
Crna Gora 
AGENCIJA ZA ELEKTRONSKE MEDIJE

Broj: 02 -  391/3 
Podgorica, 14.04.2022. godine

Na osnovu člana 40 i 144 Zakona o elektronskim medijima ("SI. list Crne Gore", br. 46/10, 
40/11, 53/11, 06/13, 55/16, 92/17 i 82/20) i člana 18 i 116 Zakona o upravnom postupku ("SI. list 
Crne Gore", br. 56/14, 20/15, 40/16 i 37/17), postupajući po prigovoru NVO „Media centar" iz 
Podgorice (akt zaveden kod Agencije za elektronske medije pod br. 02-391 od 16.03.2022. godine), 
direktor Agencije za elektronske medije donosi

RJ E Š E  NJ E

1. Prihvata se prigovor NVO „Media centar" iz Podgorice, akt zaveden kod Agencije za 
elektronske medije pod br. 02-391 od 16.03.2022. godine i privrednom društvu „AST' 
d.o.o. iz Podgorice, kao emiteru opšteg televizijskog programa „Prva TV", izriče se 
upozorenje kao upravno-nadzorna mjera zbog kršenja čl. 55 st. 6 al. 1) Zakona o 
elektronskim medijima, čl. 7 st. 1 al. a) i čl. 8 st. 1 Pravilnika o programskim standardima 
u elektronskim medijima ("SI. list Crne Gore", 35/11, 07/16 i 08/19) i tačke 7.1. 
Odobrenja za emitovanje br. O-TV-K-15, prilikom emitovanja priloga u okviru 
informativne emisije „ŽurnaT emitovane dana 16. februara 2022. godine, u terminu od 
19:04:08 do 19:08:08 časova.

2. Upozorenje iz tačke 1 ovog Rješenja se izriče zbog:

a. kršenja obaveze emitera da doprinosi nepristrasnom informisanju javnosti o 
događajima u zemlji (član 55 stav 6 alineja 1 Zakona o elektronskim medijima i član 
7 stav 1 alineja a) Pravilnika o programskim standardima u elektronskim medijima);

b. kršenja obaveze emitera da prilikom proizvodnje informativnog programa mora 
poštovati načelo objektivnosti, nepristrasnosti i slobode objavljivanja komentara 
(član 8 stav 1 Pravilnika o programskim standardima u elektronskim medijima).

3. Privrednom društvu ,,AST' d.o.o. iz Podgorice, nalaže se da usaglasi emitovanje 
programskih sadržaja u okviru programa „Prva TV" sa standardima definisanim u Zakonu
o elektronskim medijima, podzakonskim aktima Agencije za elektronske medije i izdatim 
Odobrenjem za emitovanje br. O-TV-K-15.

4. Privredno društvo „AST' d.o.o. iz Podgorice, dužno je da u skladu sa članom 140 stav 3 
Zakona o elektronskim medijima, u programu „Prva TV", u okviru informativne emisije 
„ŽurnaT, objavi informaciju o izrečenoj mjeri iz tač. 1 ovog Rješenja koja glasi:

„Agencija za elektronske medije izrekla je emiteru opšteg televizijskog programa 'Prva 
TV’ upozorenje zbog propuštanja da doprinese nepristrasnom i objektivnom informisanju 
javnosti i kršenja načela objektivnosti, nepristrasnosti i slobode objavljivanja komentara."

5. Protiv ovog Rješenja može se podnijeti žalba Savjetu Agencije za elektronske medije u 
roku od 15 dana od dana njegovog prijema.

6. Ovo Rješenje će se objaviti na veb sajtu Agencije za elektronske medije www.aemcq.org.

7. Ovo Rješenje stupa na snagu danom donošenja.

O b r a z l o ž e  nj e

Dana 16.03.2022. godine Agenciji za elektronske medije (u daljem tekstu: „Agencija") 
dostavljen je prigovor NVO „Media centar" iz Podgorice, na rad privrednog društva ,,AST' d.o.o. 
Podgorica, emitera opšteg televizijskog programa „Prva TV' (zaveden kod Agencije pod br. 02-391 
od 16.03.2022.g.).

Prigovor se odnosi na programski sadržaj emitovan dana 16. februara 2022. godine, u okviru 
informative emisije „Žurnal'', u terminu od 19:04:08 do 19:08:08 sati (4 minuta). Predmet prigovora

1 __________________
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9 Telefon:+382 20 201 430 E-mail:aem@aemcq.orq
Podgorica, Crna Gora Telefax: +382 20 201 440 www.aemcq.org

http://www.aemcq.org
mailto:aem@aemcq.orq
http://www.aemcq.org


je potencijalno kršenje člana 55 st. 6 al. 1 Zakona o elektronskim medijima (u daljem tekstu: Zakon), 
člana 7 stav 1 alineja a) i člana 8 stav 1 Pravilnika o programskim standardima u elektronskim 
medijima (u daljem tekstu: Pravilnik) i tač. 7.1. Odobrenja za emitovanje br. O-TV-K-15.

Podnosilac prigovora navodi da je „povod za emitovanje spornog priloga na Prvoj 71/ bila 
najava vijesti emitovane na Novoj M dan ranije 15. februara 2022... u emisiji 'Centralni dnevnik", u 
kojoj je „najavljen izvještaj o svečanosti povodom Dana državnosti Srbije na kojoj je  predsjednik 
Srbije Aleksandar Vučić uručio orden Milanu Kneževiću, jednom od lidera političkog saveza 
Demokratski front i  poslaniku u Skupštini Crne Gorć'. Podnosilac prigovora ukazuje da je „naslov 
kojim je  najavljen ovaj izvještaj glasio: 'Orden za 'Pipuna", pri čemu je, umjesto imena odlikovanog 
političara, iskorišćen nadimak 'Pipun', čija pežorativnost je  naglašena stavljanjem znakova navoda''.

Kako se navodi u prigovoru, „Prva TV je  u svom prilogu od 16. februara stala u zaštitu 
poslanika Milana Kneževića kršeći, pri tome, više obaveza emitera propisanih članom 8 Pravilnika o 
programskim standardima u elektronskim medljimđ\

Po mišljenju podnosioca prigovora „u spornom prilogu nije ispunjena obaveza emitera da 
poštuje načelo objektivnost?, jer je „u najavi priloga bilo neohodno navesti povezanost direktorice 
Prve TV, gospođe Marine Jočić sa poslanikom Milanom Kneževićem jer oboje pripadaju političkom 
savezu D F, načelo nepristrasnosti jer su „u prilogu iznijeti isključivo lična uvjerenja nepoznatog 
novinara/urednikđ'.

Takođe, smatra da je prekršeno načelo slobode objavljivanja komentara, jer je „autorstvo 
spornog priloga ostalo nepoznato javnosti, a prilog nije najavljen kao komentar (analitička novinarska 
forma", kao i da je prekršeno pravilo druge strane, imajući u vidu da „u spornom prilogu nije data 
prilika Novoj M da saopšti svoj stav zbog profesionalnog prekršaja u kreiranju naslova, već je taj 
prekršaj iskorišćen kao povod za plasiranje političkog pamflet u kome su izneseni politički stavovi o 
nizu tema, koji su intonirani kao optužbe na račun neistomišljenika političke organizacije kojoj 
pripada direktorka Prve TV, kao i televizije Nova M\

Postupajući po osnovu navoda iz prigovora, Sektor za monitoring Agencije izvršio je uvid u 
snimak emitovanog programa emitera i sačinio nalaz dana 16.03.2022. godine (akt broj 02-391/1 od
16.03.2022.g.). Agencija je dana 21. marta 2022. godine pokrenula postupak za utvrđivanje da li je 
prigovor osnovan, odnosno da li je došlo do kršenja Zakona, Pravilnika i izdatog Odobrenja za 
emitovanje O-TV-K-15 i uputila je tim povodom emiteru zahtjev za izjašnjenje (akt broj 02-391/2 od
21.03.2022. godine).

U ostavljenom roku emiter nije dostavio traženo izjašnjenje.
Prilikom razmatranja da li je emitovanjem predmetnog sadržaja došlo do kršenja propisanih 

standarda o programskim standardima u elektronskim medijima, Agencija je posebno imala u vidu
sljedeće:

članom 55 st. 6 al. 1 Zakona i čl. 7 st. 1 al. a) Pravilnika propisana je obaveza 
emitera koji proizvode (uređuju i emituju) informativni program da to rade 
profesionalno i odgovorno i na taj način da doprinose slobodnom, istinitom, 
cjelovitom, nepristrasnom i blagovremenom informisanju javnosti o događajima u 
zemlji i inostranstvu.
Načelo objektivnosti je definisano kao obaveza elektronskih medija da u 
informativnim programima svako stanovište predstave na objektivan način, bez 
uređivačkih intervencija i komentara kojima bi se favorizovala jedna strana, ili 
neistinito predstavio predmet informativnog sadržaja. Kada između elektronskog 
medija i pojedinaca i/ili organizacija postoji interesna povezanost, onda se ta 
povezanost u programu mora jasno naglasiti (čl. 4 st. 1 al. i) Pravilnika).
Članom 4 stav 1 tačka j) Pravilnika, načelo nepristrasnosti je definisano kao obaveza 
elektronskih medija da činjenično izvještavanje jasno odvoji od stava, mišljenja ili 
komentara, pri čemu lično uvjerenje i mišljenje urednika i novinara ne smiju da 
diskriminatorno utiču na izbor teme i način njenog predstavljanja. Primjena ovog 
načela isključuje manipulisanje izjavama, saopštenjima i sličnim sadržajima s ciljem 
promjene njihovog osnovnog smisla (zlonamjerno skraćivanje ili montiranje djelova 
sadržaja i si.), odnosno manipulacije slikom, tonom i sadržajem koje iskrivljuju 
osnovni smisao saopštenog;

_________________________________________ 2____________________________________
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9 Telefon:+382 20 201 430 E-mail:aem@aemcq.orq
Podgorica, Cma Gora Telefax: +382 20 201 440 www.aemcq.org

mailto:aem@aemcq.orq
http://www.aemcq.org


Načelo slobode objavljivanja komentara je definisano kao sloboda elektronskih 
medija da u skladu sa svojom uređivačkom politikom komentarišu pojave, događaje i 
postupke pojedinaca, državnih organa, političkih partija i drugih institucija, kao i 
obaveza da komentare jasno odvoje od ostalih vijesti i informacija, posebno onih koji 
se odnose na istu temu (čl. 4 st. 1 al. I) Pravilnika).
Članom 4 stav 1 tačka m) Pravilnika pravilo druge strane definiše kao obavezu 
elektronskih medija da kod izvještavanja o pitanjima ili pojavama koje uključuju 
sukob bilo koje vrste, svim stranama koje su uključene u raspravu pruži mogućnost 
da u polemici učestvuju na ravnopravan način. Ovo načelo ne dozvoljava jednostrane 
napade na ličnosti, niti vođenje dugotrajnih ili ponavljanih kampanja u vezi sa 
pojedinim ličnostima, društvenim grupama ili institucijama, bez novih relevantnih 
podataka koji bi opravdali produženo ili ponovljeno izvještavanje o istoj pojavi, 
događaju, instituciji ili ličnost.
članom 8 stav 1 Pravilnika o programskim standardima je predviđeno da su u 
proizvodnji informativnih programa, elektronski mediji dužni da poštuju načela 
objektivnosti, nepristrasnosti, blagovremenosti, tačnosti, zabrane diskriminacije, 
slobode objavljivanja komentara i primjene pravila druge strane, dok je u stavu 2 
definisano da se događaji moraju vjerno prikazati, a različiti pristupi i mišljenja biti 
profesionalno i korektno zastupljeni.

Na osnovu informacija i navoda sadržanih u prigovoru i uvida u snimak emitovanog sadržaja, 
Agencija je konstatovala sljedeće:

1. Emiter je, dana 16. februara 2022. godine, u terminu od 18:59:46 do 19:32:45 (32 
minuta 59 sekundi) emitovao informativnu emisiju „ŽurnaF', i u okviru iste, u terminu 
od 19:04:08 do 19:08:08 sati (4 minuta), prilog opisan u tački 2.

2. Najava (voditeljka u studiju): „Javni govor pun mržnje prema neistomišljenicima, a 
posebno prema Srbima ne jenjava. Posljednji na udaru primitivizma sinoć se našao 
Miian Knežević, u prilogu Televizije Nova M. O čemu se radi pogledajte u prilogu." 
Novinarski tekst (OFF): ,,Televizija Nova M emitovala je  vijest da je Milan Knežević, 
poslanik DNP-a i jedan od lidera DF-a dobio orden od predsjednika Srbije Aleksandra 
Vučića. Taman kad se pomislilo da u tome nema ničeg spornog, da je  pohvalno što 
medij, koji inače emituje isključivo ono što odgovara opozicionom DPS-u, objavi jednu 
ovakvu informaciju, desilo se nešto što narušava novinarski standard do teškog 
primitivizma. Milan Knežević potpisan je na pomenutoj televiziji kao 'Pipun'. Usudio se 
novinar Hi urednik da funkcionera jedne partije, koji je  primio orden u Palati Srbije, 
povodom najvećeg državnog praznika susjedne zemlje, pogrdno nazove. I  tako pokuša 
da ga ponizi. Uvrijedivši lični integritet Kneževića, ujedno je  uvrijedio i podržavaoce 
njegove političke ideje, porodicu, ali i  cjelokupnu javnost."
Kao pokrivalice za navedeni tekst korišćeni su snimci zabilježeni tokom dodjele 
priznanja g. Milanu Kneževiću u Palati Srbije, kao i krupan kadar na spoljašnjoj strani 
prostorija Agencije za elektronske medije (logo/naziv institucije). Tokom novinarskog 
teksta, u donjem dijelu ekrana, emitovana je grafička insertacija: „Ponovo dvostruki 
aršini -  Orden za primitivizam", kao i stop kadar preuzet sa TV Nova M, u trajanju od 
osam sekundi, na kojem se vidi g. Milan Knežević sa priznanjem u ruci, uz grafičku 
insertaciju „Orden za 'Pipuna'."
„Naime, ako daju sebi za pravo da uvrijede poslanika u Skupštini Crne Gore i nekog ko 
je  na izborima 2020. godine, zajedno sa svojim kolegama, osvojilo većinu glasova, 
uvrijedili su sve njih. Da H se danas oglasio, tim povodom, bilo ko od političkih partija, 
nevladinog sektora, novinarskih udruženja? Naravno da nije. Vlada muk na javnoj 
sceni. Da H će ova medijska kuća u vlasništvu Điiasa i Šolaka snositi odgovornost? 
Neće. Da H je  Televizija Happy kažnjena zabranom emitovanja zbog nepriličnog 
Šešejevog govora? Jeste. Zašto? Odgovor se sam nameće. Jer je  Srbe u Crnoj Gori 
dozvoljeno vrijeđati, a posebno njihove političke predstavnike. Kad političari koji 
zastupaju srpski narod govore o ovom problemu, nailaze na, takozvanu, građansku 
iznenađenost, jer oni začuđeno onda pitaju što fali Srbima u Crnoj Gori. Ko ih dira? Ko 
ih pominje? Ko ih protjeruje? Dobro je, pa imamo dokaze. Iz dana u dan stižu novi. 
Nekako kao da smo se svi, iz letargije probudili kada je  Mirna Nikčević, direktno iz

3 ________________________
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9 Telefon:+382 20 201 430 E-mail:aem@aemcq.orq
Podgorica, Cma Gora Telefax: +382 20 201 440 www.aemcq.org

mailto:aem@aemcq.orq
http://www.aemcq.org


Ministarstva spoljnjih poslova vjernike Srpske pravoslavne crkve nazvala 'govedima 
koje treba zapaliti', kada je  bivši premijer Duško Marković otvoreno prijetio vjernicima 
Srpske pravoslavne crkve. Nedavno je  u javni govor uveden termin 'crkva Srbije'. Sinoć 
se televizija sa nacionalnom frekvencijom koristi potcjenjivačkom odrednicom. Šta je  
sledeće? Čekamo da vidimo. Ima H nade za Crnu Goru? Mogu li se ukrštati argumenti, 
bez mržnje i uvreda? Mogu H sve zastave slobodno da se vijore, a da se isticanje samo 
jedne, srpske, ne kažnjava? Posebnu odgovornost za podsticanje mržnje snose mediji, 
političari i intelektualci. Građanski koncept društva, po mnogima je otvorena mržnja 
prema Srbima. Postao je  manir da Crna Gora širi ruke prema mnogima, čak daje i azil 
osvjedočenim kriminalcima. A sa druge strane sve čini da se, bar trećina, osjeća kao 
podstanar u sopstvenoj kući. Za one koji poslanika DF-a slabije poznaju, mimo politike, 
Knežević je  '97 godine proglašen za najboljeg mladog pjesnika, po izboru Radija Crne 
Gore i biblioteke 'Radosav Ljumović'. Krajem avgusta 2021 dobio je nagradu 'Velika 
Gramata', Književnog društva Kosova i Metohije. Nedavno mu je dodjeljena godišnja 
nagrada 'Slobodan Košić', za roman 'Obala nesanice', autor je  i nekoliko knjiga poezije. 
Ako se ovakvi političari i  Intelektualci nalaze na meti pojedinih medija, šta da očekuju 
ostali građani? Za početak, bilo bi lijepo da Agencija za elektronske medije, makar sa 
velikim zakašnjenjem, postupi u skladu sa zakonskim odredbama, tako što će ugasiti 
signal Nove M, kao i u slučaju Happy Televizije. Da mirnije spavamo i da se više volimo
i poštujemo."
Kao pokrivalice za navedeni tekst korišćeni su snimci zabilježeni tokom konferencije za 
novinare Demokratskog fronta, kao i kadrovi preuzeti iz jutarnjeg programa TV Happy 
„Dobro jutro Srbijo", bez vremenskog određenja. Takođe su korišćeni snimci opštine 
Podgorica, zabilježeni iz vazduha, ali i kadrovi snimljeni u kabinetu g. Milana 
Kneževića, bez vremenskog određenja. Na kraju priloga emitovan je krupan kadar na 
spoljašnjoj strani prostorija Agencije za elektronske medije (logo/naziv institucije).

3. Polazeći od prava na slobodu izražavanja i uređivačku autonomiju medija, oni su 
slobodni da određenu pojavu, događaj ili slično tretiraju na različiti način, a da pri 
tome ne prekrše propise, kao i da u skladu sa svojom uređivačkom politikom, 
komentarišu pojave, događaje i postupke pojedinaca, uz obavezu da komentare jasno 
odvoje od ostalih vijesti i informacija, posebno onih koji se odnose na istu temu, pri 
čemu moraju voditi računa o normama propisanim Zakonom i Pravilnikom.

4. Emitovani prilog može se posmatrati kao komentar emitera povodom najave priloga 
koji je prethodno emitovan u okviru informativnog programa drugog emitera (,,TV 
Nova M"). Uvažavajući pravo emitera protiv koga je podnesen prigovor da analizira i 
komentariše izvještavanje drugih medija i tako procjenjuje položaj određene 
nacionalne manjine u Crnoj Gori, tema predmetnog priloga se može posmatrati kao 
pitanjem od interesa za javnost.

5. Uvažavajući pravo emitera da komentariše, pa i kritikuje rad i rezultate drugih emitera, 
ne može se opravdati iznošenje navoda i negativnih konotacija („... narušava 
novinarski standard do teškog primitivizma", „... pokuša da ga ponizi. Uvrijedivši lični 
integritet Kneževića, ujedno je  uvrijedio i podržavaoce njegove političke ideje, 
porodicu, ali i cjelokupnu javnost...", „...Naime, ako daju sebi za pravo da uvrijede 
poslanika u Skupštini Crne Gore i nekog ko je  na izborima 2020. godine, zajedno sa 
svojim kolegama, osvojiio većinu glasova, uvrijedili su sve njih"), bez pribavljanja ili 
bar pokušaja pribavljanja i objave stava emitera „TV Nova M". Formulisanjem priloga 
na ovaj način, novinar je propustio da na profesionalan i odgovoran način, objavi 
cjelovitu i nepristrasnu informaciju o temi priloga, a različite pristupe i mišljenja 
profesionalno i korektno predstavi.

6. Uređivačkom intervencijom, emiter je na tendenciozan način predstavio svoj stav da 
„Javni govor pun mržnje prema neistomišljenicima, a posebno prema Srbima ne 
jenjava", uz sugestivne zaključke da je „Srbe u Crnoj Gori dozvoljeno vrijeđati, a 
posebno njihove političke predstavnike:' te da je drugi emiter „Uvrijedivši lični integritet 
Kneževića, ujedno je uvrijedio i  podržavaoce njegove političke ideje, porodicu, ali i 
cjelokupnu javnost". Time su prekršena načela objektivnosti i nepristrasnosti.

____________________________________________ 4______________________________________
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9 Telefon:+382 20 201 430 E-mail:aem@aemcq.orq
Podgorica, Crna Gora Telefax: +382 20 201 440 www.aemcq.org

mailto:aem@aemcq.orq
http://www.aemcq.org


7. Emiter je uskratio priliku licima koja se spominju u prilogu da učestvuju u programu i 
komentarišu negativne konotacije koje su iznesene na njihov račun. Ne dovodeći u 
pitanje njegovo pravo da komentariše i kritikuje rad drugog medija, ne mogu se 
opravdati vrlo tendenciozni navodi koji ukazuju da su dio sistema koji diskriminiše 
cijelu nacionalnu manjinu i širi govor mržnje bez odgovornosti („Javni govor pun 
mržnje prema neistomišijenicima, a posebno prema Srbima ne jenjava. Posljednji na 
udaru primitivizma sinoć se našao Miian Knežević, u prilogu Televizije Nova M", „...Da 
li će ova medijska kuća u ... snositi odgovornost? Nećć'). Polazeći od ozbiljnosti 
navoda u prilogu, ne može se naći opravdanje za iznošenje stavova iz priloga, a da se 
ne objavi stav lica koja se u prilogu pominju.

8. Objavljivanjem činjeničnog izvještavanja (informacije o g.Kneževiću kao pjesniku i 
književniku), zajedno sa svojim stavovima i komentarima, emiter je favorizovao jednu 
stranu (svoju) i uticao da se tema priloga ne predstavi na objektivan način, čime je 
prekršio načela objektivnosti i slobode objavljivanja komentara.

9. Lično uvjerenje autora priloga (emitera) izjednačeno je sa činjenicama i predstavljeno 
kao realna slika {„Naime, ako daju sebi za pravo da uvrijede poslanika u Skupštini Crne 
Gore i nekog ko je na izborima 2020. godine, zajedno sa svojim kolegama, osvojiio 
većinu glasova, uvrijedili su sve njih. ... Da U će ova medijska kuća u vlasništvu Đilasa i 
Šolaka snositi odgovornost? Neće. .... Odgovor se sam nameće. Jer je  Srbe u Crnoj
Gori dozvoljeno vrijeđati, a posebno njihove političke predstavnike..... ."), što čini
suštinu priloga. Lično uvjerenje i mišljenje urednika i novinara diskriminatorno je 
uticalo na način predstavjanja teme priloga, čime je takođe prekršeno „načelo 
nepristrasnosti".

10. Emitovanjem spornog priloga emiter nije prekršio „pravilo druge strane", jer prilog ne 
predstavlja rezultat izvještavanja o pitanjima ili pojavama koje uključuju sukob bilo 
koje vrste. U prilogu nije riječ o raspravi, polemici i slično, niti se on bavi utvrđivanjem 
stavova različitih strana o konkretnom pitanju (čemu služi „pravilo druge strane").

Saglasno navedenom, može se zaključiti da je podneseni prigovor opravdan, te da je emiter 
prekršio obaveze vezane za proizvodnju informativnog programa, odnosno da je u predmetnom 
slučaju prekršen čl. 55 st. 6 al. 1 Zakona, čl. 7 st. 1 alineja a), čl. 8 st. 1 i 2 Pravilnika o programskim 
standardima i tač. 7.1. Odobrenja za emitovanje br. O-TV-K-15.

Nakon sprovedenog postupka i uz uvažavanje svih relevantnih činjenica, direktor Agencije je, 
saglasno čl. 116 Zakona o upravnom postupku, donio odluku kao i dispozitivu ovog Rješenja.

Ovo Rješenje će se objaviti na veb sajtu Agencije www.aemcq.org.
Ovo Rješenje stupa na snagu danom donošenja.
UPUTSTVO O PRAVNOM SREDSTVU
Protiv ovog Rješenja može se podnijeti žalba Savjetu Agencije za elektronske medije u roku 

od 15 dana od dana njegovog dostavljanja.

Dostavljeno:
NVO „Media centar"
Privredno društvo ,,AST'd.o.o. Podgorii 
Savjet Agencije za elektronske medije 
Sektor za pravne i ekonomske poslove 
Arhiva

5
Bulevar Svetog Petra Cetinjskog 9
Podgorica, Crna Gora

Telefon:+382 20 201 430 
Telefax: +382 20 201 440

E-mail:aem@aemcQ.orq
www.aemca.org

http://www.aemcq.org
mailto:aem@aemcQ.orq
http://www.aemca.org

