevantnih činjenica, direktor Agencije je, 
saglasno čl. 139, 140, 141, 143, 144 i 145. Zakona o elektronskim medijima, donio odluku kojom se emiteru 
izriče upravno-nadzorna mjera upozorenja i nalaže da usaglasi emitovanje programskih sadržaja u okviru 
programa 'TV Pink M" sa standardima definisanim u Zakonu o elektronskim medijima, podzakonskim aktima 
Agencije i izdatom Odobrenju za emitovanje.

Prilikom izricanja upravno-nadzorne mjere, direktor Agencije je imao u vidu da je izrečena mjera 
srazmjerna prirodi i težini prekršaja, kao i da se može očekivati da će upozorenje biti dovoljno da emiter 
ubuduće ne ponovi protivpravno ponašanje.

Emiter je posebno upozoren da će svako eventualno buduće kršenje odredbi iz tač. 1 ovog Rješenja, 
rezultirati strožijim mjerama, u skladu sa Zakonom o elektronskim medijima.

Emiteru je naloženo i da u skladu sa čl. 140 stav 3 Zakona o elektronskim medijima izrečenu mjeru 
upozorenja objavi u svom programu, u okviru informativnoj emisiji „Minut, dva" u 19:00, 20:00, 21:00, 
22:00 i 23:00 časa. -

Ovo rješenje stupa na snagu danom donošenja.
UPUTSTVO O PRAVNOM SREDSTVU

Protiv ovog rješenja može se podnijeti žalba Savjetu Agencije za elektronske medije u roku od 15 
dana od dana njegovog prijema.

Dostavljeno:
- Privredno društvo „Pink M Company" d.o.o.
- Željko Ivanović, podnosilac prigovora
- Savjet Agencije za elektronske medije
- Arhiva

5
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon: +382 20 201 430
Telefax: +382 20 201 440

E-mail: ard@ardca.ora
www.ardca.org

mailto:ard@ardcQ.ora
http://www.ardcq.org

