
Crna Gora 
AGENCIJA ZA ELEKTRONSKE MEDIJE

Broj: 02 -  286 
Podgorica, 22.02.2019. godine

Na osnovu čl. 139, 140, 141, 143 i 144 Zakona o elektronskim medijima ("SI. list Crne Gore", br. 46/10, 
40/11, 53/11, 6/13, 55/16 i 92/17) i čl. 18 i 116 Zakona o upravnom postupku ("SI. list Crne Gore", 56/14, 
20/15, 40/16 i 37/17), postupajući po prigovoru gospodina Borisa Raonića iz Podgorice, akt zaveden kod 
Agencije za elektronske medije pod br. 02-2376 od 14.12.2018.g., direktor Agencije za elektronske medije 
donosi

R J E Š E N J E

1. Prihvata se prigovor gospodina Borisa Raonića iz Podgorice, akt zaveden kod Agencije za 
elektronske medije pod br. 02-2376 od 14.12.2018.g. i privrednom društvu „Radio i 
Televizija Crna Gore" d.o.o. iz Podgorice, javnom emiteru opšteg televizijskog 
programa „Prvi program Televizije Crne Gore" (TVCG1), izriče se upozorenje, kao
upravno-nadzorna mjera zbog kršenja čl. 55 st. 6 i 56 st. 4 Zakona o elektronskim 
medijima, čl. 7, 8 stav 2, 11 st. 1 i 12 st. 3 Pravilnika o programskim standardima ("SI. list 
Crne Gore", 35/11 i 07/16) i tačke 7.1. Odobrenja za emitovanje broj O-TV-J-Ol od 
25.01.2013. godine, prilikom emitovanja dana 05. decembra 2018. godine, u terminu od 
20:08:50 do 20:20:27 sati (11 minuta 37 sekundi) priloga u spoljnopolitičkom magazinu 
„Fokus", posvećenom Izraelu.

2. Upozorenje iz tačke 1 ovog Rješenja se izriče zbog:

a. kršenja obaveze emitera da doprinosi nepristrasnom informisanju javnosti o događajima 
u zemlji i inostranstvu (član 55 stav 6 Zakona o elektronskim medijima i član 7 Pravilnika
o programskim standardima).

b. kršenja obaveze medija da emitovanje radijskog ili televizijskog programa mora da 
ispunjava uslove da različiti pristupi i mišljenja moraju biti primjereno zastupljeni, kao i da 
mora podsticati nepristrasnost, uz poštovanje razlika u mišljenjima o političkim ili 
privrednim pitanjima (član 56 stav 4 Zakona o elektronskim medijima).

c. kršenja obaveze medija da se događaji moraju vjerno prikazati, a različiti pristupi i 
mišljenja biti profesionalno i korektno zastupljeni (član 8 stav 2 Pravilnika o programskim 
standardima).

d. kršenja obaveze da programski sadržaji, a naročito informativno-politički i programi o 
tekućim događajima moraju biti pravični i izbalansirani, što se postiže objavljivanjem 
suprotstavljenih stavova, bilo u istom programu ili u nizu drugih programa, koji 
predstavljaju cjelinu u obradi određene tematike (član 11 stav 1 Pravilnika o programskim 
standardima).

3. Privrednom društvu „Radio i Televizija Crna Gore" d.o.o., nalaže se da usaglasi emitovanje 
programskih sadržaja u okviru programa „TVCG1" sa standardima definisanim u Zakonu o 
elektronskim medijima, podzakonskim aktima Agencije i izdatim Odobrenjem za emitovanje.

4. Privredno društvo „Radio i Televizija Crna Gore" d.o.o., dužno je da, u skladu sa članom 140 stav 
3 Zakona o elektronskim medijima, u programu „TVCG1", u spoljnopolitičkom magazinu „Fokus" 
koja se emituje od 20:00 sati, objavi informaciju o izrečenoj mjeri iz tač. 1 ovog rješenja koja 
glasi:

„Agencija ze elektronske medije izrekla je javnom emiteru opšteg televizijskog programa „Prvi 
program Televizije Crne Gore" upozorenje zbog propuštanja da u svom spoljnopolitičkom 
magazinu 'Fokus' doprinose nepristrasnom informisanju javnosti, kao i zbog kršenja obaveze da

1
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardcQ.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardca.org

mailto:ard@ardcQ.org
http://www.ardca.org


različiti pristupi i mišljenja budu profesionalno i korektno zastupljenim, uz poštovanje razlika u 
mišljenjima o političkim ili privrednim pitanjima. Upozorenje je izrečeno po prigovoru u vezi sa 
prilogom posvećenom Izraelu, a emitovanom 05. decembra 2018. godine u spoljnopolitičkom 
magazinu 'Fokusm.

5. Protiv ovog rješenja može se podnijeti žalba Savjetu Agencije za elektronske medije u roku od 15 
dana od dana njegovog prijema.

6. Ovo rješenje će se objaviti na veb sajtu Agencije za elektronske medije www.aemcq.org.

7. Ovo rješenje stupa na snagu danom donošenja.

O b r a z l o ž e  nj e

Dana 14. decembra 2018. godine, Agenciji za elektronske medije (u daljem tekstu: Agencija) 
dostavljen je prigovor gospodina Borisa Raonića, na rad privrednog društva „Radio i Televizija Crne Gore"
d.o.o. (u daljem tekstu: emiter), u okviru televizijskog programa „TVCG1".

Prigovor se odnosi na prilog u spoljnopolitičkom magazinu „Fokus", emitovanom 05. decembra 2018. 
godine, sa početkom u 20:00 sati. Predmetni prilog je bio posvećen boravku u Izraelu spoljnopolitičkih 
novinara i urednika iz Srbije i Crne Gore, organizovanom povodom obilježavanja 70 godina postojanja te 
države.

Po mišljenju podnosioca prigovora „ ...autorka emisije 'Fokus' emitovane 05.12.2018.g., grubo je 
prekršila programske standarde i principe tačnosti, objektivnosti, provjeravanje činjenica, kredibiliteta, 
pravednosti i uravnoteženosti izvještavanja, ...emisija je urađena kao propaganda Izraela bez druge strane i 
bez pokušaja da se druga strana predstavi, ...autorka nije ukazala na brojne izvještaje relevantnih 
međunarodnih organizacija".

Kako se navodi u prigovoru „  ...TVCG se dala u propagiranja koja vrši Izrael", kao i da je to ,,potpuno 
neprihvatljivo za javni servis koji mora da teži istini i objektivnom izbalansiranom izvještavanju".

Polazeći od navedenog prigovora, Agencija je pokrenula postupak za utvrđivanje da li je prigovor 
osnovan, odnosno da li je došlo do kršenja Zakona o elektronskim medijima i Pravilnika o programskim 
standardima u elektronskim medijima (u daljem tekstu: Pravilnik).

Po tom osnovu, Sektor za monitoring Agencije izvršio je uvid u snimak emitovanog programskog 
sadržaja emitera i sačinio nalaz dana 18.12.2018. godine (akt broj 05-2376/1 od 18.12.2018. god.).

Saglasno nadležnostima ustanovljenim članom 138 Zakona o elektronskim medijima i članom 111 
Zakona o upravnom postupku, a u cilju utvrđivanja činjenice da li je emitovanjem spornog sadržaja došlo do 
kršenja Zakona o elektronskim medijima, Pravilnika i Odobrenja za emitovanje br. O-TV-J-1, Agencija je 
emiteru dostavila predmetni prigovor, sa nalazom Sektora za monitoring i zatražila da u roku od sedam dana 
od dana prijema zahtjeva, dostavi pisano izjašnjenje na date navode (akt broj 02-2376/2 od 19.12.2018. god.).

Emiter u ostavljenom roku nije dostavio izjašnjenje.
Na osnovu informacija i navoda sadržanih u prigovoru, kao i uvida u snimak emitovanog programskog 

sadržaja, Agencija konstatuje sljedeće:

1. Emiter je, dana 05. decembra 2018. godine, u spoljnopolitičkom magazinu „Fokus" u terminu od 
20:08:50 do 20:20:27 sati (11 minuta 37 sekundi), emitovao prilog u kojem se prenose detalji boravka 
spoljnopolitičkih novinare i urednika iz Srbije i Crne Gore u Izraelu, organizovanog od strane Ambasade 
Izraela za Srbiju i Crnu Goru, povodom obilježavanja 70 godina postojanja te države.

U nastavku su dati transkripti pojedinih segmenata emitovanog programskog sadržaja.

Najava priloga: „Natif Hasera je  malo izraelsko selo na samoj granici Gaze. Već osamnaest godina, 
takoreći, na prvoj liniji fronta, doduše, neobjavljenog rata, živi nešto više od 800 stanovnika. Njihove 
kuće, školu, društvene prostorije, zemlju, od Hamasa dijeli samo veliki betonski zid. Iako je na ovo selo 
i njegovu okolinu prije nepun mjesec palo nekoliko desetina raketa i granata koje je iz pojasa Gaze 
ispalio Hamas, život ovdje, kako smo se i sami uvjerili, ide svojim tokom. Ovdašnji Izraelci ne 
namjeravaju da napuste ovo mjesto. Priznaju samo riječ mir i poručuju da je upravo on najpotrebniji 
svim akterima."

Nakon uvodnog dijela, emitovan je snimak sa mještankom Hilom Fenalon koja navodi da je mjesto 
sadašnjeg skloništa od bombi nekada bilo dječje igralište. Od 2011. godine je, kako kaže, ispaljeno 
preko pet hiljada raketa na to područje, troje ljudi je poginulo a više njih povrijeđeno. Tokom

2
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardcq.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardca.org

http://www.aemcq.org
mailto:ard@ardcq.org
http://www.ardca.org


razgovora, ona pokazuje ostatke improvizovanih raketa Hamasa i govori o tome kako su se česti 
raketni napadi odrazili na djecu i njihovo odrastanje. Govoreći o aktuelnim prilikama u zemlji, 
mještanka rješenje trenutne situacije vidi u tome da Hamas ne bude zvanični zastupnik Palestinaca.
U nastavku su prikazani mozaici napravljeni od ofarbanih kamenčića, svaki sa mirovnom porukom, sa
pozivom na mir na arapskom i hebrejskom jeziku. Prikazan je i granični prelaz na tromeđi Izraela,
Egipta i pojasa Gaze, gdje se pod strogim kontrolama odvija razmjena robe.

Voditeijka: ,,U Gazu ide sve za čime se iskaže potreba osim, naravno, oružja. Izraelci preko ovog 
pre/aza dozvoljavaju da u Gazu ide i cement, čelične cijevi, iako svjesni da se to može upotrijebiti protiv 
njih za gradnju podzemnih tunela Hi izradu improvizovanih raketa."

U toku trajanja priloga emitovana je izjava Amiša Akeda, šefa prelaza Kerem Šalom.

Amiš Aked: „Naša misija je da služimo civilnom stanovništvu... (prim.aut.: tehnički prekid 20:13:15- 
20:13:17) ...ali istovremeno da spriječimo bilo kakvo dejstvo terorista. Ovdje nema nikakvog povjerenja 
između dvije strane. Kad god na arapskom razgovaram sa mojim kolegama sa druge strane granice u 
Gazi, kažem im istinu i nikad ih ne blefiram, ali im svakako naglasim da im ništa ne vjerujem, jednako 
kao što ni oni ne vjeruju meni."

Voditeijka: „1 dok je  na jugu glavna prijetnja Hamas, situacija na sjeveru prividno je mirnija. Izraelci 
se ovdje suočavaju sa prijetnjama koje im prvenstveno stvara Hezbolah, ali i niz manjih islamskih grupa 
i pobunjenika. U djelovanju svih tih grupa koje su usmjerene protiv Izraela, kako zvaničnici, tako i 
stručnjaci iz oblasti bezbjednosti Izraela prepoznaju uticaj Irana za koga kažu da je  ubjedljlvo najjači i 
najopasniji neprijatelj jevrejske države."

U nastavku je emitovan razgovor sa potpukovnicom izraelske vojske u penziji, Sarit Zahavi, koja 
objašnjava istorijat sukoba na području Galileje prema Libanu i Golenske visoravni prema Siriji.

Voditeijka: „Dok nas vodi uz granicu i pokazuje nekadašnje položaje, osmatračnice i na vidikovcima 
koji su danas turistička atrakcija što je posjećuju gosti iz cijelog svijeta, Sarit Zahavi bez straha staje na 
samo nekoliko stotina metara od položaja Hezboiaha... (prim.aut.: tehnički prekid 20:16:35-20:16:38). 
Zahavi je  15 godina služila u obavještajnim službama... (prim.aut.: tehnički prekid 20:16:41-20:16:44) 
...uz to je  i majka petoro djece. Inače, sukobi prvenstveno sa Hamasom... (prim.aut: tehnički prekid 
20:17:12-20:17:14) ...trenutno je glavna politička tema u Izraelu oko koje se vrti sudbina Vlade... 
(pnm-aut.: tehnički prekid 20:17:17-20:17:21) ...u Izraelu napustila konzervativna partija ministra 
odbrane Libermana koji je  dao ostavku jer smatra da Vlada nije dala pravi odgovor na poslednje 
napade Hamasa na Izraelce u pojasu Gaze."
U nastavku je emitovana izjava Odeda Forera, poslanika Kineseta, koji govori o mogućnosti održavanja 
prijevremenih izbora ali i izazovima sa kojima se država susrijeće.

Nakon emitovane izjave, voditeijka objašnjava način funkcionisanja izraelskog parlamenta. Takođe 
ističe da je tokom posjete Izraelu razgovarano i sa zvaničnicima iz tamošnjeg Ministarstva vanjskih 
poslova, te da je iza zatvorenih vrata bilo riječi i o odnosima u regionu zapadnog Balkana.

Emitovan je i dio priloga koji se odnosi na posjetu Jerusalimu, kao i izjava predstavnika izraelske 
policije koji govori o bezbjednosnim mjerama koje njegova služba preduzima s ciljem zaštite tamošnjeg 
stanovništva.
Voditeijka: „Biia je ovo prilika da spoljnopolitički novinari i urednici iz Srbije i Crne Gore upoznaju 
donekle Izrael, a sve povodom 70 godina postojanja te države. Organizator puta bila je  Ambasada 
Izraela za Srbiju i Crnu Goru."

2. Članom 55 st. 6 Zakona i članom 7 Pravilnika propisano je da je emiter dužan da doprinosi slobodnom, 
istinitom, cjelovitom, nepristrasnom i blagovremenom informisanju javnosti o događajima u zemlji i 
inostranstvu.

3. Zakonom, u čl. 56 st. 4, propisano je da emitovanje radijskog ili televizijskog programa mora da 
ispunjava sljedeće uslove:

1) događaji se moraju vjerno prikazati, a različiti pristupi i mišljenja moraju biti primjereno zastupljeni;

2) vijesti moraju istinito i korektno predočiti činjenice i događaje, moraju biti nepristrasne i 
profesionalno korektne;

3) mišljenja i komentari moraju biti odvojeni i njihov izvor ili autor prepoznatljiv;
4) mora se podsticati nepristrasnost, uz poštovanje razlika u mišljenjima o političkim ili privrednim 
pitanjima.

4. Članom 8 st. 2 Pravilnika propisano je da se događaji moraju vjerno prikazati, a različiti pristupi i
3

Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardca.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardca.org

mailto:ard@ardca.org
http://www.ardca.org


mišljenja moraju biti profesionalno i korektno zastupljeni.

5. Članom 11 stav 1 Pravilnika je propisano da programski sadržaji, a naročito informativno-politički i 
programi o tekućim događajima moraju biti pravični i izbalansirani, što se postiže objavljivanjem 
suprotstavljenih stavova, bilo u istom programu ili u nizu drugih programa, koji predstavljaju cjelinu u 
obradi određene tematike

6. Polazeći od prava na slobodu izražavanja i uređivačku autonomiju, mediji su slobodni da određenu 
pojavu, događaj ili slično tretiraju na različiti način, a da pri tome ne prekrše propise, kao i da u skladu 
sa svojom uređivačkom politikom, komentarišu pojave, događaje i postupke pojedinaca, uz obavezu da 
komentare jasno odvoje od ostalih vijesti i informacija, posebno onih koji se odnose na istu temu pri 
čemu moraju voditi računa o normama propisanim Zakonom i Pravilnikom.

7. Emitovani prilog prenosi utiske i informacije dobijene u toku boravka u Izraelu spoljnopolitičkih 
novinara i urednika iz Srbije i Crne Gore, povodom obilježavanja 70 godina postojanja te države. Ta 
godišnjica se može smatrati događajem od interesa za javnost, pa samim tim i prilog posvećen stanju I 
izazovima sa kojima se Izrael suočava na političkom, ekonomskom ili bezbjedonosnom planu.

8. Prilog se u cjelini sastoji od prikaza stanja i stavova predstavnika izraelske strane (mještanka Hila 
Fenalon iz sela Natif Hasera u blizini granice sa Gazom, šef graničnog prelaza na tromeđi Egipat- 
Izrael-Gaza „Kerem Šalom" -  g. Amiš Akeda, potpukovnica izraelske vojske u penziji gđa. Sarit Zahavi) 
u vezi sa aktueinim i višegodišnjim problemima izazvanim odnosom prema Gazi (na jugu) ili sjevernim 
susjedima Izreala. Ne dovodeći u pitanje pravo emitera i autora priloga da prenese stavove svojih 
sagovornika u odnosu na situaciju sa pojasom Gaze (mogućnost prometa roba preko prelaza „Kerem 
Šalom", opredijeljenost stanovništva za ostanak u graničnom pojasu prema Gazi bez obzira na 
opasnost od raketnih napada), ili odnosu prema Hamasu (da ne treba da bude predstavnik 
Palestinaca), Hezbolahu, Iranu itd., ne može se naći opravdanje za potpuno odsustvo stavova 
predstavnika Gaze ili njenog stanovništva, predstavnika Hamasa ili drugih pomenutih orgnizacija. 
Činjenica da je posjetu organizovala izraelska strana (pa time i susrete sa sagovornicima i mjesta koja 
će novinari posjetiti) ukazuje na moguću pristrasnost imajući u vidu opredjeljenje da se u prilogu ne 
prenese bilo koji alternativni stav u odnosu na stavove koje je iznijela izraelska strana.

Da je prilog zahtijevao veći stepen nepristrasnosti posebno ukazuje činjenica da je pitanje položaja i 
stanja u i oko pojasa Gaze vrlo kontroverzno pitanje oko kojeg postoje različiti, često vrlo 
suprostavljeni, stavovi predstavnika različitih država i međunarodnih organizacija.

Upravo zbog takve situacije, autorka je propustila da na uravnoteženiji način prikaže situaciju vezanu 
za pojas Gaze kao nešto što značajno određuje političku i bezbjedonosnu sliku Izraela.

Uvažavajući činjenicu da su emiter i autorka imali ograničene mogućnosti pribavljanja stavova 
predstavnika ili stanovnika Gaze, ne može se opravdati izostanak primjene drugih uređivačkih tehnika 
koje bi omogućile kompletiranje slike sa stavovima i druge strane. Podnosilac prigovora opravdano 
navodi da su to mogli biti ranije objavljeni i lako dostupni stavovi predstavnika Hamasa, palestinskih 
organa ili nekih međunarodnih organizacija (prvenstveno Ujedinjenih nacija).

Izostankom takvih stavova ili bar pokušaja da se oni obezbijede, emiter nije doprinio da različiti pristupi
i mišljenja budu profesionalno i korektno zastupljeni, uz poštovanje razlika u mišljenjima o političkim ili 
privrednim pitanjima.

9. Autor ili reporter ima pravo da iznese svoj stav ili mišljenje o nekom pitanju (npr. mogućnost prometa 
roba ka i iz Gaze i efekti koje to ima na stanovništvo na različitim stranama granice). Ipak, s obzirom 
na značajnu suprostavljenost stavova i ocjena tog stanja, alternativna stanovišta / stavovi trebala su da 
budu predstavljena u istom ili seriji programskih sadržaja kao cjelini. Kako je predmetni prilog bio 
izolovan sadržaj povodom godišnjice postojanja Izreala, propuštena je prilika da se u njemu daju 
alternativna tj. drugačija mišljenja ili stavovi.

10. Emiter je posebno bio obavezan da vodi računa o obezbjeđivanju neophodne nepristrasnosti jer je 
predmetni prilog emitovan u okviru informativno-političkog programa za koje gledaoci, uobičajeno, 
imaju veći stepen očekivanja kad je u pitanju pružanje uravnoteženih, objektivnih i nepristrasnih 
informacija. Pri tome treba imati u vidu da emiter i autor/reporter ima pravo da u svojim sadržajima 
iznese stavove koji mogu predstavljati kritiku ili podršku pojedine politike ili mjere neke države ili 
organizacije. Ono što je važno je da obezbijedi da se, na odgovrajući način, predstave i alternativni 
stavovi o istom pitanju. Posebno je važno da, ako se na račun bilo koje osobe ili organizacije iznose 
negativne konotacije, treba im pružiti priliku da učestvuju u programu ili da komentarišu date navode.

Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

4___________________________________________
Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardcq.org
Telefax: +382 20 201 440 www.ardca.org

mailto:ard@ardcq.org
http://www.ardca.org


11. Prilog je zasnovan na posjeti koju je organizovala Ambasada Izraela za Srbiju i Crno Goru (informacija 
o tome je data na kraju priloga: „Bila je  ovo prilika da spoljnopolltički novinari i urednici iz Srbije i Crne 
Gore upoznaju donekle Izrael, a sve povodom 70 godina postojanja te države. Organizator puta bila je  
Ambasada Izraela za Srbiju i Crnu Goru."). Emiteri imaju pravo i slobodu da, u saradnji i uz podršku, 
različitih subjekata obezbijede resurse i/ili uslove (npr. organizacija puta za novinare ili novinarske 
ekipe) za proizvodnju priloga koji su fokusirani na aktuelne teme i događaje u zemlji i inostranstvu. 
Informacija o postojanju takve saradnje ili podrške mora biti jasno naznačena, posebno ako se imaju u 
vidu informativno-politički i programi o tekućim događajima, u koje spada i emisija „Fokus". U ovom 
slučaju emiter je informaciju o tome naveo na kraju priloga i time jasno predočio, mogući, interes koji 
može dovesti u pitanje pristrasnost programa.

12. U odsustvu izjašnjenja emitera, a na osnovu informacija pruženih u samom prilogu, ne može se 
zaključiti na koji način je Ambasada Izraela za Srbiju i Crnu Goru učestvovala u organizaciji puta za 
„spoljnopolitičke novinare i urednike iz Srbije i Crne Gore". Da li je to uključivalo određene finansijske 
izdatke vezane za pokriće troškova smještaja i putovanja novinara do i unutar Izraela ili pomoć u vezi 
sa organizovanjem posjeta različitim lokacijama i susreta sa različitim, unaprijed određenim 
sagovornicima. Ukoliko se radilo o bilo kakvom finansijskom izdatku, moglo bi se zaključiti da je na taj 
način Ambasada bila sponzor ovog sadržaja, te da joj je bio cilj da promoviše svoju državu, njene 
stavove i politike. Osim što bi to bilo direktno kršenje člana 95 stav 5 Zakona, kojim je propisano da 
vijesti i informativni program ne smiju biti sponzorisani, to bi ostavilo prostor za neprimjeren uticaj 
sponzora na sadržaj, odnosno uredničku nezavisnost emitera (što je suprotno stavu 1 istog člana 
Zakona).

Na osnovu navedenog, a uvažavajući činjenicu da je saglasno tač. 7.1 izdatih odobrenja za emitovanje 
br. O-TV-J-1 od 25.01.2013. godine i članu 5 Pravilnika, emiter odgovoran za sve objavljene sadržaje, može se 
utvrditi da emiter nije doprinio nepristrasnom informisanju javnosti, na pravičan i izbalansiran način, niti je 
obezbijedio da različiti pristupi i mišljenja budu primjereno, profesionalno i korektno zastupljeni, uz poštovanje 
razlika u mišljenjima o političkim ili privrednim pitanjima. Time je prekršio čl. 55 st. 6 i 56 st. 4 Zakona i čl. 8 st.
2 i čl. 11 st. 1 Pravilnika.

Nakon sprovedenog postupka i uz uvažavanje svih relevantnih činjenica, direktor Agencije je, saglasno 
čl. 139, 140, 141, 143 i 144. Zakona o elektronskim medijima, donio odluku kojom se emiteru izriče upravno- 
nadzorna mjera upozorenja i nalaže da usaglasi emitovanje programskih sadržaja u okviru programa „TVCGl" 
sa standardima definisanim u Zakonu o elektronskim medijima, podzakonskim aktima Agencije i izdatim 
odobrenjima za emitovanje.

Emiteru je naloženo i da u skladu sa čl. 140 stav 3 Zakona o elektronskim medijima izrečenu mjeru 
upozorenja objavi u svom programu, u okviru informativne emisije „Fokus" u 20:00 časova.

Ovo rješenje stupa na snagu danom donošenja.

UPUTSTVO O PRAVNOM SREDSTVU

Protiv ovog rješenja može se podnijeti žalba Savjetu Agencije za elektronske medije u roku od 15 dana 
od dana njegovog dostavljanja.

Dostavljeno:
- Savjet „Radio i Televizija Crne Gore", predsjednik
- „Radio i Televizija Crne Gore" d.o.o., izvršni direktor
- „Televizija Crne Gore", direktor
- Podnosilac prigovora
- Arhiva

Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

5_______________________________________
Telefon: +382 20 201 430 E-mail: ard@ardcQ.orQ
Telefax: +382 20 201 440 www.ardcQ.orQ

mailto:ard@ardcQ.orQ
http://www.ardcQ.orQ

