
Crna Gora 
AGENCIJA ZA ELEKTRONSKE MEDIJE

Broj: 02-659/7 
Podgorica, 05.07.2017. godine

Na osnovu čl. 139, 140, 141, 143, 144 i 145 Zakona o elektronskim medijima ("SI. list Crne Gore", br. 
46/10, 40/11, 53/11 i 6/13) i člana 196 Zakona o opštem upravnom postupku ("SI. list RCG", br. 60/03, 73/10 
i 32/11), postupajući po prigovoru gospodina Že!jka Ivanovića iz Podgorice (zaveden kod Agencije za 
elektronske medije pod br. 02-659 od 05.05.2017.g.) i Rješenju Savjeta Agencije za elektronske medije (akt 
br. 01-659/6 od 15.06.2017.g.), direktor Agencije za elektronske medije donosi

R J E Š E N 3 E

1. Prihvata se prigovor gospodina Željka Ivanovića, iz Podgorice (zaveden pod brojem 02-659 
od 05.05.2017.g. godine) i privrednom društvu „Pink M Company" d.o.o. iz Podgorice, 
emiteru televizijskog programa „TV Pink M", izriče se upozorenje, kao upravno- 
nadzorna mjera zbog kršenja odredbi člana 7, 8 st. 2, 11 st. 1 i 2 i čl. 12 stav 3 Pravilnika o 
programskim standardima u elektronskim medijima ("SI. list Crne Gore", br. 35/11 i 7/16) i tačke
7.1. izdatog Odobrenja za emitovanje broj O-TV-K-14 od 21.07.2011. godine, prilikom 
emitovanja, dana 03. maja 2017. godine, priloga u informativnoj emisiji „Minut, dva" u 11:00, 
12:00, 13:00, 14:00, i 17:00 časova.

2. Upozorenje iz tačke 1 ovog Rješenja se izriče zbog:

a. kršenja obaveze emitera da informativnim programom doprinosi istinitom, cjelovitom i 
nepristrasnom informisanju javnosti o događajima (člana 7 Pravilnika o programskim 
standardima u elektronskim medijima).

b. kršenja obaveze da se događaji moraju vjerno prikazati, a različiti pristupi i mišljenja biti 
profesionalno i korektno zastupljeni (član 8 st. 2 Pravilnika o programskim standardima 
u elektronskim medijima).

c. kršenja obaveze da informativno-politički programi moraju biti pravični i izbalansirani i 
obaveze da se programskim sadržajima ne smiju tendenciozno promovisati interesi bilo 
koje grupe ili pojedinca (član 11 st. 1 i 2 Pravilnika o programskim standardima u 
elektronskim medijima).

d. uskraćivanja prilike podnosiocu prigovora da učestvuje u programu ili da komentariše 
navode o nepodobnim djelima ili negativne konotacije (član 12 stav 3 Pravilnika o 
programskim standardima u elektronskim medijima).

3. Privrednom društvu "Pink M Company" d.o.o., nalaže se da usaglasi emitovanje programskih 
sadržaja u okviru programa "TV Pink M" sa standardima definisanim u Zakonu o elektronskim 
medijima, podzakonskim aktima Agencije i izdatom Odobrenju za emitovanje.

4. Privredno društvo "Pink M Company" d.o.o. duz 10 je da, u skladu sa članom 140 stav 3 Zakona
o elektronskim medijima, informaciju o izrečenoj mjeri iz tač. 1 ovog rješenja objavi u programu 
"TV Pink M", u okviru informativnih emisija „Minut, dva" u u 11:00, 12:00, 13:00, 14:00, i 17:00 
časova.

5. Protiv ovog rješenja može se podnijeti žalba Savjetu Agencije za elektronske medije u roku od 
15 dana od dana njegovog prijema.

6. Ovo rješenje ce se objaviti na veb-sajtu Agencije za elektronske medije www.ardcg.org.

7. Ovo rješenje stupa na snagu danom donošenja.

O b r a z l o ž e  nj e

1
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon:+382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.orQ
Telefax: +382 20 201 440 www.ardca.orQ

http://www.ardcg.org
mailto:ard@ardcQ.org
http://www.ardca.org


Dana 05.05.2017. godine, Agenciji za elektronske medije dostavljen je prigovor gospodina Željka 
Ivanovića, iz Podgorice, na rad privrednog društva „Pink M Company" d.o.o. (u daljem tekstu: emiter), kao 
emitera televizijskog programa „TV Pink M" (zaveden kod Agencije za elektronske medije pod br. 02-659 od
05.05.2017.g.).

Predmetni prigovor se odnosi na prilog emitovan 3. maja 2017. godine u okviru programa ,,TV Pink 
M" u informativnoj emisiji „Minut, dva" u 11:00, 12:00, 13:00, 14:00 i 17:00 časova, sa sljedećom sadržinom 
(transkript):

"Kako se bliže izbori u Herceg Novom, tako partije koje prema istraživanjima javnog mnjenja imaju 
malu podršku građana, pokušavaju na sve načine da pređu cenzus i zadrže bar dva mandata u lokalnom 
parlamentu. Tako je  lider Socijaldemokratske partije Ranko Krivokapić, kako bi ublažio posljedice fotografije 
koju su objavile Dnevne novine, a na kojima Milovan Baždar njihov kandidat za odbornika na glavi nosi 
šajkaču sa kokardom, angažovao Željka Ivanovića, suvlasnika Vijesti. Ivanović se, naime, sreo sa Draganom 
Šimrakom, koji je  prema saznanjima Dnevnih novina referisao o stanju na terenu i odnosima u partiji, koji su 
pogoršani nakon skandala sa Baždarom. Zajedno su se kasnije našli sa Željkom Dapcevićem, koga Novijani 
pamte kao bivšeg dana prosrpske Narodne stranke. Glavna tema sastanka bila je  kako nanijeti što veću štetu 
DPS-u. Ivanović je  tom prilikom kazao da se u dogovoru sa Krivokapićem spremaju tekstovi u Vijestima o 
aferama kojima se ruši rejting DPS-a, kao i da se planira repriza emisije o Marovicu i Budvi. Oni koji prate 
aktueina desavanja na političkoj sceni tumače Ivanovićev angažman kao pokušaj da se završnica kampanje 
pretvori u obračun DPS-a sa ostatkom opozicije i da se boravak Vladimira Popovića u Herceg Novom poveže 
sa nekim prijavim potezima u kampanji koji se dešavaju ovih dana, a kojima opozicione stranke, po svoj prilici 
ne birajući sredstva, otimaju glasove jedna drugoj. I I  daljem tekstu: Prilog.

Podnosilac prigovora je naveo da je u navedenom prilogu „jedino ... tačno... da je  predmetnog dana 
bio u Herceg Novom", dok su, kako navodi, „laži"da:

- „je Željko Ivanović angažovan... povodom smiješnih izbora u Herceg Novom od bilo koga, pa i 
Ranka Krivokapića".

- „je došlo do bilo kakvog dogovorenog sastanka sa Šimrakom, Dapcevićem i drugima koje Pink M 
navodi na kome se podnosio izvještaj o stanju u Partiji".

- se „kasnije našao sa Željkom Dapcevićem, koji je ... nekad bio u SNSI"

- „je sa Krivokapićem postignut navodni dogovor da se narednih dana u Vijestima udari po DPS, 
čak da se reprizira dokumentarac o MarovicO', kao i da je „sjutradan takva tvrdnja DN ... 
demantovana, jer je  u Vijestima izašao kritički tekst o lideru Demokrata Bečio?, a „repriza 
dokumentarca o Maroviću je  bila nedjelju dana prije ovog otkrića Pinka i DN".

- „je izmišljeni angažman Ivanovića usmjeren ka tome da se u završnici kampanje čitava opozicija 
obračuna sa DPS". Takođe, ukazuje da je „potpuna izmišljotina i tvrdnja" da je podsnosilac 
prigovora bio u Herceg Novom „zbog bilo kakvih političkih stvari, a time i da je usmjeravao 
kampanju bilo kojeg subjekta u Novorrf.

Emiter je , prema navodima podnosioca prigovora, prekršio Pravilnik o programskim standardima u 
elektronskim medijima (u daljem tekstu: Pravilnik) time sto je :

- prekršio čl. 7 st. 1 Pravilnika (kojim je propisana obaveza emitera koji proizvode informativni 
program da to rade profesionalno i odgovorno i na taj način da doprinose: slobodnom, 
istinitom, cjelovitom, nepristrasnom i blagovremenom informisanju javnosti o događajima u 
zemlji i inostranstvu). Podnosilac prigovora je posebno istakao da „prilog predstavlja grubo 
kršenje Pravilnika Agencije, s ciljem da se javnost obmane i dovede u zabludu, a konkurent na 
medijskom tržištu diskvalifikuje i eleminiše."

- prekršio čl. 8 st. 2 Pravilnika (kojim je propisano da se u proizvodnji informativnih programa 
„događaji moraju vjerno prikazati, a različiti pristupi i mišljenja biti profesionalno i korektno 
zastupljeni").

- prekršio čl. 11 st. 1 Pravilnika (kojim je propisano da „programski sad.^aji, a naročito 
informativno-politički i programi o tekućim događajima moraju biti pravični i izbalansirani, što 
se postiže objavljivanjem suprotstavljenih stavova, bilo u istom programu ili u nizu drugih 
programa, koji predstavljaju cjelinu u obradi određene tematike"). U prigovoru se navodi da 
je „jasno je  da je  emitovanjem ovakvog priloga koji vrvi od neistina i uvreda, uredništvo Pink 
Mprekršilo pomenuti član Pravilnika".

2
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon:+382 20 201 430 E-mail: ard@ardcQ.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardca.org

mailto:ard@ardcQ.org
http://www.ardcQ.org


- prekršio čl. 11 st. 2 Pravilnika (kojim je propisano da se „programskim sadržajima ne smiju 
tendenciozno promovisati interesi jedne političke stranke ili bilo koje grupe ili pojedinca, 
posebno ukoliko se takvi sadržaji emituju sistematično tokom određenog vremenskog 
perioda"), jer „ovo je  703 prilog Pink M TV u posljednjih 3 i po godine usmjeren na rušenje 
kredibiliteta dnevnika i TV Vijesti kao glavnog konkurenta na tržištu Pink M, s ciljem da se 
sistematično i dugotrajno promovišu interesi vlasnika same Pink TV kojoj je naša medijska 
grupa konkurent na tržištu".

- prekršio pravilo druge strane (koje je prema čl. 4 Pravilnika definisano kao obaveza 
elektronskih medija da kod izvještavanja o pitanjima ili pojavama koje uključuju sukob bilo 
koje vrste, svim stranama koje su uključene u raspravu pruži mogućnost da u polemici 
učestvuju na ravnopravan način. Ovo načelo ne dozvoljava jednostrane napade na ličnosti, 
niti vođenje dugotrajnih ili ponavljanih kampanja u vezi sa pojedinim ličnostima, društvenim 
grupama ili institucijama, bez novih relevantnih podataka koji bi opravdali produženo ili 
ponovljeno izvještavanje o istoj pojavi, događaju, instituciji ili ličnosti), jer, kako se navodi, 
„uredništvo Pink M nije našlo za shodno da prenese dnevnik DAN koji je par dana ranije 
objavio njegovu izjavu istim povodom, a kamo ii da ga pozovu i zatraže izjavu povodom 
optužbi koje tako iscrpno i bez bilo kakve ograde prenose".

Polazeći od navedenog prigovora, Agencija za elektronske medije (u daljem tekstu: Agencija) 
pokrenula je postupak za utvrđivanje da li je prigovor osnovan, odnosno da li je dos!o do kršenja Zakona o 
elektronskim medijima i Pravilnika.

Po tom osnovu, Sektor za monitoring Agencije je izvršio uvid u snimke emitovanih spornih 
programskih sadržaja emitera i sačinio nalaz dana 05.05.2015. godine (akt broj 05-659/1 od
05.05.2017.god.).

Saglasno nadležnostima ustanovljenim članom 138 Zakona o elektronskim medijima i članom 8 
Zakona o opštem upravnom postupku, a u cilju utvrđivanja činjenice da li je emitovanjem spornog sadržaja 
došlo do kršenja Zakona o elektronskim medijima, Pravilnika i Odobrenja za emitovanje, Agencija je emiteru 
dostavila predmetni prigovor, sa nalazom Sektora za monitoring i zatražila da, u roku od osam dana od dana 
prijema zahtjeva, dostavi pisano izjašnjenje na date navode (akt broj 02-659/2 od 09.05.2017.god.).

U ostavljenom roku, emiter nije dostavio pisano izjašnjenje povodom navedenog prigovora.

Dana 08. maja 2017.g. Agenciji za elektronske medije dostavljen je prigovor Socijaldemokratske 
partije Crne Gore (akt zavedena kod Agencije za elektronske medije pod br. 02-664 od 08.05.2017.g.), na rad 
privrednog društva „Pink M Company" d.o.o., kao emitera televizijskog programa ,,7V Pink M" na programski 
sadržaj na prilog emitovan 03. maja 2017. godine u 11:00, 12:00, 13:00, 14:00 i 17:00 sati u informativnoj 
emisiji „Minut, dva".

Agencija za elektronske medije je nakon detaljnog pregleda utvrdila da se prigovori gospodina Željka 
Ivanovića i Socijaldemokratske partije Crne Gore zasnivaju na istom činjeničnom stanju (prigovor se odnosi na 
isti programski sadržaj emitera), kao i na istom pravnom osnovu, i da je Agencija za elektronske medije 
stvarno nadležna u pogledu navedenih predmeta. Imajući u vidu navedeno, kao i činjenicu da je članom 118 
stav 1 Zakona o opštem upravnom postupku propisano da „ako se prava ili obaveze stranaka zasnivaju na 
istom ili sličnom činjeničnom stanju i na istom pravnom osnovu i ako je organ koji vodi postupak u pogledu 
svih predmeta stvarno nadležan, može se pokrenuti i voditi jedan postupak i onda kada se radi o pravima i 
obavezama više stranaka", direktor Agencije za elektronske medije je Zaključkom spojio pomenute prigovore 
(akt broj 02-659/3 od 30.05.2017.god.).

U ostavljenom roku, Željko Ivanović iz Podgorice je uložio žalbu Savjetu Agencije za elektronske 
medije (u daljem tekstu: Savjet Agencije) protiv navedenog prvostepenog Zaključka Agencije.

Žalbom su istaknuti razlozi za poništenje zaključka i to:
- „da se prigovor SDP odnosi na mnogo manji broj kršenja programskih načela i profesionalnih 

standarda nego prigovor Željka Ivanovicš',
- „iz prigovora Željka Ivanovića jasno je da je  uredništvo Pink M svjesno prekršilo profesionalne 

standarde jer su puna tri dana prije emitovanja priloga imali izjavu Željka Ivanovića 
publikovanu u dnevnom listu dan iz koje su mogli zaključiti da je  prilog DN na osnovu kojeg 
su sačinili prilog-falsifikat", kao i da „ako su morali prenijeti prilog DN onda su morali citirati i 
prilog Dan-a", što, kako se navodi, „takav demant ili okolnost nije postojala u vezi SDP",

3
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9 Telefon:+382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.org
Podgorica, Crna Gora Telefax: +382 20 201 440 www.ardcg.org

mailto:ard@ardca.org
http://www.ardcq.orQ


- „spajanje predmetnih prigovora Agencija želi da diskredituje Žeijka Ivanovića i da na taj način 
potvrdi i opravda prilog Pink TV u kome se tvrdi da je isti angažovan za HN izbore od strane 
SDP i njenog lidera".

Na sjednici održanoj 15.06.2017.g., Savjet Agencije je razmotrio predmetnu žalbu i navode sadržane 
u spisima predmeta i konsatatovao da su opravdani navodi iz žalbe i da nije moguće voditi jedan postupak. 
Saglasno tome, Savjet Agencije je donio Rješenje kojim je usvojio žalbu gospodina Žeijka Ivanovića iz 
Podgorice podnesenu protiv Zaključka direktora Agencije za elektronske medije br. 02-659/3 od 30.05.2017. 
godine (akt broj 02-659/3 od 30.05.2017.god.) i naložio prvostepenom organu da povodom prigovora 
gospodina Žeijka Ivanovića i Socijaldemokratske partije Crne Gore vodi odvojene postupke jer se isti pozivaju 
na kršenje različitog seta programskih sadržaja.

Na osnovu informacija i navoda sadržanih u prigovoru, kao i uvida u snimak emitovanog sadržaja, 
može se konstatovati sljedeće:

• Dana 3. maja 2017. godine u 11:00, 12:00, 13:00, 14:00 i 17:00 sati u okviru informativne 
emisije „Minut, dva", emitovan je prilog, u trajanju od 1 minut i 18 sekundi, čija je sadrzina 
(transkript) naprijed navedena.

- prilog je pokriven fotografijama lica o kojima je riječ u prilogu, kadrovima sa političkih 
skupova navedenih partija, kao i fotografijama ranije objavljenih tekstova u dnevnoj štampi i 
na portalima.

- Objavljivanje ili prenošenje informacija posvećenim predizbornim dešavanjima u opštini 
Herceg Novi, predstavlja objavljivanje informacija od interesa za javnost.
Ne može se dovesti u pitanje pravo emitera da u, skladu sa načelom slobode objavljivanja 
komentara i njegovom uređivačkom politikom, objavljuje/prenosi informacije ili komentariše 
pojave, događaje i postupke pojedinaca, uz obavezu da komentare jasno odvoje od ostalih 
vijesti i informacija, posebno onih kojih se odnose na isti temu.

- Iako je u jednom dijelu priloga emiter naveo da „prema saznanjima Dnevnih novina" 
(„Ivanovlc se, naime, sreo sa Draganom Šimrakom, koji je  prema saznanjima Dnevnih novina 
referisao o stanju na terenu i odnosima u partiji, koji su pogoršani nakon skandala sa 
Baždarom"), ostali dio priloga je formulisan tako da se ne može sasvim jasno zaključiti da li 
su ti navodi preneseni ili se radi o komentarima emitera.
Izostavljanjem bilo kakave odrednice da se radi o prenesenim navodima iz drugog izvora i 
korišćenjem samo pokrivalica sa kadrovima objavljenih tekstova u dnevnoj štampi i na 
portalima, emiter je propustio da profesionalno i odgovorno ukaže na izvor koji je poslužio za 
predmetni prilog, koji bi mogao biti prihvatljiv za navode koji glase: „...lider 
Socijaldemokratske partije Ranko Krivokapić, kako bi ublažio posljedice fotografije koju su 
objavile Dnevne novine, a na kojima Milovan Baždar njihov kandidat za odbornika na glavi 
nosi šajkaču sa kokardom, angažovao Žeijka Ivanovića, suvlasnika Vijesti. Ivanović se, naime, 
sreo sa Draganom Šimrakom, koji je prema saznanjima Dnevnih novina referisao o stanju na 
terenu i odnosima u partiji, koji su pogoršani nakon skandala sa Baždarom. Zajedno su se 
kasnije naš/i sa Željkom Dapčevićem, koga Novljani pamte kao bivšeg člana prosrpske 
Narodne stranke. Glavna tema sastanka bila je  kako nanijeti što veću štetu DPS-u. Ivanović je  
tom prilikom kazao da se u dogovoru sa Krivokapićem spremaju tekstovi u Vijestima o 
aferama kojima se rusi rejting DPS-a, kao i da se planira repriza emisije o Maroviću i Budvi..." 
Za pomenuti sadržaj se ne može utvrditi postojanje bilo kakvog činjeničnog utemeljenja. 
Naime, lično uvjerenje i mišljenje urednika i novinara diskriminatorno su uticali na način 
predstavljanja teme sadržaja.

Umjesto objavljivanja pravičnog i izbalansiranog sadržaja, emiter je propustio da traži, ili 
objavi izjavu podnosioca prigovora koju je dao, kako navodi, „dnevniku Dan istim povodom".
Uvažavajući pravo emitera da, u granicama njegove slobode izražavanja, traži, pribavlja i 
objavljuje informacije od intereresa za javnost, ne može se opravdati objavljivanje informacija 
koje imaju negativnu konotaciju (na štetu podnosioca prigovora), bez (pokušaja) pribavljanja 
i objavljivanja komentara tih navoda od strane lica na koja se odnose (član 12 stav 3 
Pravilnika).
Naime, ne može se naći opravdanje za ovakav pristup, osim želje da se tendenciozno 
promovišu samo interesi „jedne strane" što je suprotno članu 11 stav 2 Pravilnika.

4
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9 Telefon:+382 20 201 430 E-mail: ard@ardcq.org
Podgorica, Crna Gora Telefax: +382 20 201 440 www.ardcg.org

mailto:ard@ardcq.org
http://www.ardca.org


- prilog ne predstavlja rezultat izvještavanja o pitanjima ili pojavama koje uključuju sukob bilo 
koje vrste. U prilogu nije riječ o raspravi, polemici i si., niti se on bavi utvrđivanjem stavova 
različitih strana o konkretnom pitanju (čemu služi "pravilo druge strane").
emitovanim prilogom emiter je propustio da na profesionalan i odgovoran način pribavi i 
objavi cjelovitu i nepristrasnu informaciju, da vjerno, pravično i izbalansirano prikaže događaj 
kojem je posvećen prilog, odnosno obezbijedi da različita mišljenja budu profesionalno i 
korektno zastupljena.

Može se zaključiti da je opravdan prigovor da emiter nije doprinio cjelovitom i nepristrasnom 
informisanju javnosti, da događaj nije vjerno prikazao ni omogućio da različiti pristupi i mišljenja budu 
profesionalno i korektno zastupljeni, da je emitovao sadržaj koji nije bio ni pravičan ni izbalansiran, da je 
emitovanjem priloga tendenciozno promovisao samo stavove jedne strane i propustio da pruži priliku licima na 
račun kojih su iznesene negativne konotacije, da komentarišu date navode.

Na osnovu navedenog, a uvažavajući činjenicu da je saglasno tački 7.1 izdatog Odobrenja za 
emitovanje O-TV-K-14 od 21.07.2011. godine i članu 5 Pravilnika, emiter odgovoran za sve objavljene 
sadržaje, može se utvrditi da je emiter objavljivanjem spornog programskog sadržaja prekršio čl. 7, 8 st. 2, 11 
st. 1 i 2 i čl. 12 stav 3 Pravilnika.

Nakon sprovedenog postupka i uz uvažavanje svih relevantnih činjenica, direktor Agencije je , 
saglasno čl. 139, 140, 141, 143, 144 i 145. Zakona o elektronskim medijima, donio odluku kojom se emiteru 
izriče upravno-nadzorna mjera upozorenja i nalaže da usaglasi emitovanje programskih sadržaja u okviru 
programa "TV Pink M" sa standardima definisanim u Zakonu o elektronskim medijima, podzakonskim aktima 
Agencije i izdatom Odobrenju za emitovanje.

Prilikom izricanja upravno-nadzorne mjere, direktor Agencije je imao u vidu:
da je emiteru, u više navrata u posljednjih šest mjeseci, izrečeno upozorenje zbog kršenja 
programskih standarda vezanih za proizvodnju informativnog programa;

- da je u radu emitera došlo do određenih progresa u smislu poštovanja Pravilnika o 
programskim standardima u elektronskim medijima;

- da je na 162. sjednici održanoj 13.04.2017. godine, Savjet Agencije za elektronske medije 
predložio direktoru Agencije da, prilikom sljedećeg kršenja normi Zakona o elektronskim 
medijima ili podzakonskih akata Agencije, od strane emitera „Pink M Company" d.o.o., 
razmotri preduzimanje strožije kazne;

- da je izrečena mjera srazmjerna prirodi i težini prekršaja, kao i da se može očekivati da ce 
upozorenje biti dovoljno da emiter ubuduće ne ponovi protivpravno ponašanje.

Emiteru je naloženo i da u skladu sa čl. 140 stav 3 Zakona o elektronskim medijima izrečenu mjeru 
upozorenja objavi u svom programu, u okviru informativnoj emisiji „Minut, dva" u u 11:00, 12:00, 13:00, 
14:00, i 17:00 časova.

Ovo jesenje stupa na snagu danom donošenja.

UPUTSTVO O PRAVNOM SREDSTVU

Protiv ovog rješenja može se podnijeti žalba Savjetu Agencije za elektronske medije u roku od 15 
dana od dana njegovog dostavljanja.

Dostavljeno:
- Privredno društvo „Pink M Company" d.o.o.
- Željko Ivanović, podnosilac prigovora
- Arhiva

Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

5____________________________________________________
Telefon:+382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardcg.org

mailto:ard@ardca.org
http://www.ardca.ora

