
Crna Gora 
AGENCIJA ZA ELEKTRONSKE MEDIJE

Broj: 0 2 -4 1 0  
Podgorica, 10.03.2017. godine

Na osnovu čl. 139, 140, 141, 143, 144 i 145 Zakona o elektronskim medijima ("SI. list Crne Gore", br. 
46/10, 40/11, 53/11 i 6/13) i člana 196 Zakona o opštem upravnom postupku ("SI. list RCG", br. 60/03, 
73/10 i 32/11), postupajući po prigovoru gospodina Željka Ivanovića iz Podgorice (zaveden kod Agencije za 
elektronske medije pod br. 02-1812 od 28.10.2016.g.), direktor Agencije za elektronske medije donosi

R J E Š E NJ E

1. Prihvata se prigovor gospodina Željka Ivanovića, iz Podgorice (zaveden pod brojem 02-1812 
od 28.10.2016. godine) i privrednom društvu „Pink M Company" d.o.o. iz Podgorice, 
emiteru televizijskog programa „TV Pink M", izriče se upozorenje, kao upravno- 
nadzorna mjera zbog kršenja čl. 7, 8, 11, 12 i 28 Pravilnika o programskim standardima u 
elektronskim medijima („SI. list Crne Gore", br. 35/11 i 7/16) i tačke 7.1. izdatog Odobrenja za 
emitovanje broj O-TV-K-14 od 21.07.2011. godine, prilikom emitovanja, dana 26. oktobra 
2016. godine, priloga u informativnoj emisiji „Minut, dva" u 16:00, 17:00, 19:00, 20:00, 21:00, 
22:00, 23:00 i 24:00 časa.

2. Upozorenje iz tačke 1 ovog Rješenja se izriče zbog:

a. kršenja obaveze emitera da informativnim programom doprinosi cjelovitom i 
nepristrasnom informisanju javnosti o događajima (člana 7 Pravilnika o programskim 
standardima u elektronskim medijima).

b. kršenja obaveze da se događaji moraju vjerno prikazati, a različiti pristupi i mišljenja 
biti profesionalno i korektno zastupljeni (član 8 st. 2 Pravilnika o programskim 
standardima u elektronskim medijima).

c. kršenja obaveze da informativno-politički programi moraju biti pravični i izbalansirani i 
obaveze da se programskim sadržajima ne smiju tendenciozno promovisati interesi bilo 
koje grupe ili pojedinca (član 11 st. 1 i 2 Pravilnika o programskim standardima u 
elektronskim medijima).

d. uskraćivanja prilike podnosiocu prigovora da učestvuje u programu ili da komentariše 
navode o nepodobnim djelima ili negativne konotacije (član 12 stav 3 Pravilnika o 
programskim standardima u elektronskim medijima).

e. Nepoštovanja pretpostavka nevinosti do donošenja pravosnažne odluke suda (član 28 
stav 1 Pravilnika o programskim standardima u elektronskim medijima).

3. Privrednom društvu „Pink M Company" d.o.o., nalaže se da usaglasi emitovanje programskih 
sadržaja u okviru programa „TV Pink M" sa standardima definisanim u Zakonu o elektronskim 
medijima, podzakonskim aktima Agencije i izdatom Odobrenju za emitovanje.

4. Privredno društvo „Pink M Company" d.o.o. dužno je da, u skladu sa članom 140 stav 3 Zakona
o elektronskim medijima, informaciju o izrečenoj mjeri iz tač. 1 ovog rješenja objavi u 
programu „TV Pink M", u okviru informativne emisije „Minut, dva" u 16:00, 17:00, 19:00, 
20:00, 21:00, 22:00, 23:00 i 24:00 časa.

5. Agencija za elektronske medije upozorava da će svako ponovno kršenje odredbi iz tač. 1 ovog 
rješenja, rezultirati strožijim mjerama u skladu sa Zakonom o elektronskim medijima.

Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

1__________________________________________________
Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardcg.org

mailto:ard@ardca.org
http://www.ardca.org


6. Protiv ovog rješenja može se podnijeti žalba Savjetu Agencije za elektronske medije u roku od 
15 dana od dana njegovog prijema.

7. Ovo rješenje će se objaviti na veb sajtu Agencije za elektronske medije www.ardcg.org.

8. Ovo rješenje stupa na snagu danom donošenja.

O b r a z l o ž e  nj e

Dana 28.10.2016. godine, Agenciji za elektronske medije dostavljen je prigovor gospodina Željka 
Ivanovića, iz Podgorice, na rad privrednog društva „Pink M Company" d.o.o. (u daljem tekstu: emiter), kao 
emitera televizijskog programa „TV Pink M" (zaveden kod Agencije za elektronske medije pod br. 02-1812 od
28.10.2016.g.). '  '

Predmetni prigovor se odnosi na prilog emitovan 26. oktobra 2016. godine u okviru programa „TV 
Pink M" u informativnoj emisiji „Minut, dva" u 16:00, 17:00, 19:00, 20:00, 21:00, 22:00, 23:00 i 24:00 časa, 
u kojem se, kako navodi podnosilac prigovora, „medijska grupa 'Vijesti' i  njeni osnivači stavljaju u kontekst 
terorizma ... bez ijednog dokaza i činjenice!" Podnosilac prigovora je posebno istakao sljedeće navode iz 
priloga: "Upravo zato isticanje završenih zanata ovih plaćenih ubica, kao navodni dokaz da je  priča o 
terorizmu izmišljena, koju tendenciozno sprovode medijski saučesnici lidera Fronta ... nije ništa drugo do 
otvorena odbrana plaćenih ubica koju su imali isti zadatak. Da pokušaju da na vlast dovedu Front oružjem, 
pošto Že/jko Ivanović i Miodrag Perović nisu uspeli njihovim medijima ni poslije uzetih mi/iona. Podsjetimo, 
mediji su pisali da je  Miodrag Davidović koji važi za glavnog organizatora kampanje Fronta, dao novac 
propaloj medijskoj kući 'Vijesti' prije nekoliko mjeseci, pa je  prirodno da su svi učesnici i koordinirani od 
strane istog gazde kako lideri Fronta, tako i medijski i naoružani saučesnici."

Emiter je , prema navodima podnosioca prigovora, prekršio Pravilnik o programskim standardima u 
elektronskim medijima (u daljem tekstu: Pravilnik) time što je :

- prekršio čl. 7 st. 1 Pravilnika (kojim je propisana obaveza emitera koji proizvode informativni 
program da to rade profesionalno i odgovorno i na taj način da doprinose: slobodnom, istinitom, 
cjelovitom, nepristrasnom i blagovremenom informisanju javnosti o događajima u zemlji i 
inostranstvu), jer prilog „predstavlja grubo kršenje Pravilnika AEMa s ciljem da se javnost obmane i 
dovede u zabludu a konkurent na medijskom tržištu dikavlifikuje i eleminiše". Podnosilac prigovora je 
posebno istakao sljedeće navode u prilogu i ocijenio ih da su „izmišljotine i podvale*.

- „da su 'Vijesti' medijski saučesnik DF u navodnim terorističkim akcijama usmjerenim prema
CG". ' '

- „da su Ž. Ivanović i M. Perović pokušali bilo koga, pa ni DF da dovedu na vlast".

- „da su 'Vijesti' uzele miiione za kamapnju DF".
- „da je biio ko pa i M. Davidović dao bilo kakav novac medijskoj grupi 'Vijesti'".

Po njegovom mišljenju, „najužasnija stvar u prilogu koji se bavi navodnim terorističkim prijetnjama 
CG, ogleda se u činjenici da uredništvo Pink M u taj kriminalni kontekst, što slikom što riječju, 
stavljaju 'Vijesti i njene osnivače, što je diskvalifikacija i optužba bez premca".

- prekršio čl. 8 st. 2 Pravilnika (kojim je propisano da se u proizvodnji informativnih programa
„događaji moraju vjerno prikazati, a različiti pristupi i mišljenja biti profesionalno i korektno 
zastupljeni"), jer emiter, po mišljenju podnosioca prigovora, „jednostranim napadom na njihovu 
medijsku kuću i njene osnivače onemogućava korelđnu zastupljenost i različit pristup tematici koju 
tretira u prilogu".

- prekršio čl. 11 st. 1 Pravilnika (kojim je propisano da „programski sadržaji, a naročito informativno-
politički i programi o tekućim događajima moraju biti pravični i izbalansirani, što se postiže
objavljivanjem suprotstavljenih stavova, bilo u istom programu ili u nizu drugih programa, koji 
predstavljaju cjelinu u obradi određene tematike").

- prekršio čl. 11 st. 2 Pravilnika (kojim je propisano da se „programskim sadržajima ne smiju 
tendenciozno promovisati interesi jedne političke stranke ili bilo koje grupe ili pojedinca, posebno 
ukoliko se takvi sadržaji emituju sistematično tokom određenog vremenskog perioda"), jer „ovo je  
688 prilog Pink M TV u posljednjih 3 i po godine usmjeren na diskreditaciju medijske grupe 'Vijesti' s 
ciljem da se sistematično i dugotrajno promovišu interesi vlasnika same Pink TV kojoj je  naša 
medijska grupa konkurent na tržištu".

2
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardca.org

http://www.ardcg.org
mailto:ard@ardca.org
http://www.ardcq.org


- prekršio pravilo druge strane (koje je prema čl. 4 Pravilnika definisano kao obaveza elektronskih 
medija da kod izvještavanja o pitanjima ili pojavama koje uključuju sukob bilo koje vrste, svim 
stranama koje su uključene u raspravu pruži mogućnost da u polemici učestvuju na ravnopravan 
način. Ovo načelo ne dozvoljava jednostrane napade na ličnosti, niti vođenje dugotrajnih ili 
ponavljanih kampanja u vezi sa pojedinim ličnostima, društvenim grupama ili institucijama, bez novih 
relevantnih podataka koji bi opravdali produženo ili ponovljeno izvještavanje o istoj pojavi, događaju, 
instituciji ili ličnosti).

- prekršio čl. 12 st. 3 Pravilnika (kojim je propisano da „kada se u programskim sadržajima iznose 
navodi o nepodobnim djelima ili nekompetentnosti ili ako sadrže negativne konotacije na račun bilo 
koje osobe ili organizacije, osobama čije se ime spominje pružiće se prilika da učestvuju u programu 
ili da komentarišu date navode"), jer se iznose teške optužbe na račun Ž.Ivanovića iM . Perovića, 
a da im nije data prilika da učestvuju u prilogu i komentarišu tako brutalne navode".
Polazeći od navedenog prigovora, Agencija za elektronske medije (u daljem tekstu: Agencija) je 

pokrenula postupak za utvrđivanje da li je prigovor osnovan, odnosno da li je došlo do kršenja Zakona o 
elektronskim medijima i Pravilnika.

Po tom osnovu, Sektor za monitoring Agencije je izvršio uvid u snimke emitovanih spornih 
programskih sadržaja emitera i sačinio nalaz dana 31.10.2016. godine (akt broj 05-1812/1 od
31.10.2016.god.). ~

Saglasno nadležnostima ustanovljenim članom 138 Zakona o elektronskim medijima i članom 8 
Zakona o opštem upravnom postupku, a u cilju utvrđivanja činjenice da li je emitovanjem spornog sadržaja 
došlo do kršenja Zakona o elektronskim medijima, Pravilnika i Odobrenja za emitovanje, Agencija je emiteru 
dostavila predmetni prigovor, sa nalazom Sektora za monitoring i zatražila da, u roku od osam dana od dana 
prijema zahtjeva, dostavi pisano izjašnjenje na date navode (akt broj 02-1812/2 od 01.11.2016.god.).

U ostavljenom roku, emiter nije dostavio pisano izjašnjenje povodom navedenog prigovora.

Na osnovu informacija i navoda sadržanih u prigovoru i izjašnjenju emitera, kao i uvida u snimak 
emitovanog sadržaja, može se konstatovati sljedeće:

- Dana 26. oktobra 2016. godine u 16:00 i 17:00 sati u okviru informativne emisije „Minut, 
dva", emitovan je prilog, u trajanju od 3 minuta 9 sekundi, sljedeće sadržine (transkript):

Prilog:

Off: Među zaplijenjenim dokazima koje su pronašli istražni organi u Srbiji radeći na 
zajedničkoj akciji otkrivanja organizovane kriminalno-paravojne grupe koja je 16.10., po 
okončanju izbornog dana, trebalo da iskoristi prisustvo građana ispred Skupštine, kako bi 
izazvala krvoproliće, nalaze se i crne policijske uniforme, koje koriste pripadnici crnogorske 
specijalne antiterorističke jedinice, saznaju „Dnevne novine" iz izvora bliskih srpskim 
istražnim organima. O pronalaženju uniformi govorio je i srpski premijer Aleksandar Vučić:

Aleksandar Vučić: „Imamo čvrste materijalne dokaze, čak i pare, čak i pare koje smo uzeli 
ljudima koje su ogromne su pare u pitanju. Je/' smem da kažem iznos iii ne? 125.000 hiljada 
evra smo uzeli. 125.000 evra, uniforme i mnoge druge stvari."

Off: Zaplijenjene uniforme potvrđuju i prethodno iznijete navode glavnog specijalnog tužioca 
Milivoja Katnića da su članovi kriminalne grupe maskirani planirali da pucaju na građane.

Milivoje Katnić: „Dakle, računali su da zauzmu Skupštinu Crne Gore, da u, kako Vam je  
poznato, plan je  bio da u Skupštinu Crne Gore uđu preobučeni, odnosno maskirani u 
uniforme crnogorskih policajaca, najvjerovatnije posebne jedinice, zašta su pripremali 
uniforme i druga sredstava, da iz Skupštine Crne Gore određeni pripadnici ove grupe 
zapucaju u pravcu građana".

Off: Grupa uhapšenih kriminalaca u Crnoj Gori trebalo je tokom izbornog dana da dobije ove 
uniforme i da naoružani dođu pred Skupštinu uveče gdje su pristalice Fronta trebalo da 
dočekuju izborne rezultate, a da poslije insceniranog incidenta krenu da pucaju na narod 
kako bi se to iskoristilo za početak krvoprolića optuživši pritom Milovu policiju da je prva 
počela da puca na goloruk narod koji je proslavljao pobjedu svojih „frontovaca".

Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

3_____________________________________________________
Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardcq.org

mailto:ard@ardca.org
http://www.ardcg.org


Upravo zato isticanje završenih zanata ovih osumnjičenih plaćenih ubica, kao navodni 
dokaz da je priča o terorizmu izmišljena, koju tendenciozno sprovode medijski saučesnici 
lidera Fronta:

Milka Tadić Mijović: ...'Istražili smo ko su ti, ovi ijudi koji su uhapšeni. Jedna žena koja 
ima šestdeset i nešto godina, jedan čovijek koji je bio keramičar, jedan drugi čovjek koji je 
bio moler"..

...nije ništa drugo do otvorena odbrana osumnjičenih plaćenih ubica koju su imali isti 
zadatak. Da pokušaju da na vlast dovedu Front oružjem, pošto Željko Ivanović i Miodrag 
Perović nisu uspeli njihovim medijima ni poslije uzetih miliona.

Podsjetimo, mediji su pisali da je Miodrag Davidović koji važi za glavnog organizatora 
kampanje Fronta, dao novac propaloj medijskoj kući "Vijesti" prije nekoliko mjeseci, pa je 
prirodno da su svi učesnici i koordinirani od strane istog gazde, kako lideri Fronta, tako i 
medijski i naoružani saučesnici.

Ove uniforme, koje se čuvaju u srpskoj policiji, trebalo je da obuku šesnaestog uveče 
bravar, mesar i pekar i da pucaju na okupljene građane ispred Skupštine Crne Gore.

Stoga, kako piše ovaj list, svaki pokušaj minimiziranja uloge uhapšenih, jeste odbrana onih 
koji su spremali haos na ulicama Podgorice.

Kraj priloga

- Prilog je emitovan i u okviru informativne emisije „Minut, dva" u 19:00, 20:00, 21:00, 22:00, 
23:00 i 24:00 sata, s tim što ti prilozi ne sadrže riječ „osumnjičenih" ispred riječi 
„plaćenih ubica".

- prilog je „pokriven" pokretnim i nepokretnim slikama institucija i ličnosti koji se pominju 
(Davidović, Katnić, Milka Tadić Mijović, Ivanović, Perović...), naslovnim i unutrašnjim 
stranama dnevnih listova „Informer", „Vijesti", „Dan" i „Dnevne novine", kao i slikama ranije 
objavljenih tekstova sa portala Vijesti online i PinkM. U prilogu su takođe korišćeni djelovi sa 
press konferencije premijera Republike Srbije Aleksandara Vučića, djelovi intervjua glavnog 
specijalnog tužioca Milivoja Katnića emitovanog u okviru emisije „Načisto" na Televiziji 
Vijesti, kao i djelovi iz emisije „Replika" emitovane na RTCG 1 (dio koji se odnosi na izjavu 
Milke Tadić Mijović, glevne urednice nedjeljnika „Monitor").

- Ne može se dovesti u pitanje pravo emitera da u, skladu sa načelom slobode objavljivanja 
komentara i njegovom uređivačkom politikom, objavljuje/prenosi informacije ili komentariše 
pojave, događaje i postupke pojedinaca, uz obavezu da komentare jasno odvoje od ostalih 
vijesti i informacija, posebno onih kojih se odnose na isti temu.

- Objavljivanje ili prenošenje informacija u vezi sa istragom koja je pokrenuta protiv lica 
osumnjičenih za krivična djela - stvaranje kriminalne organizacije i terorizam, prije i u toku 
održavanja oktobarskih parlamentarnih izbora u Crnoj Gori, predstavlja objavljivanje 
informacija od interesa za javnost. Polazeći od prava na slobodu izražavanja i uređivačku 
autonomiju medija, mediji su slobodni da određenu pojavu, događaj ili slično tretiraju na 
različiti način, a da pri tome ne prekrše propise.

- U prilogu se uhapšena lica pominju kao „grupa uhapšenih kriminalacđ' i „osumnjičene 
plaćene ubice”. U prilozima emitovanim u 19:00, 20:00, 21:00, 22:00, 23:00 i 24:00 sata se 
koristi termin „plaćene ubicć', čime se dodatno pojačavaju optužbe na njihov račun. Na taj 
način emiter je prekršio pretpostavku nevinosti ovih lica do donošenja pravosnažne odluke 
suda (član 28 Pravilnika), kao i obaveze propisane članom 7 Pravilnika u dijelu koji se odnosi 
na proizvodnju informativnog programa na profesionalan i odgovoran način jer nije doprinio 
istinitom, cjelovitom i nepristrasnom informisanju javnosti, niti poštovanju osnovnih ljudskih 
prava ovih lica.

- U prilogu se potencira stav da izvještavanje na ovu temu medija čiji su osnivači podnosilac 
prigovora i Miodrag Perović predstavlja „otvorenu odbranu plaćenih ubica koji su imali isti 
zadatak... da pokušaju da na vlast dovedu Front oružjem, . . ."  odnosno „odbranu onih koji 
su spremali haos na ulicama Podgorice". Dok je emiter za ovaj posljednji stav naveo da se 
radi o zaključku koji je prenio na osnovu pisanja lista „Dnevne novine" („Stoga, kako piše

4
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardcq.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardcq.org

mailto:ard@ardcq.org
http://www.ardcg.org


ovaj list, svaki pokušaj minimiziranja uloge uhapšenih jeste odbrana onih koji su spremali 
haos na ulicama Podgorice"), za prethodni stav se ne može zaključti da li se radi o 
emiterovom ili prenijetom stavu.

- Uvažavajući pravo emitera da, u granicama njegove slobode izražavanja, traži, pribavlja i 
objavljuje informacije od intereresa za javnost, ne može se opravdati objavljivanje odnosno 
prenošenje informacija koje imaju negativnu konotaciju (na štetu podnosioca prigovora i 
dr.lica), bez (pokušaja) pribavljanja I objavljivanja komentara tih navoda od strane lica na 
koja se odnose. Naime, objavljivljivanjem komentara o medijima (i njihovim osnivačima) 
koje predstavlja podnosilac prigovora (da pisanje/izvještavanje ovih medija predstavlja 
„otvorenu odbranu plaćenih ubica koji su imali isti zadatak... da pokušaju da na vlast dovedu 
Front oružjem, . . ."  odnosno „odbranu onih koji su spremali haos na ulicama Podgorice".), 
bez pribavljanja ili bar pokušaja pribavljanja komantara osoba čije se ime spominje, 
predstavlja kršenje člana 12 stav 3 Pravilnika. Umjesto toga, emiter se odlučio da saopšti 
navode (komentare) koji su formulisani tako da se stiče utisak da se radi o utvrđenim 
činjenicama.

- Ne dovodeći u pitanje da ukazivanje na sumnju u objektivnost i pristrasnost pojedinih 
medija u vezi sa izvještavanjem o pojedinim krivičnim istragama može biti relevantna 
informacija za javnost, ne može se opravdati objavljivanje negativnih konotacija na račun 
podnosioca prigovora da je on sa g. Perovićem, posredstvom medija čiji su osnivači, imao 
zadatak da pokuša da dovede neke političke subjekte na vlast, odnosno da su oni saučesnici 
drugih naoružanih lica uključenih u takve pokušaje, koji su trebali „da pucaju na okupljene 
građane ispred Skupštine Crne Gore".

- prilog ne predstavlja rezultat izvještavanja o pitanjima ili pojavama koje uključuju sukob bilo 
koje vrste. U prilogu nije riječ o raspravi, polemici i si., niti se on bavi utvrđivanjem stavova 
različitih strana o konkretnom pitanju (čemu služi "pravilo druge strane").

- emitovanim prilogom emiter je propustio da na profesionalan i odgovoran način pribavi i 
objavi cjelovitu i nepristrasnu informaciju, da vjerno, pravično i izbalansirano prikaže 
događaj kojem je posvećen prilog, odnosno obezbijedi da različita mišljenja budu 
profesionalno i korektno zastupljena.

Može se zaključiti da je opravdan prigovor da emiter nije doprinio cjelovitom i nepristrasnom 
informisanju javnosti, da događaj nije vjerno prikazao ni omogućio da različiti pristupi i mišljenja budu 
profesionalno i korektno zastupljeni, da je emitovao sadržaj koji nije bio ni pravičan ni izbalansiran, da je 
emitovanjem priloga tendenciozno promovisao samo stavove jedne strane i propustio da pruži priliku licima 
na račun kojih su izneseni navodi o nepodobnim djelima ili negativne konotacije da komentarišu date 
navode. Pored toga, emiter je prekršio pretpostavku nevinosti na štetu lica protiv kojih se vodi postupak za
utvrđivanje odgovornosti za krivična djela za koja su, u vrijeme objavljivanja priloga, bili osumnjičena.

Na osnovu navedenog, a uvažavajući činjenicu da je saglasno tački 7.1 izdatog Odobrenja za 
emitovanje O-TV-K-14 od 21.07.2011. godine i članu 5 Pravilnika, emiter odgovoran za sve objavljene 
sadržaje, može se utvrditi da je emiter objavljivanjem spornog programskog sadržaja prekršio čl. 7, 8 st. 2,
11 st. 1 i 2, kao i čl. 12 st. 3 i čl, 28. st. 1 Pravilnika.

Nakon sprovedenog postupka i uz uvažavanje svih relevantnih činjenica, direktor Agencije je , 
saglasno čl. 139, 140, 141, 143, 144 i 145. Zakona o elektronskim medijima, donio odluku kojom se emiteru 
izriče upravno-nadzorna mjera upozorenja i nalaže da usaglasi emitovanje programskih sadržaja u okviru 
programa "TV Pink M" sa standardima definisanim u Zakonu o elektronskim medijima, podzakonskim aktima 
Agencije i izdatom Odobrenju za emitovanje.

Prilikom izricanja upravno-nadzorne mjere, direktor Agencije je imao u vidu da je izrečena mjera 
srazmjerna prirodi i težini prekršaja, kao i da se može očekivati da će upozorenje biti dovoljno da emiter 
ubuduće ne ponovi protivpravno ponašanje.

Emiter je posebno upozoren da će svako eventualno buduće kršenje odredbi iz tač. 1 ovog Rješenja, 
rezultirati strožijim mjerama, u skladu sa Zakonom o elektronskim medijima.

Emiteru je naloženo i da u skladu sa čl. 140 stav 3 Zakona o elektronskim medijima izrečenu mjeru 
upozorenja objavi u svom programu, u okviru informativnoj emisiji „Minut, dva" u 20:00, 21:00, 22:00, 
23:00 i 24:00 časa.

Ovo rješenje stupa na snagu danom donošenja.

5
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.ora
Telefax: +382 20 201 440 www.ardca.ora

mailto:ard@ardca.org
http://www.ardcg.org


UPUTSTVO 0 PRAVNOM SREDSTVU

Protiv ovog rješenja može se podnijeti žalba Savjetu Agencije za elektronske medije u roku od 15
dana od dana njegovog prijema.

Dostavljeno:
- Privredno društvo „Pink M Company" d.o.o.
- Željko Ivanović, podnosilac prigovora
- Savjet Agencije za elektronske medije
- Arhiva

Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

6_____________________________________________________
Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardcg.org

mailto:ard@ardca.org
http://www.ardca.org

